Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 2 år 7 måneder ago #62972

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Er egentlig veldig positiv til Aurier hittil, minner meg litt om Walker før Poch fikk skikk på han. Med tanke på at Aurier bare har vært i klubben en måned tror jeg det kommer til å gå seg til. Han har bra fart og fysikk, men mangler litt på det taktiske og innlegg. Selvom det kanskje ikke er en kvalitet man ser etter i en forsvarsspiller er han en spennende spiller som lager litt show, gøy å se på iallfall selvom det kanskje er litt risky noen ganger.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene, Knut

CL: APOEL - Spurs, 26/9 kl. 20:45 2 år 7 måneder ago #62973

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
mtp at vi manglet spillere som eriksen,alli og dembele, så var dette et kanonresultat.

kane er så god om dagen at alt er mulig med han på banen, da mener jeg alt. vi har den mest uslipte juvelen av alle.
lagets problemer kommer nok pga en dårlig form på spillere som wanyama,dembele samt alli litt ut av det. med wanyama dembele ute av form og eller skadet så blir forsvarsjobben for de bak utrolig mye vanskligere, og det ser man på kampene så langt. wanyama var enorm defensivt i fjor, og dembele hadde sin gode periode han også. musklene de to har til sammen gjør at vi vinner lite dueller på midten, og vi har et rimlig slapt forsvar forran forsvarsrekka, noe som gir motstandere tro og muligheter i løpet av kampene.
håper på å få se wanyama og dembele tilbake i knallform, da blir vi vansklig å slå
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.