Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63156

• mka07
  • mka07's profilbilde
KNALLSTERKT. Kjenner jeg er skikkelig stolt over laget. Og Winks starter i gryta i Madrid. Fytti hvor imponerende han er i dag. Ellers er det veldig gledelig å se stigningen på Sissoko. Lloris med noen fantastiske redninger. Nei jeg er rett og slett skikkelig imponert over oss i dag. Og for en stemning bortesupporterne lagde. Er faen ikke langt unna 3 poeng heller! Og vi tørr å spille fotball, fordet om det er noen perioder Real trøkker på.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Osvaldo, Knut, Arvid

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63157

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Dette var gøy! Skikkelig!
Lloris MoM for min del.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63158

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Avansement skal vi klare på egenhånd, men ikke feil med 1-1 på Kypros!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63159

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
1 poeng i Madrid, og nesten garantert videre i CL etter halvspilt gruppe! Syns Lloris var BB for min del, noen fantastiske redninger, men var mange som sto opp i dag. Stolt av alle gutta, kunne ikke bedt om en bedre start på den tøffe kampperioden en dette.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63160

• Ovechkin
  • Ovechkin's profilbilde
Tenk å holde med et så deilig fotballag a.

I dag spiller vi bortimot en perfekt match mot, ja, Europas beste (?) lag.
Er fryktelig stolt over gutta våre. Jobber som helter og tør å prøve når de får muligheten. Jeg syns dette var et godt bilde på hvor langt vi faktisk har kommet under Pochettinos ledelse. Og med slike resultater, blir ikke akkurat tillitten mellom manager, spillere og supportere mindre.
Winks- du kan legge hodet på puta i kveld med god samvittighet. Faen, du er en tøff luring.
Aurier- kvalitet. Ett lite, men avgjørende tilfelle av hjerneblødning kan jeg tilgi. Men bare i kveld.

Nå er det bare Apoel som står i veien for garantert avensement, og det må sies å være over all forventing da gruppa ble trukket.

Må nullstille før Liverpool på søndag nå. Det gjelder meg selv også.
Sov godt, og drøm Tottenham.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63161

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Faen så stolt. Vi blir jo satt under press i noen perioder, noe man bare må regne med på Bernabeu, men alt i alt er vi fullt på høyde og kan like gjerne vinne. Viser idag at vi virkelig har tatt steg. Vi har nå 17-18 spillere som kan gjøre en skikkelig jobb kontra 11-12. Pochettino har også tatt steg som manager etter nedturen på Anfield og viser at han kan ta smarte taktiske grep i store kamper. Llorente og Kane er litt rustne sammen lenge, men i andre omgang blir førstnevnte en åpenbaring for å stå imot presset til Madrid. Direkte involvert i begge sjansene vi dessverre ikke setter.

Ellers er det vel bare Eriksen som kanskje får et lite minus. Virker litt stressa. Lloris holder oss inne i kampen en periode. Aurier må selvsagt luke ut de hodemistene sine så fort som mulig, men er ellers enorm. Winks gjør nok en imponerende kamp, og er akkurat nå bankers i elleveren. Sissoko... herregud for et beist. Virker å ha tatt steg, selv om man alltid skal ta sånne kamper fra han litt med en klype salt.

Nå skal vi rote det ordentlig til for ikke å gå videre.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Osvaldo, Knut

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63162

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Rått!

Spesielt med tanke på at vi mangler fire spillere som normalt ville statet denne. Den blokka bak der blir ikke god å trenge gjennom etterhvert som vi får fullt lag igjen.
Audere-est-Facere

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63163

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Mykje som kunne vore bedre idag, men man kan nesten ikkje fokusere på slikt når vi tar med oss poeng borte mot Madrid.

Veldig gledeleg å sjå Rose på bana igjen. Og veldig kult å sjå kva Llorente kan tilføre. Var ikkje langt fra 2 assists idag.
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Andreas.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63164

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Så godt å få en bekreftelse på kvaliteten i dette laget. Noe annet enn LigaCup og EL det....
Herlig! For et lag vi har!

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63165

• HH
  • HH's profilbilde
Den andreomgangen var bare særdeles imponerende. Llorente fant plassen sin. Og bortsett fra Eriksen som ikke var helt påt opp synes jeg resten spilte meget bra. Sissoko roter litt med ball, men for en innsats og gjorde også en del bra med ballen. Respekt for måten han har hevet seg. Fortsatt ikke veldig god, men få som hadde klart å reist seg etter å ha vært så dårlig som han var og med det trykket fra fansen. Ja. Rett og slett respekt. Mer enn som fotballspiller. Sier noe om han som menneske. Dier som jeg ikke har likt som stopper storspilte. Alltid kontroll. Meget imponert over hvordan han heletiden sikret andre. Aurier så nesten ikke sliten ut. Absurd fysikk på den karen. Selvsagt teit straffe, men i andre så han veldig solid ut. Skal sies at Marcelo er overvektig og ute av form.

Føler faktisk at vi burde ha vunnet. Skuffende at Pochettino ikke bytter før. Sissoko var helt pumpa lenge før han ble tatt av. Llorente var meget god i andre, men også sliten. Så hvordan Son lyste opp ting litt bare ved å ha krefter. Med burde mener jeg ikke at det var ufortjent at vi ikke vant, men denne hadde vi muligheten til å dra i land ettersom vi spilte så godt i andre.

Og Winks. Ikke perfekt enda, men hjelpe meg så god han kan bli. Ikke et vondt ord om Wanyama og Dembele, men Winks er bedre. Winks - Dembele kan bli en midtbane i ypperste klasse hvis Dembele klarer å bli noenlunde frisk. Nesten umenneskelig å spille slik med tanke på hvor lite erfaring han har. Ikke sikkert at han tar det neste steget, men har sjeldent god tro på at han skal klare det.
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av HH.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle