Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63190

• Ofot-yid
  • Ofot-yid's profilbilde
Dougie skrev:
Thomas Skifjord Johansen skrev:
HH skrev:
Så fremt du heter Hugo Lloris. Da er det mindre trivelig :lol:

Synd bortefansen blir gjemt bort på SB, men imponerende bra lyd fra Spurshjørnet allikevel.

Tror vi vant den kampen. Eneste vi hørte var litt piping på Hugo i ny og ne. I tillegg var vel lyden på Speaker noe høy.
Kan bare snakke for hva jeg hørte hjemme i stua, men all grunn for de som sto i bortesvingen til å være stolte av egen innsats! Hørte stort sett bare Spurs-chants.

Ble også nevnt flere ganger av (kommentator) Veland som (såvidt jeg vet) var på stadion, hvor dominerende bortefansen var.

Ble omtalt som "spektakulær støtte" i spanske medier.
Må bare gjøre som Thomas og oppfordre folk til å komme seg på bortekamper. Helt utrolig bra!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man!

DARE TO DREAM!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63191

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg satt på langsiden litt mot RM-fansen. Hørte våre fans der også, men hørte RM-fansen best. Pipingen der jeg satt var definitivt ikke bare "litt" :lol:

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63195

• Knut
  • Knut's profilbilde
Bortekamp hadde vært stas. Men med mine loyalty points er jeg redd jeg ikke kommer så langt :(

Når det er sagt; jeg er redd vi blir utsunget i reversoppgjøret "hjemme" basert på sist CL-opptreden der.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Knut.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63196

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Knut skrev:
Bortekamp hadde vært stas. Men med mine loyalty points er jeg redd jeg ikke kommer så langt :(

Når det er sagt; jeg er redd vi blir utsunget i reversoppgjøret "hjemme" basert på sist CL-opptreden der.

Nå på lørdag mot bournemouth er det værste jeg har vært med på. Og jeg har vært på en og annen møkkakamp. Kan ikke fordra Wembley!
--- To Dare Is To Do ---

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63197

• HH
  • HH's profilbilde
Må jo være så ærlig å si at vi ikke har den beste hjemmefansen. Så hjelper det ikke at Wembley %#"#""%"#% itillegg.

Håper virkelig vi klarer å skape en annen type kultur på nye WHL. At vi kan få en skikkelig vegg bak det ene målet. Har nevnt det tidligere, men mektig imponert over hvordan Rosenborg/Kjernen har tatt tak. Brukte å være stusselige greier på Lerkendal, men nå ligner det en skikkelig supportergjeng. Fortsatt snakker vi norsk format, men utviklingen har vært enorm.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63198

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Thomas Skifjord Johansen skrev:
Nå på lørdag mot bournemouth er det værste jeg har vært med på. Og jeg har vært på en og annen møkkakamp. Kan ikke fordra Wembley!
Word, det var skrale greier. Satt rett ved svingen, og det var bare kaos. Gjerne 3-4 forskjellige sanger igang samtidig, alt like halvhjerta. Basert på akkurat den kampen er det godt at the Kop bare har fått 3000 billetter til søndag. Nesten så tromma over høytaleranlegget må tilbake!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Dougie.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63201

• Knut
  • Knut's profilbilde
HH skrev:
Håper virkelig vi klarer å skape en annen type kultur på nye WHL. At vi kan få en skikkelig vegg bak det ene målet.

Problemet er de j**la turistene - dvs i stor grad skandinaver, som oss, med "fet" lommebok, på weekend-tur, og som vil på kamp. Må innrømme at det tok et par turer over før "sangstemmen" til undertegnede i noen særlig grad lot høre fra seg... Og det er nok av selverklærte norske og svenske blodfans som ikke kan en eneste sang.

Løsningen blir, så lenge billettprisene generelt er høye og penga snakker, å prøve å luke ut flest mulig av turistene på nye South Stand, og samle de mest hardbarka mest mulig der. Men da er en avhengig av billige sesongkortplasser på den tribunen og at prisene på frie plasser der holdes mer rundt £40 pund enn £80 og mer.

Var jo til en viss grad slik WHL fungerte også. To forskjellige opplevelser å være på South Stand eller evt Shelf side nærme South stand-hjørnet VS om man hadde billett mer i nærheten av North Stand.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Knut.

CL: Real Madrid (1) - Tottenham (1) 17/10 kl 20.45 2 år 7 måneder ago #63203

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Lag en fysisk kø utenfor WHL på en onsdag hvor man kan kjøpe supporter-sesongkort billigere eller no. Vil luke ut de fleste turistene.
Følgende bruker har takket deg: Knut