Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63212

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Merker nervene har startet bygge opp til en enorm kamp. To lag som kommer til å gå for seier lover alltid bra.
Liverpools forsvar er meget mulig kontre på, så her må vi spille smart. Ser for meg dette laget

Lloris
Toby-Sanchez-Vertonghen
Aurier-Dier-Winks-Rose
Eriksen-Alli
Kane

Winks fortjener starte, er nesten så jeg mener sissoko fortjener en sjans, han hadde sin beste kamp mot madrid.
Spennende å se om Alli kan finne tilbake til noe av fjorårsformen. Vi må score først, wembley spøkelset kommer fort innover både spillere og publikum. Da tror jeg ikke vi klarer vinne.
Eriksen må opp 5 hakk fra sist kamp, aldri sett han så dårlig som sist.
Sanchez er det vår nye King?meget smart spiller for aldern sin, og gå rett inn å takle PL er en bagd i seg selv. Poch gjorde et meget godt transfervindu
Rose fra start er vel usikkert, men siden davies mest sansynlig er ute, syntes jeg rose fortjener en sjans til å vinne tilbake trøya si
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av Tottenthom.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63213

• Presley
  • Presley's profilbilde
Meget tøff kamp, et Liverpool som har mye selvtillit.Tror de vil ligge litt bakpå og kontre med stor fart, de har spillere til det.
Vi må være obs på den farten Liverpool laget har.
Forsvaret derimot er ikke all verden, de kan gå fra gode til helt kritiske.Med løp fra midtbanen så kommer de til å slite, her kan Alli komme til rette.Tror ikke Rose starter denne kampen, han trenger nok mer tid.Er Davies frisk?
Eriksen komme nok tilbake til seg selv igjen etter Madrid kampen.Han ble passet godt på av Modric.Det er også vikitg at spillerene greier å fokusere på kampen i dag og ikke hvlle på Madrid kampen.
Får vi se Lamela på Benken?

Lloris
Sanhec-Toby-Vertonghen
Aurier-Dier-Winks-Davies
Alli-Kane-Eriksen
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63214

• HH
  • HH's profilbilde
Rose starter ikke. Lamela er kanskje på benken til uka - så antar det betyr at han ikke er det i dag. Sanchez blir aldri King. Kort oppsummert ;)

0-3-7 så vidt jeg husker mot Liverpool de siste 10 kampene.

Bryr meg ikke så mye om hvem som starter, men blir gal hvis vi på nytt lar Liverpool kjøre over oss grunnet høyere intensitet. Vi vet hva som kommer så da er det bare å være klar. Og jeg forventer at Alli viser seg litt ekstra frem ettersom han ikke spilte på tirsdag.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63215

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Starting XI: Lloris (c), Aurier, Alderweireld, Sanchez, Vertonghen, Trippier, Winks, Dele, Eriksen, Son, Kane.

Substitutes: Vorm, Davies, Rose, Dier, Nkoudou, Sissoko, Llorente.

Trippier på venstre.. merkelig. Heldigvis har vi Rose OG Davies på benkeb å justere med.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63216

• RH
  • RH's profilbilde
Vi skal tydeligvis kjøre offensivt mot Liverpool på den lille gressmatta Wembley. Kommer til å bli målsjanse imot hver gang vi mister ballen. Alli har tydeligvis klippekort uansett hvor dårlig han er.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63217

• HH
  • HH's profilbilde
Trekant på midten. Trippier på venstre. Tåpelig spør du meg. Håper Aurier starter på venstre om ikke annet. Innleggene hans %%{%{>{^% uansett.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63218

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ser ut som Aurier er til venstre i den lagoppstillingen Spurs har lagt ut på twitter. Håper det, og det gir mening mtp at det er siden til Salah.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av Dougie.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63219

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
meget overraskende lagoppstilling. Syntes det er i overkant offensivt. Håper Son viser litt av fjorårsformen, han får nok mye rom å løpe i mot liverpool
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63220

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Ser ut som Aurier er til venstre i den lagoppstillingen Spurs har lagt ut på twitter. Håper det, og det gir mening mtp at det er siden til Salah.

Du mener Coutinho er enklere for Trippier? :P

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 2 år 8 måneder ago #63221

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
En grei start
COYS