Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63232

• RH
  • RH's profilbilde
Deilig seier, men resultatet lyver en del. Vi "får" fire mål av Liverpool, og scoringen til Ali rett før pause avgjør kampen på sett og vis. Men for all del, veldig fortjent til slutt er det jo selvfølgelig.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63233

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Også imponert over arbeidet Dele legger ned i dag.
Synes vi var gode i dag. Men...uten Lloris' 3 "ut av denne verden redninger", hadde det stått 4-4.
Men la oss nyte denne fantastiske seier.
COYS

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63234

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Vi spilte en taktisk god kamp, kontringene var i verdensklasse. at det fort kunne vært 4-4 er jeg helt uenig i. det kunne fort blitt 5-0 her også. son sitt skudd i tverliggeren på 2-0 hadde punktert kampen etter 18min. liverpool har ikke mye farligheter, mens vi så giftige ut så si hver gang vi kom samlet opp i angrep.
syntes alle gjorde godkjent. vi er det nest beste laget i PL pr dags dato

og for de som syntes vi var svake, må være trist å ha den følesen etter å ha vunnet 4-1 mot et lag vi normalt sett har slitt med
- ikke minst at det er på wembley
- etter en CL kamp borte i madrid i midtuka hvor vi ga 100%
- PL tilskuer rekord med 80500 som så vi knuse liverpool
Jeg mener denne seieren er en bragd, og viser hvor enormt mye vi har vokst som lag siden i fjor
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 3 år 1 måned ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Thomas Johansen, Pride_Of_London, Halvor Dalene, mka07, Iceback, CWaddle, Presley, max power, Øystein Svensen and this user have 2 others thankyou

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63236

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Ja jeg mener at det "kunne stått". Mener derimot ikke at det "burde stått".
Helt enig at dette var en utrolig bra gjennomført match av oss....åsså på Wembley a gitt.
COYS

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63237

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Veldig bra. Selv på WHL i fjor ble vi nesten feid av banen av pool. Herlig å se at vi kan levere sånne prestasjoner på Wembley. Bra og se at Aurier også kan levere varene på venstre back. Han hadde vel pool sin kanskje beste spiller på sin side, og som har vanvittig fart(er Salah som har imponert meg mest av det jeg har sett av pool i år) Er vel nesten så vi er favoritter borte mot United nå. Kane er topp(2mål 1 ass), mens Son, Alli og Winks var meget gode. Forsvaret bra, og keeper Lloris leverer enda en topp match.

Virker faktisk som om vi har tatt enda et steg fra i fjor, men dessverre er City vanvittig gode.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63238

• HH
  • HH's profilbilde
Litt motsatt av hva som skjedde borte i fjor. Da ga vi fra oss et par billige mål tidlig og da klarte vi aldri å komme tilbake.

Selv om Pool ga oss to mål så var vi også påskrudd i starten. Deilig å se.

Utd blir en helt helt annen kamp. Nå kommer Mourinho til å stille spørsmålstegn ved stoltheten deres. Forventer at det blir et helvete å bryte Utd ned. Kan fort bli en klassisk Mourinho med 1-0 til Utd.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63239

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Litt motsatt av hva som skjedde borte i fjor. Da ga vi fra oss et par billige mål tidlig og da klarte vi aldri å komme tilbake.

Selv om Pool ga oss to mål så var vi også påskrudd i starten. Deilig å se.

Utd blir en helt helt annen kamp. Nå kommer Mourinho til å stille spørsmålstegn ved stoltheten deres. Forventer at det blir et helvete å bryte Utd ned. Kan fort bli en klassisk Mourinho med 1-0 til Utd.

Det blir det vel mest sannsynlig, men kanskje er begge de to beste stopperne til ManU ute?

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63240

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Kan jo også ta med oss at Mourinho ikke tåler en 0-0 hjemme nå, da blir det bråk. De må frem på banen, og det kan passe oss.
Rart å tenke på...for kun få sesonger siden, så startet nært alle Spurs-supportere sesongen med å bokføre 2 tap mot Manure.
Se på benken i dag og hvilke vi har ute, jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal banke out-of-form laget på lørdag :lol:

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63241

• HH
  • HH's profilbilde
Bailly kan muligens blir klar?

Nå skal jeg ikke late som Utd er uslåelige. Det er de selvsagt ikke, men tror faktisk vi hadde hatt større sjanse hvis Utd ikke hadde gått på en smell i går. Forventer en del såret stolthet som ofte fører til enorm innsats neste gang.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham - Liverpool, 22/10-17 kl. 17:00 3 år 1 måned ago #63242

• Knut
  • Knut's profilbilde
HH skrev:
Bailly kan muligens blir klar?

Nå skal jeg ikke late som Utd er uslåelige. Det er de selvsagt ikke, men tror faktisk vi hadde hatt større sjanse hvis Utd ikke hadde gått på en smell i går. Forventer en del såret stolthet som ofte fører til enorm innsats neste gang.

Er enig i dette. Om vi vinner oppskriftsmessig midt i uken nå, så risikerer vi å bli en smule for sikre på oss selv frem mot helgen. Manu derimot har alt å revansjere uavhengig av hvordan de gjør det mot Swansea. Frykter Lukaku-show :S ....
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 3 år 1 måned ago av Knut.