Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63310

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
JohnWhite skrev:
For en ydmykelse! For en skam! Dette var tungt. Føler vi har en egen evne til å la oss ydmyke mot West Ham.

Man vil jo ikke være for negativ, for han gjør jo så mye bra for klubben, men det er utrolig vanskelig å se hvordan Pochetino skal klare å lede oss til å vinne noe.
Måten vi har røket ut av CL og FA-cupen i fjor og nå ligacupen i år vitner ikke om et lederskap som er klart for trofeer.

Kampen i dag minnet i tillegg mye om det vi har gjort i EL over lang tid. Vi brenner krutt, men har ingen interesse av å vinne...

Kan ikkje sjå det eg heller. Tydleg at mannen ikkje eiger fotballforståelse. Måten vi har framstått på denne sesongen i PL og CL er jo ei katastrofe. At vi har bygga opp eit lag som kan slåss med dei store er jo uvesentlig, når vi ikkje klarar å vinne trofe! Vi har jo tross allt vert med å kjempa i verdestoppen i uminelege tider. POCH OUT!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Halvor Dalene, Tottenthom, Knut, Carl Fredrik

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63311

• HH
  • HH's profilbilde
Glad for at vi tapte, men liker ikke måten vi tapte på.

Drømmen er å ha en tropp hvor folk har litt mer "stake" i slike situasjoner. Det virker som våre beste har en del av det, men tydeligvis en vei å gå for troppen generelt.

Så kan det være greit i blant å se ting i litt større perspektiv.

Kiko Casilla, Danilo, Ramos, Varane, Marcelo, Modric, Kroos, Casemiro, Lucas Vazquez, Asensio, Ronaldo.

Det der er startoppstillingen til Real i den første Copa del Rey kvartfinalen i vår. En kvartfinale de til slutt tapte.

Altså - verdens beste lag ryker ut i Spanias eneste cup (hadde vi gjort det vi gjorde i FA hadde jeg blitt meget forbannet) - ved å bruke mange flere av de beste spillerne sine enn hva vi gjorde mot WH. Det betyr ikke at vi bare skal godta tap, spesielt ikke på måten det skjedde, men inntil det skjer litt oftere enn hva det faktisk gjør så ser jeg ikke helt det store problemet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63312

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
JohnWhite skrev:
For en ydmykelse! For en skam! Dette var tungt. Føler vi har en egen evne til å la oss ydmyke mot West Ham.

Man vil jo ikke være for negativ, for han gjør jo så mye bra for klubben, men det er utrolig vanskelig å se hvordan Pochetino skal klare å lede oss til å vinne noe.
Måten vi har røket ut av CL og FA-cupen i fjor og nå ligacupen i år vitner ikke om et lederskap som er klart for trofeer.

Kampen i dag minnet i tillegg mye om det vi har gjort i EL over lang tid. Vi brenner krutt, men har ingen interesse av å vinne...

at du har samvittighet å kritisere Poch, etter et meningsløst tap i Carabao cup etter han nettop har vist verden hvor taktisk geni han er. Han bygger opp erfaring til å vinne disse titlene.
Er så dritt lei alle pundits, samt fan snakke om at vi aldri vinner noe, vel vi bygger et lag enda, Poch har kun en formstige og den peker opp, snart er det ikke lenger opp til toppen, og da detter troffeer også inn.
Motivere seg til kampen i går blir vrient, utd og real venter rundt hjørnet, samt 2 enorme kamper er unnagjort. dette var det ene lille pusterommet vi har de neste 4 ukene.

jeg spiller heller uten trofeer så lenge vi spiller som vi gjør, fremfor å vinne en carabao cup og ikke henge med i serien. hadde vi vinni 6-0 her hadde vi ikke fått cred uansett, folk hadde bare sagt hvor meningsløs seieren var. jeg ville tape denne kampen, hater cupen stort. Kan ikke sammenlignes med FA cup. neste runde nå som vi er slått ut kan vi heller bruke på noe smart

Det er noe typisk norsk over å kun åpne kjeften når det er kritikk, og aldri snakke når man kan rose. man ser det lett på dette forumet. merkelig a det er 10 ganger så mange innlegg på en carabao cup enn i 4-1 kampen der det var tilskuer rekord og storseier. men når det er tap og carabao, da våknerman til live. kan man kalle dette motgangsupportere? :sick:
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Halvor Dalene, CWaddle, HotspurKanari, Spurven, wantanick, Knut, Carl Fredrik

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63313

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Jeg håper selvsagt du har rett.
Men for en klubb som Tottenham er det utrolig vanskelig å vinne PL eller CL, selv om man har god trener og godt talentarbeid.
Selvfølgelig kan det skje.
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av JohnWhite.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63314

• Spurven
  • Spurven's profilbilde
Andreas skrev:
JohnWhite skrev:

Kan ikkje sjå det eg heller. Tydleg at mannen ikkje eiger fotballforståelse. Måten vi har framstått på denne sesongen i PL og CL er jo ei katastrofe. At vi har bygga opp eit lag som kan slåss med dei store er jo uvesentlig, når vi ikkje klarar å vinne trofe! Vi har jo tross allt vert med å kjempa i verdestoppen i uminelege tider. POCH OUT!

Er du ironisk? Isåfall beklager jeg at jeg ikke tok det. Men hvis du mener dette seriøst, så begynner jeg å lure på hvem som har fotballforståelse eller ei.. 2.plass sist sesong, 3.plass (og "uflaks" at det ikke ble 2.plass) sesongen før. Et sterkt lag som har blitt bygd opp i stor grad på grunnlag av talenter og billige innkjøp. Se på en oversikt over midler og penger brukt de siste sesongene og sammenlign oss med de andre storlagene i PL. Da får du en pekepinn..

Vi spilte nettopp uavgjort borte mot Real Madrid og slo Liverpool noen dager senere.. Bare som en påminnelse!

Poch har definitivt fotballforståelse, og å skrive "POCH OUT" er regelrett idiotisk nå. Resten av verden hyller ham som en supertrener.

At vi taper mot West Ham er selvfølgelig kjedelig, men ingen nedtur. Og hvem har sagt at vi ikke klarer å vinne et trofe? Ligacupen var uansett ikke prioritert. Hadde den vært det hadde vi ikke startet med flere reserver igår, og Lloris og Kane ville naturligvis spilt da. Det er Man Utd neste helg og Real Madrid neste uke som er prioritert. Det må da være klinkende klart og tydelig? Tror egentlig ikke Poch er så lei seg for at vi er ute av Ligacupen nå.
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Spurven. Grunn: Feil ord

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63315

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Poch er generelt sett en fantastisk manager. Men cupkamper kan han ikke. Men det kommer vel med litt mer erfaring.
Audere-est-Facere

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63316

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
@Spurven temmelig sikker på at han mente det ironisk :)
Følgende bruker har takket deg: Spurven

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63317

• Spurven
  • Spurven's profilbilde
Guardiola skrev:
Poch er generelt sett en fantastisk manager. Men cupkamper kan han ikke. Men det kommer vel med litt mer erfaring.

Ja, har kanskje litt med reservene våre å gjøre også. I ligacupen stiller man gjerne med endel av de, og våre reserver er ikke like sterke som de andre topplagenes reserver. Det er iallefall en delvis forklaring. Men igår stilte vi med for det meste førstelagsspillere da.

En fotballkamp er tross alt en fotballkamp uavhengig om det er cup eller ei. Samme spill, samme regler.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63318

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Spurven skrev:
Andreas skrev:
JohnWhite skrev:

Er du ironisk? Isåfall beklager jeg at jeg ikke tok det. Men hvis du mener dette seriøst, så begynner jeg å lure på hvem som har fotballforståelse eller ei.. 2.plass sist sesong, 3.plass (og "uflaks" at det ikke ble 2.plass) sesongen før. Et sterkt lag som har blitt bygd opp i stor grad på grunnlag av talenter og billige innkjøp. Se på en oversikt over midler og penger brukt de siste sesongene og sammenlign oss med de andre storlagene i PL. Da får du en pekepinn..

Vi spilte nettopp uavgjort borte mot Real Madrid og slo Liverpool noen dager senere.. Bare som en påminnelse!

Poch har definitivt fotballforståelse, og å skrive "POCH OUT" er regelrett idiotisk nå. Resten av verden hyller ham som en supertrener.

At vi taper mot West Ham er selvfølgelig kjedelig, men ingen nedtur. Og hvem har sagt at vi ikke klarer å vinne et trofe? Ligacupen var uansett ikke prioritert. Hadde den vært det hadde vi ikke startet med flere reserver igår, og Lloris og Kane ville naturligvis spilt da. Det er Man Utd neste helg og Real Madrid neste uke som er prioritert. Det må da være klinkende klart og tydelig? Tror egentlig ikke Poch er så lei seg for at vi er ute av Ligacupen nå.
Innlegget til Andreas er det klareste eksempelet på ironi jeg har sett her inne noen gang. Her er ikke du enig. Og jeg skal ikke si at jeg sitter på fasiten.

Uansett, så tror jeg dette er et godt eksempel på at ironi og sarkasme er en veldig dårlig ide her inne på forumet vårt.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63319

• HH
  • HH's profilbilde
Overrasket over at så mange forstår nynorsk ;) ;) ;)

Må være lov til å ha til det litt morsomt.
Følgende bruker har takket deg: Spurven