Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63320

• Spurven
  • Spurven's profilbilde
Osvaldo skrev:
Spurven skrev:
Andreas skrev:
JohnWhite skrev:
For en ydmykelse! For en skam! Dette var tungt. Føler vi har en egen evne til å la oss ydmyke mot West Ham.

Man vil jo ikke være for negativ, for han gjør jo så mye bra for klubben, men det er utrolig vanskelig å se hvordan Pochetino skal klare å lede oss til å vinne noe.
Måten vi har røket ut av CL og FA-cupen i fjor og nå ligacupen i år vitner ikke om et lederskap som er klart for trofeer.

Kampen i dag minnet i tillegg mye om det vi har gjort i EL over lang tid. Vi brenner krutt, men har ingen interesse av å vinne...

Kan ikkje sjå det eg heller. Tydleg at mannen ikkje eiger fotballforståelse. Måten vi har framstått på denne sesongen i PL og CL er jo ei katastrofe. At vi har bygga opp eit lag som kan slåss med dei store er jo uvesentlig, når vi ikkje klarar å vinne trofe! Vi har jo tross allt vert med å kjempa i verdestoppen i uminelege tider. POCH OUT!

Er du ironisk? Isåfall beklager jeg at jeg ikke tok det. Men hvis du mener dette seriøst, så begynner jeg å lure på hvem som har fotballforståelse eller ei.. 2.plass sist sesong, 3.plass (og "uflaks" at det ikke ble 2.plass) sesongen før. Et sterkt lag som har blitt bygd opp i stor grad på grunnlag av talenter og billige innkjøp. Se på en oversikt over midler og penger brukt de siste sesongene og sammenlign oss med de andre storlagene i PL. Da får du en pekepinn..

Vi spilte nettopp uavgjort borte mot Real Madrid og slo Liverpool noen dager senere.. Bare som en påminnelse!

Poch har definitivt fotballforståelse, og å skrive "POCH OUT" er regelrett idiotisk nå. Resten av verden hyller ham som en supertrener.

At vi taper mot West Ham er selvfølgelig kjedelig, men ingen nedtur. Og hvem har sagt at vi ikke klarer å vinne et trofe? Ligacupen var uansett ikke prioritert. Hadde den vært det hadde vi ikke startet med flere reserver igår, og Lloris og Kane ville naturligvis spilt da. Det er Man Utd neste helg og Real Madrid neste uke som er prioritert. Det må da være klinkende klart og tydelig? Tror egentlig ikke Poch er så lei seg for at vi er ute av Ligacupen nå.
Innlegget til Andreas er det klareste eksempelet på ironi jeg har sett her inne noen gang. Her er ikke du enig. Og jeg skal ikke si at jeg sitter på fasiten.

Uansett, så tror jeg dette er et godt eksempel på at ironi og sarkasme er en veldig dårlig ide her inne på forumet vårt.

Jo, for all del. Jeg har savnet ironi her inne, men det har liksom vært lite av det. Hele forumet har fremstått som gravalvorlig med misforståelser og mange som fort reagerte på ironi. Ikke videre festlig kan du si. Derfor var jeg usikker på om Andreas var ironisk eller ei.

Men for all del. Fortsett med det..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63322

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
JohnWhite skrev:
Jeg håper selvsagt du har rett.
Men for en klubb som Tottenham er det utrolig vanskelig å vinne PL eller CL, selv om man har god trener og godt talentarbeid.
Selvfølgelig kan det skje.

Det er jo hele poenget, det skal være og er vanskelig å vinne PL, ikke bare for Spurs, alle de beste forsøker å vinne PL, det samme gjelder CL. Det er jo det som gir pokalene verdi.
LigaCupen ligger der til det topplaget som gidder å fokusere på den tittelen, det er "bare" å stille med fullt lag og satse 100%. Uten sammenligning forøvrig da nivået på de beste innen fotball er mye høyere enn nivået på de beste langrennsutøverne:
CL og PL kan kanskje ses på som et OL-gull i én disiplin (f.eks Langrenn 15 km) mens LigaCupen er som et NM der flere av de beste ikke stiller fordi de prioriterer å være i form til OL, de av de beste som stiller er ofte langt unna toppformen også.
Hva ligger det i og hva sier det om en utøverskvalitet å vinne et NM?
Å sette CL eller PL pokalen i skapet, som alle vil vinne, det er heder og ære og gir respekt hos alle. Det gir ikke LigaCupen som alle de store driter i. Det blir som å gå rundt å være stolt av at man klarer å slå sønnen sin på 12 i sjakk.....gi meg en pokal som jeg kan vise frem så alle kan se hvor god jeg er....?? Noe flaut over hele cupen.....

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63323

• Knut
  • Knut's profilbilde
Og dessverre har det delvis blitt slik med FA-cupen også.

Vår triumf i 91 hadde vel knapt blitt lagt merke til om det hadde vært i fjor :(
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63340

• Christian
  • Christian's profilbilde
Alle store klubber sier at Ligacupen ikke betyr noe, men de er i hvert fall veldig glade når de vinner den. Ikke minst så setter supporterne pris på at det faktisk vinnes trofeer.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63342

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
bli fristet til ligacup satsing kun for å få et trofee, er et svakt mentalt tegn. som nevnt over, det kan sammenlignes med et NM gull.

skal man ha respekt fra andre fans og media så må de jeveste trofeene bli vinni. eneste som kan gi et hevet hodet totalt sett i denne fotballverden er CL,PL og VM. lagene som ikke har motivasjon og tro på at de kan heve seg der kan heller satse på disse cupene. Jeg vil heller gå all inn for jackpoten og PL eller CL gull. med kane og poch kan vi vinne alt
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63343

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Vanskelig å sammenligne det, men det blir vel omtrent som å få et diplom for at du er med i Ole Brum-klubben?. Hyggelig nok det altså men...
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63346

• SuperBale
Knut skrev:

Vår triumf i 91 hadde vel knapt blitt lagt merke til om det hadde vært i fjor :(

Ja, er dessverre ikke like engasjert i den cupen som jeg engang var kjenner jeg, men ønsker fremdeles å vinne FA-cupen ( ikke på bekostning av PL og CL selvfølgelig) nedtur da vi tapte vår første FA-finale mot Coventry i 87 og fremdeles var laget som hadde tatt hjem pokalen flest ganger med 7 titler......

Husker jeg ubevisst satt og håpte på tap da vi vant LigaCupen med George Graham som manager, først gangen jeg tok meg selv i å ønske Spurs tap. Fryktelig å sette ett minne om den mannen i premieskapet.....glemmer aldri at Arsenal fansen satt og sang "boring Tottenham"....stygt arr i sjelen.....tenk GG som Spurs manager......skulle ikke være mulig.....

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63347

• SuperBale
Christian skrev:
Alle store klubber sier at Ligacupen ikke betyr noe, men de er i hvert fall veldig glade når de vinner den. Ikke minst så setter supporterne pris på at det faktisk vinnes trofeer.

Men de stiller ikke med fullt lag og de blir glade når de vinner kamper generelt, større å slå ManU, ManC, Liverpool, Chelsea og ikke minst Arsenal i enkeltkamper i serien enn å vinne Liga Cupen. Spillerne blir forholdsvis glade da også.
Konkurransemennesker blir stort sett glade når de vinner, samme hva det skulle være, men alt betyr ikke like mye selv om man skulle bli glad der og da.....

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63348

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
SuperBale skrev:
Knut skrev:

Ja, er dessverre ikke like engasjert i den cupen som jeg engang var kjenner jeg, men ønsker fremdeles å vinne FA-cupen ( ikke på bekostning av PL og CL selvfølgelig) nedtur da vi tapte vår første FA-finale mot Coventry i 87 og fremdeles var laget som hadde tatt hjem pokalen flest ganger med 7 titler......

Husker jeg ubevisst satt og håpte på tap da vi vant LigaCupen med George Graham som manager, først gangen jeg tok meg selv i å ønske Spurs tap. Fryktelig å sette ett minne om den mannen i premieskapet.....glemmer aldri at Arsenal fansen satt og sang "boring Tottenham"....stygt arr i sjelen.....tenk GG som Spurs manager......skulle ikke være mulig.....
Var stort å vinne i 91, men kanskje fordi vi var så middels som man kunne bli.(10 plass av 20 plasser). Når i tillegg naboen feide gjennom ligaen med kun 1 tap og vant serien, så var det vel litt ekstra deilig, å stå tilbake med noe.
Var jo litt fint å vinne ligacupen i 2008?, også men hadde jo med motstander å gjøre og at man stilte med med spillere som Malbranque, Hutton og Zokora... hvilken forventninger har man da liksom?.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av madbitt.

CC: Tottenham v West Ham, 25/10 kl 21:00 2 år 7 måneder ago #63376

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Er så dumt å lese en del innlegg her.
Vi holder med tottenham og så sitter dere og latterliggjør trofeer i de engelske cupene?
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene, RH