Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 7 måneder ago #63489

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
mka07 skrev:
At han gir litt igjen etter at Ramos slår han to ganger, synes jeg er helt greit.

Enig i det. Ramos fortjenar allt han kan få av juling på bana. Meiner berre det er unødvendig å risikere rødt kort.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 7 måneder ago #63490

• HH
  • HH's profilbilde
Vet ikke om Dembele er litt frustrert? Merker vel selv også at han er en skygge av seg selv. Men får krysse fingrene for at han tar en Sissoko - plutselig sitter den der. Han virker til å bevege seg mer naturlig nå som kan tyde på at han har mindre vondt, men hjelpe meg så treg og så dårlig den touchen er i forhold til når han er i slag.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 7 måneder ago #63491

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Tottenthom skrev:
solid lagoppstilling. beste vi kan stille med. dette blir morro. har faktisk trua på en 3-1 seier

Har du tallene for morgendagens Eurojackpot i samme slengen?
--- To Dare Is To Do ---
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 7 måneder ago #63492

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Nå har jeg sett gjennom extended høydepunkter, og ser at Real jo hadde en del gode muligheter de også (virket ikke slik på referatene i avisene :) ); men, var Davies veldig dårlig, eller var det bare tilfeldig at han var på etterskudd på så mange av mulighetene? Virka rett og slett sliten allerede i første omgang.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 7 måneder ago #63493

• HH
  • HH's profilbilde
Litt tilfeldig spør du meg. RM spilte tydelig på at vi kun hadde tre stk sentralt som gjorde at vi måtte sideforskyve ganske ekstremt. Kunne like gjerne vært Trippier som hadde blitt eksponert hvis RM hadde spilt opp motsatt (dog enklere å slå crossen fra venstre med høyrefoten over til deres høyre side).

Det sagt - Davies er ikke atletisk nok til å kunne håndtere det å dekke store rom mann mot mann. Muligens hans største svakhet. I 5-3-2 med en veldig smal sentral midtbane er han dømt til å slite litt.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 6 måneder ago #63494

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Gledeleg å jå indel spelarar løfte seg i denne kampen
Dier har fått endel pepper når han spelar midtstopper, men igår var han ein gigant sammen med ei andre i midtforsvaret.
Alli har vore ein skygge av seg sjølv så langti år, men igår var han fantastisk. kunne lett hatt 4 mål. Burde hatt 3.
Eriksen tok seg opp i denne kampen. Endeleg fekk han litt rom, og da var han strålande.
Trippier er muligens banas beste. Ikkje kvardagskost for oss med presise inlegg. Kunne fort ha hatt 3 assists i denne,
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av Andreas.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 6 måneder ago #63495

• HH
  • HH's profilbilde
Dier er glimrende som stopper i disse dager helt til han plutselig glemmer hva som er bak seg. Minner meg litt om Gardner - som også kunne være strålende helt til han gjorde en idiotisk feil.

Lovende å se at Dier håndterte den høye linja perfekt mot RM. Tror fortsatt ikke han blir en stabilt god stopper, men tar veldig gjerne feil der.

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 6 måneder ago #63496

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Kanskje ikke vår beste kamp men definitivt et av våre sterkeste resultat. Hvis ikke det sterkeste. Fantastisk :cheer:
COYS

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 6 måneder ago #63497

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Thomas Skifjord Johansen skrev:
Tottenthom skrev:
solid lagoppstilling. beste vi kan stille med. dette blir morro. har faktisk trua på en 3-1 seier

haha. takk for at du la merke til det. driver med astrologi på fritiden, seieren i går lå i korta.du er ikke den første som har spurt meg om lottotall lol

liker ikke skryte, men om noen har fulgt litt av postene mine gjennom åra, så hadde jeg 3-1 i går, på resultatoddsen, ikke dumt. Det hadde jeg faktisk mot inter også. de to gangene jeg noensinne har spilt resultatodds på tottenham har vært gruppespill hjemme mot inter og real. 3-1 i begge. feelinga før disse 2 kampene var uslåelig. Spådde at kane kom til å bli så god og bedre enn bale, og bli vår 20+ scorer da han var lånt ut i milwall.
Dette ble ledd av her inne på forumet.
Poch er mannen som tar oss til toppen, det skreiv jeg på profilen min dagen han signerte, noe det ser ut til å gå troll i ord i. På dette tidspunktet ville flesteparten ha FDB, vi kan alle være meget glad for at levy gjorde rett valg der.
Ironisk nok fikk jeg en kjæreste som har jødiske røtter da Poch tok over, og føler hele livet mitt er koblet til dette herlige laget.
Arvet tottenham fan engasjement fra min bestefar i 1991 da jeg fikk et signert tottenham skjerf av Erik T.
Snakk om følelser innenfor et lag
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Thomas Skifjord Johansen, mka07, wantanick, Knut

CL: Tottenham(2) - Real Madrid(1), 1/11, kl. 20.45 2 år 6 måneder ago #63498

• Knut
  • Knut's profilbilde
Tottenthom skrev:
Thomas Skifjord Johansen skrev:
Tottenthom skrev:

haha. takk for at du la merke til det. driver med astrologi på fritiden, seieren i går lå i korta.du er ikke den første som har spurt meg om lottotall lol

liker ikke skryte, men om noen har fulgt litt av postene mine gjennom åra, så hadde jeg 3-1 i går, på resultatoddsen, ikke dumt. Det hadde jeg faktisk mot inter også. de to gangene jeg noensinne har spilt resultatodds på tottenham har vært gruppespill hjemme mot inter og real. 3-1 i begge. feelinga før disse 2 kampene var uslåelig. Spådde at kane kom til å bli så god og bedre enn bale, og bli vår 20+ scorer da han var lånt ut i milwall.
Dette ble ledd av her inne på forumet.
Poch er mannen som tar oss til toppen, det skreiv jeg på profilen min dagen han signerte, noe det ser ut til å gå troll i ord i. På dette tidspunktet ville flesteparten ha FDB, vi kan alle være meget glad for at levy gjorde rett valg der.
Ironisk nok fikk jeg en kjæreste som har jødiske røtter da Poch tok over, og føler hele livet mitt er koblet til dette herlige laget.
Arvet tottenham fan engasjement fra min bestefar i 1991 da jeg fikk et signert tottenham skjerf av Erik T.
Snakk om følelser innenfor et lag

På rent innfall spilte jeg på 3-1 igår selv - dvs etter å ha sett den astrologiske spådommen din her inne ;)

Satte ikke nok penger på det til å bli "rik" av det, men gøy læll!!
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av Knut.