Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63622

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Arsenal- Tottenham

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Stadion: Emerates
Når: Lørdag 18.11.2017 klokka 13:30
Dommer: Mike Dean
TV: JA! Overalt!!

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Sanchez - Dier - Vertonghen
Aurier - Winks - Dembele - Davies
Eriksen - Alli
Kane

Gazzaniga inn for Lloris hvis Hugo ikke blir klar. De andre har jeg håp om at de spiller.

Subs: Whiteman (k), Rose, Sissoko, Trippier, Foyth, N'Koudou, Son, Llorente
Injured: Vorm, Lamela, Alderweireld, Lloris(?), Alli(?), Winks(?)
Suspended: Ingen

Motspiller å se opp for: Alexis
Forventet resultat: 1-4 (Vertonghen, Kane x3, Eriksen)

Hvis dere ønsker å gjøre mer ut av det, er det naturligvis lov, men få i det minste med disse detaljene.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av OsvaldoArdiles. Grunn: Glemte dato og tid i topic
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Brakar, Dougie

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63623

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Jeg håper på det samme laget med ett klart unntak. Trippier inn for Aurier. Trippier med kremkamp mot Real og Aurier var forferdelig svak mot CP. I tillegg spilte Aurier landskamp i Nigeria på lørdag mens Trippier spilte fredag og satt på benken kampen igjennom i går.

Håper virkelig Lloris, Winks, Alli og Kane er klare og at skadene faktisk var kortvarige. Sanchez kommer jo hjem etter mange minutter og lang reisevei men han har vel godt rett inn å spilt ved begge de to andre landskampspausene på samme måte. Tull at Colombia skulle dra på seg to treningskamper i Asia mens Arse sin Sanchez og Chile tok seg fri.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63624

• OsvaldoArdiles
OsvaldoArdiles skrev:
Arsenal- Tottenham
Forventet resultat: 1-4 (Vertonghen, Kane x3, Eriksen)

Ser at jeg ikke kan telle, så jeg justerer resultatet til 1-5 :cheer:
Ellers enig i disposisjonene til Pride of London
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63625

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pride_Of_London skrev:
Jeg håper på det samme laget med ett klart unntak. Trippier inn for Aurier. Trippier med kremkamp mot Real og Aurier var forferdelig svak mot CP. I tillegg spilte Aurier landskamp i Nigeria på lørdag mens Trippier spilte fredag og satt på benken kampen igjennom i går.
Enig. Aurier har noen skikkelige ups, men har vært en tikkende bombe så langt. Kan fort finne på å gjøre noe dumt i en sånn kamp, typ bli utvist eller lage en unødvendig straffe. Etter kampen Trippier hadde mot Madrid skal han selvsagt spille.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63626

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Vanskelig kamp, men optimistisk. Dog vi har slitt litt mot Arsenal. Klarte ikke å slå de i fjor i ligaen heller, selv om vi endte opp med 17-2-0 på hjemmebane. Arsenal har vunnet 5 av 5 hjemmekamper, mens de kun har vunnet 1 bortekamp. Så det er primært borte de har slitt.

At Toby er ute, og at det er litt usikkerhet rundt Alli som var ute sist, og at Eriksen i midtuka ble klar for VM kan være negativt for oss.(mental utladning?). Ganske åpen kamp føler jeg. Vi slo de borte i 2011, men det er vel den eneste seieren borte mot de på i alle fall to tiår?. Ja, vi er bedre nå enn på en god stund, men som sagt statistikken vår borte mot Arsenal er ikke akkurat noe å rope hurra for. Arsenal har nok lagt merke til kampene våre mot Real blant annet, og de er nok sjeldent sultne på å slå oss nå.

Ser for meg alle utfall, men uavgjort som mest sannsynlig.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63627

• Pride_Of_London
madbitt skrev:
Vanskelig kamp, men optimistisk. Dog vi har slitt litt mot Arsenal. Klarte ikke å slå de i fjor i ligaen heller, selv om vi endte opp med 17-2-0 på hjemmebane. Arsenal har vunnet 5 av 5 hjemmekamper, mens de kun har vunnet 1 bortekamp. Så det er primært borte de har slitt.
Jeg så vi slo Arsenal 2-0 i PL i vår jeg...
Vi er vel noe sånt som 6-7 kamper ubeseiret i PL,ble vel et tap i fa-cup mot de, men ikke ofte vi vinner borte nei.
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av Pride_Of_London.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63629

• OsvaldoArdiles
TEAM NEWS: @dele_official (hamstring), @HKane (knee), Hugo Lloris (groin), @Vorm_Official (knee) & @HarryWinks (ankle) have returned to full training for the first time today.

Da er jeg ganske sikker på at Gazzaniga ikke starter.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63630

• Pride_Of_London
Pochettino sa visst at Toby kan være ute til over jul...

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63631

• OsvaldoArdiles
Det er IKKE bra :'(

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63632

• Knut
  • Knut's profilbilde
Samtidig er vi i en bedre posisjon til å takle det i år enn i fjor.

Men liker jeg det - nei :(
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --