Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63663

• RH
  • RH's profilbilde
Guardiola skrev:
Backene har vært håpløse. Ingen offensive bidrag, kun en rekke elendige innlegg, samt sårbare defensivt.

Og Rose ut i januar. Lover bra.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63664

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Ja da har vi fått kvittet oss med begge de beste backene i PL på et halvår...
Audere-est-Facere

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63665

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Guardiola skrev:
Ja da har vi fått kvittet oss med begge de beste backene i PL på et halvår...

No får du det faktisk til å virke som om dette er klubben sin feil.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63666

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Ikke Rose som har satt seg selv på benken.
Audere-est-Facere

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63667

• RH
  • RH's profilbilde
Rose har selvfølgelig oppført seg som en idiot, men han ser jo det alle andre ser. Nemlig at dette laget aldri kommer til å vinne noe av betydning. Eller noe uten betydning for den saks skyld.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63668

• HH
  • HH's profilbilde
Haha. Ikke sant.

Men for all del. Rose er viktigere enn Pochettino og laget.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63669

• HH
  • HH's profilbilde
RH skrev:
Rose har selvfølgelig oppført seg som en idiot, men han ser jo det alle andre ser. Nemlig at dette laget aldri kommer til å vinne noe av betydning. Eller noe uten betydning for den saks skyld.

Så hva mener du burde gjøres?

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63670

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Enig angående backene. Det var nok blant hovedgrunnene til at vi tapte kampen. Måten vi spiller på er avhengig av offensive backer, men begge var svake. Føler meg rimelig trygg på at Rose ville vært et bedre valg i dag. Tror også Aurier hadde vært bedre enn Tripp, selv om den er mere usikker.

Ellers så vi litt flate ut i dag. Virker litt slitne. Vi hadde ok med sjanser, men for ineffektive. Virker som vi mangler litt energi og ro i de avgjørende situasjonene.

Ellers skryt til Son. Han klarer stort sett alltid å komme til sjanser. Verre med Llorente, synes innhoppene hans i det siste har vært svake. Men en del av grunnen er nok at våre backer ikke klarer å slå gode innlegg.

Ellers har vi en lang vei å gå borte mot topplagene. Skal mye til at vi vinner ligaen hvis vi ikke klarer å ta flere poeng borte i de kampene. Ligatittelen er vel for nå nærmest utenkelig med tap her. Blir en kamp om om topp 4. Tror vi klarer det, men også litt usikker, blant annet fordi vi har dårligere dekning på stopperplass og at vi nok er noe svekket ift at kromtappen Toby er ute lenge. Skal ikke se bort i fra at dette tapet kan gi Arsenal en liten boost.

Men kampstatistikken viser jo også at det var en jevn kamp. Vi har 1 skudd mindre på mål og 4 skudd flere utenfor mål. Mest innlegg også. (30 vs 24). Og vi har ballen klart mest. (58/42).

Men Sanchez har jeg trua på. Synes han klarer seg godt mot Arse-Sanchez. Han ble mye isolert 1 mot en mot Sanchez og det er ikke en takknemmelig oppgave, men synes han kom godt fra det. Så ut som om han hadde like mye fart som han også. Veldig hurtig og bra fysikk på Colombianeren vår. Fortsatt meget ung, men har stort potensiale.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av madbitt.
Følgende bruker har takket deg: Arvid

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63671

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette var skuffende og jeg er skuffet av MP.Han gjorde mye feil i dag slik jeg ser det.
Taktikken fungerte ikke, vi hadde ikke noe mye svar til Arsenal sitt høye press.Første omgang var dårlig for vår del.I pausen kan han gjøre forandringer, men gjør ingen.Arsenal forsetter sitt spill og det gjør vi.MP gjør ingen bytter.Han venter til det har gått hele 60 min og da kommer Winks inn.Hvorfor bare et bytte?
De to neste byttene kommer når det er kun 15 min igjen og da tar han ut Alli og Kane.Ta av Kane når vi trenger mål er ufattelig spør du meg.
Vi ligger under 2-0, hvorfor ikke spiller med to spisser på slutten?
Alli var ikke på sitt beste i dag, men han er spiller som kan score mål.

Han burde ha byttet i pausen pga vi ligger under 2-0 og vi henger ikke med.Son burde ha startet andre omgang.Se om det fungere og sette innpå mer om det skulle være nødvendig.Kunne godt ha gjort to bytter i pausen.

At Sissoko får spille hele kampen er utrolig, han er en spiller som ikke har noe store styrker.Ikke god nok teknikk, Passning eller skuddfot.Han er ingen trussel offensivt.I dag gjorde mye feil og mange passninger kom bak spillerene slik at mye av tempoet gikk bort.Legger ikke skylden han etter denne kampen.
Vår beste i dag var Sanchez.Gjorde mye bra.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av Presley.

PL: Arsenal(6) - Tottenham(3) 18.11.2017 kl.13:30 2 år 6 måneder ago #63672

• HH
  • HH's profilbilde
Ser ikke helt hva Trippier gjorde galt. Arsenal skaper svært lite på den siden. Litt begrenset hva man kan bidra med fremover når Alli stort sett mister ballen, Sissoko har noen fine løp men får aldri ballen fra seg, Kane klarer aldri å holde i den osv. Noe merkelig oppførsel på 2-0 målet skal sies. Selv om det der igjen er Dier som er fullstendig ute av posisjon. Gitt Dier mye skryt i det siste, men tilbake som ubrukelig stopper nå.

Basert på Auriers siste kamp ser jeg ikke helt hva det er vi går glipp av? Aurier får selvsagt resten til å fokusere bedre da han når som helst kan slå en motspiller igjennom. Mulig det vi manglet.