Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63689

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Borussia Dortmund - Tottenham Hotspur

Stadion: Signal Iduna Park
Når: Tirsdag 21. november kl. 20:45
Dommer: Clément Turpin (FRA)
TV: Viasat 4

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Foyth, Davinson, Jan
Aurier, Dier, Winks, Rose
Son, Kane, Eriksen

Subs: Vorm, Trippier, Davies, Dembele, Alli, Sissoko, Llorente
Injured: Wanyama, Alderweireld
Suspended:

Motspiller å se opp for: Philipp (Aubameyang er skadet)
Forventet resultat: 1-2 Eriksen, Llorente

Kommentar:
På tide å se fremover igjen, og heldigvis er det ny kamp allerede i morgen. Siden det åpenbart er noen spillere som hangler litt om dagen, og vi allerede er klare for avansement, skal det bli spennende å se hvilket lag Pochettino velger. Tviler på at laget jeg har satt opp er det som starter, men ønsker meg Dier tilbake på midten for å rydde litt. Det gir også rom for å matche Foyth mot god motstand (det kommer selvsagt ikke til å skje).

Alli og Kane var svake mot Woolwich, mens Son og Llorente trenger kamptrening. Blir interessant å se hva Poch gjør her.
- One team in London -
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av Brakar. Grunn: Endret status Aubameyang
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63690

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Er Aubameyang skadet? Trudde han var suspendert av klubben?

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63691

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
cjmozart skrev:
Er Aubameyang skadet? Trudde han var suspendert av klubben?

Da jeg satte det opp stod han oppført som skadet på UEFAs kampside (www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...h=2021658/index.html), men fjernet nå. Han står heller ikke oppført som skadet på andre siter, så antar du har rett.
- One team in London -

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63693

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Aubameyang ble utelatt fra troppen på fradag grunnet disiplinære problemer. Har kommet for sent på trening.

Jeg skal ta opp en miniepisode av Golden Cockerel med Eurosportkommentator og kjenner av tysk fotball Eivind Bisgaard Sundet i kveld. Er det noe jeg skal spørre han om?
Aubameyang?
Bosz?

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Send meg spørsmål her, på PM, Twitter @golden_cockerel, eller på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Nå er praten unnagjort, kommer snart ut :-)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av OsvaldoArdiles. Grunn: Ferdig med innspilling
Følgende bruker har takket deg: Brakar

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63696

• Knut
  • Knut's profilbilde
Noen som vet om Rose reiste til Tyskland?
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63698

• HH
  • HH's profilbilde
Må jo nesten det - ellers blir det rimelig opplagt at Pochettino løy foran Arsenal-kampen (noe jeg er rimelig sikker på at han gjorde).

Tipper Rose får Walker-behandlingen. Får vel spille litt, men blir solgt. Dessverre blir han nok solgt til en konkurrent. Mulig man kan håpe på Shaw i retur? Hvis Shaw kunne blitt Shaw fra Southampton så er det vel verdt det (itillegg til at vi vil få penger i mellom).
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63699

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Aubameyang ble utelatt fra troppen på fradag grunnet disiplinære problemer. Har kommet for sent på trening.

Borussia Dortmund head coach Peter Bosz has confirmed that Pierre-Emerick Aubameyang will play against Tottenham tomorrow after the striker was dropped for their last match. (Kilde: Evening Standard)

Knut skrev:
Noen som vet om Rose reiste til Tyskland?

Tottenham-korrespondent Alasdair Gold skriver i sin preivew at Danny Rose er på plass og trener med laget i Dortmund.
- One team in London -

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63700

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Litt OT, men leste et rykte om at det skulle være £40mill + Shaw.

Angående kampen er jeg veldig sugen på å vinne gruppa i kveld! Veldig!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Knut

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63701

• Presley
  • Presley's profilbilde
Håper vi starter med noe reserve preget lag ikveld.Ingen vits å burke det beste laget, vi er jo videre og tar jeg ikke feil så vi hjemmekamp mot APOEL også.
Håper at Kane, Eriksen, Vertonghen og Lloris starter på benken.Det har allerede blitt mange kamper for noen spillere og litt hvile er ikke dumt.Hvorfor bruke dem i en kamp som ikke betyr all verden.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63702

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Presley skrev:
Håper vi starter med noe reserve preget lag ikveld.Ingen vits å burke det beste laget, vi er jo videre og tar jeg ikke feil så vi hjemmekamp mot APOEL også.
Håper at Kane, Eriksen, Vertonghen og Lloris starter på benken.Det har allerede blitt mange kamper for noen spillere og litt hvile er ikke dumt.Hvorfor bruke dem i en kamp som ikke betyr all verden.

Eg synst vi bør stille med så godt lag som vi kan, uten å bruke dei som er halv-skada. Det hadde vore utruleg deilig med gruppeseier, og da hjelper det ikkje å bli grusa ikveld. Og grusa blir vi,m vi stiller reserveprega.