Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63733

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Son bør bli sur dersom han ikke får "fast" plass snart. Utviklet seg til en klassespiller som har noe de andre bak Kane mangler der fremme. Var savnet mot Arse. Det samme var Rose som spilte en kjempekamp i dag. Tydelig at fjorårsformen er i anmarsj og da blir han umulig å holde ute av laget.
Audere-est-Facere
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63734

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Utrolig deilig å reise kjerringa etter lørdag! Jeg fikk kun sett 2.omg og da var det mye positivt. BD gjør virkelig mange feil som de også gjorde på Webley da vi vant noe ufortjent. Heldigvis klarer vi å utnytte det. Kane virker skarpere, Alli også. De bak gjorde det bra og jeg synes Rose hadde mye bra offensivt. Ellers la jeg merke til at Winks hadde utrolig mange pasninger bakover, og at Aurier spilte en veldig svak 2.omg da han var ukonsentrert, slurvete og fikk til lite offensivt. Heldigvis fikk ikke dette konsekvenser.

Herlig seier uansett og nå er vi gruppevinnere! Dette gir selvtillitt som vi må smitte inn i PL. Forøvrig enig med Poch om å stille sterkt lag i dag. Ikke enig i at vi burde spart spillere i denne kampen. Fordel å vinne gruppa, det gir en god følelse og vi må være komfortabel med å være best. Motstanden blir uansett hard fremover.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63735

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Deilig å få en borteseier i alle mot et bra lag. Men skal vel også nevnes at Dortmund er langt under pari om dagen. Ikke akkurat imponert over de. Synes kampen egentlig var litt slapp. Ikke det helt store tempoet akkurat. Men målene av Son og Kane var klasse.

Ingen av våre spillere som utpreget seg spesielt. Men Kane og Son laget glimrende mål. Rose var ganske bra, men stopperne var også gode, spesielt Sanchez og Dier. Vertonghen kanskje den mest usynlige av de tre, men gjorde det greit likevel. Eriksen var litt skuffende. Alli har også mere å gå på.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63736

• HH
  • HH's profilbilde
Og utrolig greit å slippe RM neste runde :lol:

Alltid av den oppfatning av at kultur må bygges over tid. Litt som de har klart med damelagene i håndball og langrenn. Så mange som kommer inn i gruppene der hever seg. Gode bortekamper i CL bør hjelpe til å sette standarden. Er vel fortsatt årevis unna en skikkelig kultur, men alle reiser starter med et steg osv.

Ser dog ikke at vi er gode nok til å vinne noe i år. Kan selvsagt ha mye flaks og flyt, men realistisk sett får vi klaging igjen til våren ;)

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63737

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Noen som fortsatt ser på den etterhvert latterlige sendingen på viasat4 nå?? Når Tottenham-kampen er ferdig oppsummeres den i 10 sekunder før man går direkte til Sevilla og pøser på med stoff, høydepunkter, intervjuer og reportasjer fra kampen mellom Sevilla og Liverpool. Fy faen jeg spyr!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63738

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Godt å se Rose tilbake, ber til gudene om at han blir lenge!
Og Sanchez er en velsignelse, kunne ikke fått en bedre mann inn bak der. Meget godt og viktig kjøp.
Aurier kan også bli fantastisk om man får av ham unotene, jeg velger å ha trua, stort potensialet.
Herlig å se tre klassespillere bli byttet ut og at det kommer klasse inn for alle tre, begynner å se veldig bra ut dette. Lenge siden det har vært så godt å være Spurs supporter. At vi sliter borte mot topp 6, det er helt greit, hvem har ikke det....

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63739

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Godt å sjå at gutta presterte i andre omgang. Temmeleg labert i første.
Kjekt å sjå Rose i slag. Han er milevis foran Davies. Davies er på ingen måte dårleg, men det Rose leverte idag er allerede bedre. Og da er det litt "sky is the limit" når han får spelt seg i form igjen.

Ellers veldig gledeleg at vi vann gruppa, sjølv uten at den enklaste kampen (eller evt største bananskallet) ikkje er spelt enda.
Vi viser at vi kan vinne mot store lag. Så her bør vi kunne avansere eit stykke, om vi er heldige med trekninga vår. Kan være greit å unngå lag som Bayern, Barca og PSG no til å begynne med.

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63740

• HH
  • HH's profilbilde
Og ikke tilfeldig at vi ser ut som et lag med Winks. Utrolig hvor viktig han har blitt på så kort tid. Må spille når han er frisk. Så får de andre krangle om 1-2 plassene ved hans side.

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63741

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Bare sett igang og drit på meg, men jeg hadde faktisk ikke sett den overskriften før...
"Tottenhams store Son" Hæ hæ hæ :blink:
COYS

CL: Dortmund (3) - Tottenham (1) 21/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63742

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
SuperBale skrev:
Herlig å se tre klassespillere bli byttet ut og at det kommer klasse inn foralle tre , begynner å se veldig bra ut dette.
Jeg er veldig enig i innlegget ditt og kvelden i går var stor! Fantastisk måte å reise seg etter tap i helga.

Grunnen til at jeg må kommentere er derimot Llorente. Ikke så mange minutter han fikk men absolutt ALT gikk fullstendig galt. Han hadde en ok+ kamp der han holdt på ballen og lagde noen sjanser med flikker og stusser mot Real borte, men utenom det har det vært helt natta. Sjansen alene med keeper i går var trist og ett minutt etterpå la han ballen ned og startet et flott angrep for Dortmund med en pasning i rom der det var 0 hvite i mils omkrets. Janssen er i hvertfall fortsatt ung og jobbet bra, Soldado hadde gode involveringer men scorte for lite, Llorente til nå beveger seg ikke og ser totalt ufarlig og uinteressert ut. Selv om han så veldig blid og fornøyd ut ved kampslutt på lørdag...

Grusomt mange kamper nå de neste 6 ukene så jeg er redd Llorente må spille litt mer framover. Håper virkelig han skjerper seg masse!