Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(4) - West Bromwich(17)

PL: Tottenham(4) - West Bromwich(17) 2 år 5 måneder ago #63838

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Føler egentlig det er Eriksen og Alli som ikke leverer for tida. Vi har ingen erstattere for noen av dem, ingen spennende talenter på benken som vil hoppe inn.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(4) - West Bromwich(17) 2 år 5 måneder ago #63839

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Kan være enig angående Eriksen og Alli. Eriksen spiller jo alle kamper. Ikke lenge siden han herjet på landslaget, og han sa vel selv at det var det største han hadde opplevd som spiller og få landet sitt til VM og score 3 mål i avgjørende bortekamp mot Irland. Kanskje ikke så rart at han har fått en utladning. Alli har jo vært litt småskadet, og har vel fått seg ny agent så vidt jeg har skjønt, som kanskje har satt litt griller i hodet til unge Alli, som kanskje har tatt lit fokus over på andre ting?.

Kane synes jeg også mangler litt energi, og det kan vel ha med at han også har vært litt småskadet. Fortsatt veldig effektiv, men jobber litt mindre enn på sitt beste, og ser ut til å ikke boble over av energi som han gjør på sitt beste. Ellers ser vi også ut til å mangle litt kreativitet og målfarlighet på våre sentrale midtbanespillere. Vi har liksom ingen Modric lenger. Vi har heller ingen fullbacker som jobber så hardt og som er like hissige som Walker og Rose var, som skaper litt mere rom for andre.(vi har jo Rose fortsatt men han spiller ikke så mye)

Jeg fikk ikke sett kampen grunnet jobb, men sett utdrag, men fikk inntrykk av at Llorente gjorde et nytt svakt innhopp. Men at derimot Son var ganske god.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av madbitt.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.