Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63843

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Leicester City - Tottenham Hotspur

Stadion: King Power Stadium
Når: Tirsdag 28. november kl. 20:45
Dommer: Anthony Taylor
TV: Sportsnet Ontario (NTV.mx)

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier, Davinson, Vertonghen, Rose
Dembele, Dier
Eriksen, Alli, Son
Kane

Subs: Vorm, Trippier, Davies, Wink, Sissoko, Lamela, Llorente
Injured: Toby, Wanyama
Suspended:

Motspiller å se opp for: Mahrez, Vardy
Forventet resultat: 0-2 Son, Kane

Kommentar:
Deilig at det kommer en ny mulighet så raskt etter nedturen på Wembley lørdag. Regner med at Poch roterer på backene, laguttaket forøvrig blir en avveiing mellom prestasjoner mot West Brom og total kampbelastning. Vi har ny, tøff bortekamp allerede til lørdag (Watford). Son var det største lyspunktet sist i mine øyne, og bør få fornyet tillit.

Med Wanyama og Toby ute må det kompromisses i én posisjon; jeg ser helst at Dier prioriteres på midten. Betyr i såfall at vi må tilbake til en tradisjonell firebackslinje. Ellers er Lamela aktuell for en plass på benken etter å ha blitt pappa i helgen.

Robert Huth og Matty James er de eneste skadefraværene hos Leicester. Tipper Spurs slår raskt og kontant tilbake.
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63844

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Brakar skrev:

Kan ikke si jeg kan stå bak denne "forventningen". Dette er en kamp hvor jeg tror vi vil slite. Uavgjort eller tap tror jeg er det mest realistiske utfallet her.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63845

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Per Arne skrev:
Brakar skrev:

Kan ikke si jeg kan stå bak denne "forventningen". Dette er en kamp hvor jeg tror vi vil slite. Uavgjort eller tap tror jeg er det mest realistiske utfallet her.

Jeg lurer på hvorfor du mener vi kommer til å spille uavgjort, eller tape?
Jeg tror vi vinner denne. Rett og slett fordi vi har bedre kvalitet i stallen, og Leicester vil ikke parkere bussen på hjemmebane.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63846

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Har vi spilt med en firer bak denne sesongen?

For meg ser det ut som vi er blitt mindre fleksible enn vi var i fjor, og at det nå er tre stoppere på banen fra start uansett motstander.
Audere-est-Facere

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63847

• HH
  • HH's profilbilde
Guardiola skrev:
Har vi spilt med en firer bak denne sesongen?

For meg ser det ut som vi er blitt mindre fleksible enn vi var i fjor, og at det nå er tre stoppere på banen fra start uansett motstander.

Riktig.

Ikke bare spiller vi med 3 bak, men vi spiller nå så godt som alltid med en V på midten.

Ellers enig i at backene blir rotert. Hvis ikke Winks starter skjønner jeg ingenting. Son selvsagt. Sissoko bør også starte. Gir egentlig blanke i hvem av Eriksen og Alli som sitter. Basert på lørdag burde begge ut, men Nord-Korea sender vel en mann på månen før Pochettino vraker Alli eller Eriksen.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63848

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
HH skrev:
Basert på lørdag burde begge ut, men Nord-Korea sender vel en mann på månen før Pochettino vraker Alli eller Eriksen.

Er dette close enough? :lol:
www.eteknix.com/north-korea-claim-landed-man-sun/
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Halvor Dalene, Knut, Øystein Svensen, HH

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63850

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ny kamp og vi må reise etter den sure kampen på Lørdag.Trenger en seier her for å henge med, vi ligger på 5 plass.Kampen på lørdag var tung og vi kriget mot en mur som var solid.Tror nok Leicester vi spiller mer åpent, men vi må være med fra første stund.Ikke sove slik vi gjorde mot WBA.
Har nevnt det før, men det er noen spillere som har spilt veldig mange kamper totalt til nå (klubb & landslag).Mulig MP må rotere mer fremover.

Lloris
Aurier-Sanchez-Vertonghen-Rose
Dier-Dembele
Son-Winks-Eriksen
Kane

Alli på benken, ikke helt i form.Virker til tider tung/sliten, innsatsen er litt borte.Eriksen har spilt mange kamper, men velger han foran Alli.
Med Aurier, Rose & Dembele får ihvertfall noen friske bein på banen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63859

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Vi har vært sterke bort i år, og her er nok alle revansje sugne. Tror Kane finner hattrick formen, og vi knuser Leicester som vi gjorde i fjor

Lloris
Sanchez-Dier-Verts
Aurier-Dembele-Dier-Rose
Son-Alli
Kane
Håper son starter for eriksen, mye pga elendig form etter danmark kvalifiserte seg til VM
Tviler på at det skjer, men eriksen har virkelig ikke hatt en eneste god touch siden de kampene

1-5 Kanex3 son x2
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63860

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Tottenthom skrev:
Vi har vært sterke bort i år, og her er nok alle revansje sugne. Tror Kane finner hattrick formen, og vi knuser Leicester som vi gjorde i fjor

Lloris
Sanchez-Dier-Verts
Aurier-Dembele-Dier-Rose
Son-Alli
Kane
Håper son starter for eriksen, mye pga elendig form etter danmark kvalifiserte seg til VM
Tviler på at det skjer, men eriksen har virkelig ikke hatt en eneste god touch siden de kampene

1-5 Kanex3 son x2

Greit Dier var kaptein for England sist, men at han skal spille på 2 plasser i kveld? ;)
Vi håper Winks i form hopper inn på midtbanen
--- To Dare Is To Do ---
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Tottenthom, Øystein Svensen

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63861

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Populært eller ikke men jeg er ganske sikker på at Sissoko starter i kveld. Han spilte ikke i helga og det har vært stor belastning og synkende form på flere på midten. I tillegg ble Winks nevnt som usikker pga sykdom. Mitt tips til lagoppstilling:
Lloris, Aurier, Sanchez, Dier, Verthongen, Rose, Dembele, Sissoko, Alli, Son, Kane.

Jeg er egentlig mest usikker på hvilke to av Alli, Eriksen og Son som starter. Pga kampene til nå og videre framover bør jo spillere som Llorente også spille seg varme men basert på det han har levert og viktigheten av forhåpentligvis å vinne igjen i kveld håper og tror jeg han sitter godt på benken.