Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63957

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Halvor Dalene skrev:
Jeg er sinnsykt skuffa over resultatet i dag. Vi spiller egentlig ikke en dårlig kamp, men marginene er ikke med oss.

Allikevel er jeg så forbanna lei av at Alli og Eriksen har fast plass uansett hvor lite motivert de virker. Jeg mener helt bestemt at vi burde startet med Son fremfor en av dem i dag. At ikke han får muligheten fra start i dag skjønner jeg virkelig ingenting av. I etterpåklokskapens sanne ånd, burde Eriksen startet på benken.

Sissoko mener jeg er et kjøp som bare må gå på tabbekvota. Hvis han kan være fornøyd med å starte kamper fra benken, så greit nok, men han bør ikke starte kamper for oss.

At Lamela kom inn og gjorde en fenomenal jobb er det eneste lyspunktet jeg klarer å dra frem akkurat nå. Kanskje ser det annerledes ut i morgen.

TAKK FOR MEG!!

Men Sissoko kosta mange $. Da må han vel være god? ;)

Heilt enig i allt du skriv (bortsett fra at eg trur der fortsatt bur ein fotballspelar inne i Sissoko. Kor han er, er eit anna spørsmål...). Eg var og overaska over at Son var på benken. Han var vel omtrent einaste lyspunktet i WBA kampen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63958

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Andreas skrev:
Halvor Dalene skrev:
Jeg er sinnsykt skuffa over resultatet i dag. Vi spiller egentlig ikke en dårlig kamp, men marginene er ikke med oss.

Allikevel er jeg så forbanna lei av at Alli og Eriksen har fast plass uansett hvor lite motivert de virker. Jeg mener helt bestemt at vi burde startet med Son fremfor en av dem i dag. At ikke han får muligheten fra start i dag skjønner jeg virkelig ingenting av. I etterpåklokskapens sanne ånd, burde Eriksen startet på benken.

Sissoko mener jeg er et kjøp som bare må gå på tabbekvota. Hvis han kan være fornøyd med å starte kamper fra benken, så greit nok, men han bør ikke starte kamper for oss.

At Lamela kom inn og gjorde en fenomenal jobb er det eneste lyspunktet jeg klarer å dra frem akkurat nå. Kanskje ser det annerledes ut i morgen.

TAKK FOR MEG!!

Men Sissoko kosta mange $. Da må han vel være god? ;)

Heilt enig i allt du skriv (bortsett fra at eg trur der fortsatt bur ein fotballspelar inne i Sissoko. Kor han er, er eit anna spørsmål...). Eg var og overaska over at Son var på benken. Han var vel omtrent einaste lyspunktet i WBA kampen.

Det er mye mulig at det bor en fotballspiller i Sissoko, men akkurat nå mener jeg at det er lite klokt å la det at «han skal finne seg selv», gå på bekostning av poengfangsten til laget. Hvis han kan vise noe med gode innhopp så er det fint det, men han bør ikke starte kamper.
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63959

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Synes som alle andre at det var dritkult med Lamela, men er ikke sånn at han nå skal komme rett inn etter 13 måneder og snu dette. Her er det mange andre som må ta ansvar med én gang. Spiller vi like slapt og slurvete mot Watford så taper vi den også. Trenger 9 poeng før City-matchen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63960

• Ola
  • Ola's profilbilde
håper vi stiller med følgende lag mot watford, eventuelt så fort Lamela holder 90.

Hugo
Aurier-Sanchez-Vert-Davies
Winks-Dembele
Lamela-Eriksen-Son
Kane

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63961

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Dougie skrev:
Synes som alle andre at det var dritkult med Lamela, men er ikke sånn at han nå skal komme rett inn etter 13 måneder og snu dette. Her er det mange andre som må ta ansvar med én gang. Spiller vi like slapt og slurvete mot Watford så taper vi den også. Trenger 9 poeng før City-matchen.

Det er heilt riktig. Skreiv det før kampen og. Kult at Lamela er tilbake, men vi må ikkje forvente noko stort enda.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63962

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Ola skrev:
håper vi stiller med følgende lag mot watford, eventuelt så fort Lamela holder 90.

Hugo
Aurier-Sanchez-Vert-Davies
Winks-Dembele
Lamela-Eriksen-Son
Kane

Trur nok ikkje Lamela er fit for 90 enda...

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63963

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Noen som har sett straffesituasjonen med Rose forresten? Umulig å se på den ene reprisen.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63964

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Snytt for straffe.
Saltstøtta Llorente bommer på åpent mål fra 3 meter på et ferdigscora innlegg
Eriksen bommer fra 3 meter på nesten åpent mål. Blir innkast?
Sissoko snubler seg til et håpløst skudd alene med keeper tidlig.
Alli med et like håpløst forsøk som overnevnte.
Audere-est-Facere
Siste endring: 2 år 6 måneder ago av Guardiola.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63965

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jepp, sett den igjen nå. Soleklar straffe, Ndidi feller Rose. Ikke at det er noen unnskyldning, men dommeren hjelper oss ikke akkurat idag han heller.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63966

• Christian
  • Christian's profilbilde
Dougie skrev:
Jepp, sett den igjen nå. Soleklar straffe, Ndidi feller Rose. Ikke at det er noen unnskyldning, men dommeren hjelper oss ikke akkurat idag han heller.

Nei kan vel enkelt og greit skylde på oss selv i dag for at det ikke ble seier. Men dommeren gjorde noen rare ting ja. Jan fikk kort for taklinga på Mahrez, mens Vardy slapp unna på den seine stemplinga på Sanchez i andre omgang.

Men men, vi gir aldri opp. Håper på bedre effektivitet og seier mot Watford på lørdag!