Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63947

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Det er lov å score der, Fernando!!!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63948

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Kom igjen'a?
Få en utligning!!!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63949

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Haha.. Gult til Lamela for den der?

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63950

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Veldig mange som spilte veldig dårlig i dag; Rose, Dier, Sissoko er forferdelige; Dembele, Eriksen, Alli og Aurier ikke bra. 2 lyspunkt i Sanches og Lamela samt at Kane begynner å se litt bedre ut igjen.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63951

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Berre drit. Kollektiv svikt. Einaste eg gidd å gi godkjennt er Lloris og Lamela. Lloris kunne gjære fint lite med måla, og Lamela skapte meir på den lille tida han hadde en Alli/Eriksen klarte tilsammen.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63952

• Ola
  • Ola's profilbilde
Når skal alli bli benket? eneste han tenker på der ute er jo å slå tunneler? lyspunkt i Lamela som ser frisk ut i de minuttene han fikk

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63953

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Vanvittig surt tap!!!

Når vi ser hvordan kampen utviklet seg etter pause så hadde vi faktisk fortjent å vinne.
Det var ett lag på banen de siste 45 min. Vi hadde flere store sjanser, sjanser som kan puttes i kategorien 100% mål.
Likevel presterer vi altså å tape denne kampen og vi er nå på skikkelig etterskudd når det gjelder topp 4.

Det er meget frustrerende at vi nok en gang ikke evner å avgjøre kamper der hvor vi er best og har flest sjanser og ball mest.
Vi slipper til Vardy og Mahrez en gang og pang ligger vi under 2.0. Vi burde vite at disse to kan være en trussel om de får for god tid og plass, men neida...virker faen steike meg ikke at vi lærer noe som helst...

Llorente: for meg blir dette kjøpet en parodi - vi hadde Janssen som er en bedre spiller, som kanskje var på vei til å bli til noe. Llorente virker unfit, treig, støl i skrotten, lite mobil. Han greier jo ikke å score på åpent mål, ikke greier han å holde på ballen, ikke vinner han mange hodedueller heller. Nei dette kjøpet var en tabbe. Rett og slett...

Kveldens høydepunkt er Lamela sitt innhopp og flotte assist til Kane.
Lamela dro opp tempoet i spillet vårt etter at han kom inn ved å slå kjappe gode pasninger. Det var nøkkelen til målet.

Neste kamp er borte mot Watford...det er bare å grue seg.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63954

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Hyggelig å se at Lamela fortsatt er en klassespiller. Resten er middelmådige ræva møkkaspillere som alle burde blitt solgt på Cyber Monday B)

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63955

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Ola skrev:
Når skal alli bli benket? eneste han tenker på der ute er jo å slå tunneler? lyspunkt i Lamela som ser frisk ut i de minuttene han fikk

Det artige er at alle snakkar om Alli til Real Madrid, Eriksen til Barca. Vel.... Da bør dei vise meir en i dag. Og bedre en det dei har fått til denne sesongen så langt.

PL: Leicester (12) - Tottenham (5) 28/11 kl. 20:45 2 år 6 måneder ago #63956

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Jeg er sinnsykt skuffa over resultatet i dag. Vi spiller egentlig ikke en dårlig kamp, men marginene er ikke med oss.

Allikevel er jeg så forbanna lei av at Alli og Eriksen har fast plass uansett hvor lite motivert de virker. Jeg mener helt bestemt at vi burde startet med Son fremfor en av dem i dag. At ikke han får muligheten fra start i dag skjønner jeg virkelig ingenting av. I etterpåklokskapens sanne ånd, burde Eriksen startet på benken.

Sissoko mener jeg er et kjøp som bare må gå på tabbekvota. Hvis han kan være fornøyd med å starte kamper fra benken, så greit nok, men han bør ikke starte kamper for oss.

At Lamela kom inn og gjorde en fenomenal jobb er det eneste lyspunktet jeg klarer å dra frem akkurat nå. Kanskje ser det annerledes ut i morgen.

TAKK FOR MEG!!
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."