Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64044

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur - APOEL Nicosia

Stadion: Wembley
Når: Onsdag 6. desember kl. 20:45
Dommer:
TV: Viasport 2, BT Sport 3 (NTV.mx), TV3 MAX (Danmark/NTV.mx)

Forventet lagoppstilling (3-4-3):
Lloris
Foyth, Davinson, Vertonghen
Aurier, Winks, Sissoko, Rose
Alli, Llorente, GNK

Subs: Vorm, Trippier, Davies, Dier, Georgiou, Son, Kane
Injured: Toby, Wanyama
Suspended:

Motspiller å se opp for: Sallai
Forventet resultat: 4-0 Alli 2, Llorente 2

Kommentar:
Vi har allerede vunnet vår CL-gruppe, men ære og selvtillit kan være viktig nok i en periode der vi har stanget litt i motgang. Håper Poch stiller med et mannskap sammensatt av noen etablerte og noen spillere i utfordrerposisjon. Kunne vært en fin kamp for Lamela å få matchtrening, men han er dessverre ikke registrert for troppen til gruppespillet.

Davinson starter nesten helt sikkert da han skal sone karantene i Premie League etter utvisningen lørdag. Regner også med at Aurier og Rose roteres inn igjen. Og så hadde det vært morsomt endelig å få sett Foyth på dette nivået.

Håper Winks får orkestrere Spurs fra sentral midtbaneplass. Plasserer under noe tvil Sissoko ved siden av han, slik at Dier og Dembele kan hvile. Helt på topp virker Llorente som et opplagt valg, sammen med en GNK som kanskje har én siste mulighet til å vise at han har en fremtid i liljehvitt. Son kan bli viktig mot Stoke lørdag og hviles i min prediksjon. Alli viste fremgang lørdag og kan få fortsette å spille seg i form.
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64045

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Ganske enig, med unntak av at Vertonghen må hviles / ikke risikeres.

Håper også vi har noen unggutter som er klar til å få denne utfordringen, men har ikke oversikt nok til å mene noe konkret om det. Edwards?

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64046

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Hvis Vertonghen spiller skjønner jeg ingnenting. Han har vel spilt omtrent samtlige minutter denne høsten, og kan ikke unnværes med Toby og Sanchez ute. Denne kampen er som en treningskamp å regne, helt betydningsløs.

Mitt lag:
Vorm
Aurier Foyth Sanchez Rose
Winks Oakley-Boothe
Sissoko Georgiou GKN
Llorente
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Christian

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64047

• Christian
  • Christian's profilbilde
Dougie skrev:
Hvis Vertonghen spiller skjønner jeg ingnenting. Han har vel spilt omtrent samtlige minutter denne høsten, og kan ikke unnværes med Toby og Sanchez ute. Denne kampen er som en treningskamp å regne, helt betydningsløs.

Mitt lag:
Vorm
Winks Oakley-Boothe
Sissoko Georgiou GKN
Llorente

Helt enig, vi må stille med et lag noe a la det du setter opp. Jeg frykter dog at Poch stiller et unødvendig sterkt lag til denne kampen også. Håper jeg tar feil.

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64048

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Christian skrev:
Dougie skrev:

Mitt lag:
Vorm
Winks Oakley-Boothe
Sissoko Georgiou GKN
Llorente

Helt enig, vi må stille med et lag noe a la det du setter opp. Jeg frykter dog at Poch stiller et unødvendig sterkt lag til denne kampen også. Håper jeg tar feil.

Fornuftig eller ikke, jeg er 100% sikker på at Poch stiller et sterkere lag.
Laget trenger en seier for selvtilliten og laget trenger virkelig ikke en ny nedtur på hjemmebane etter de siste ukene. I tillegg står det penger på spill, coeffisient poeng, Kane er i toppen på toppscorerlista og blir vanskelig å holde ute av laget hvis han føler seg klar osv osv. Synd Lamela ikke er registrert da dette hadde vært en flott kamp og gitt han en start i.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64049

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Dessverre tror jeg du har rett. Poch er god på veldig mye, men når det kommer til disponeringer i den typen kamper som det her bruker han som regel å bomme.
Audere-est-Facere

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64050

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pride_Of_London skrev:
Laget trenger en seier for selvtilliten og laget trenger virkelig ikke en ny nedtur på hjemmebane etter de siste ukene. I tillegg står det penger på spill, coeffisient poeng, Kane er i toppen på toppscorerlista og blir vanskelig å holde ute av laget hvis han føler seg klar osv osv. Synd Lamela ikke er registrert da dette hadde vært en flott kamp og gitt han en start i.
Kan fort gå på en smell uansett hvordan vi stiller. For å si det sånn; mye verre for selvtilliten å tape denne kampen med toppet mannskap enn uten. Sliter rett og slett med å se at spillerre som Alli, Eriksen m.fl. greier å motivere seg til denne, ihvertfall når det er helt åpenbart at de trenger hvile. Litt annerledes med Kane, som du sier, mtp topscorertittelen, men der må Pochettino rett og slett sette laget først. Og det beste for laget er at Kane får litt etterlengtet hvile, og ikke minst at Llorente får spille mer fotball.

Oppsiden ved en evt seier er også stor hvis vi stiller et redusert lag. Litt av pulsen i dette laget har hele tiden vært at stadig nye unggutter banker på døra og legger press på de etablerte. Ikke alle er like blendende, men det er alltid spillere som ofrer absolutt alt for Pochettino. Nå kan det virke som laget har kjørt seg litt inn i et mønster hvor de største stjernene spille hver eneste kamp i frykt for poengtap, og hvor det ender med at de går fra den ene dårlige opplevelsen til den andre. Tenk bare på hvilken giv det kunne gitt hvis en spiller som Foyth, Georgiou, Oakley-Boothe eller kanskje Edwards hadde kommet inn og gått foran med et eksempel. Det er tross alt disse spillerne som burde ha mest motivasjon til å spille denne typen kamper.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av Dougie.

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64051

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Og dette (via @F365) er en god grunn til at vi må få igang flere spillere enn bare de 11-12 faste.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Til sammenlikning har Martial alene 4 mål og 2 assists fra benken.
Følgende bruker har takket deg: Guardiola

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64052

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
100% enig. En av våre største svakheter.
Audere-est-Facere

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 5 måneder ago #64054

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Dougie skrev:
Pride_Of_London skrev:
Kan fort gå på en smell uansett hvordan vi stiller. For å si det sånn; mye verre for selvtilliten å tape denne kampen med toppet mannskap enn uten. Sliter rett og slett med å se at spillerre som Alli, Eriksen m.fl. greier å motivere seg til denne, ihvertfall når det er helt åpenbart at de trenger hvile. Litt annerledes med Kane, som du sier, mtp topscorertittelen, men der må Pochettino rett og slett sette laget først. Og det beste for laget er at Kane får litt etterlengtet hvile, og ikke minst at Llorente får spille mer fotball.

Oppsiden ved en evt seier er også stor hvis vi stiller et redusert lag. Litt av pulsen i dette laget har hele tiden vært at stadig nye unggutter banker på døra og legger press på de etablerte. Ikke alle er like blendende, men det er alltid spillere som ofrer absolutt alt for Pochettino. Nå kan det virke som laget har kjørt seg litt inn i et mønster hvor de største stjernene spille hver eneste kamp i frykt for poengtap, og hvor det ender med at de går fra den ene dårlige opplevelsen til den andre. Tenk bare på hvilken giv det kunne gitt hvis en spiller som Foyth, Georgiou, Oakley-Boothe eller kanskje Edwards hadde kommet inn og gått foran med et eksempel. Det er tross alt disse spillerne som burde ha mest motivasjon til å spille denne typen kamper.

Jeg er ikke uenig med deg. Det er derfor jeg startet innlegget mitt som jeg gjør og kommentaren min gikk på at jeg er sikker på at Pochettino starter et sterkere lag enn det du gjetter på/ønsker. Jeg håper det hvertfall blir en mellomting. Verthongen og Dier håper jeg spesielt får hvile. Disse har et tett kampprogram foran seg i PL utenat vi har allverdens erstattere. Hvis ikke Foyth er klar for Apoel hjemme når vi alt er gruppevinner bør han ikke hives inn på dypt vann mot City hvis Verthongen får gult kort mot Brighton...