Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64151

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur - Brighton & Hove Albion

Stadion: Wembley
Når: Onsdag 13. desember kl 21:00
Dommer: Robert Madley
TV: TSN 5 (NTV.mx)

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Aurier, Dier, Vertonghen, Rose
Winks, Dembele/Sissoko
Eriksen, Alli, Son
Kane

Subs: Vorm, Trippier, Davies, Foyth, Dembele/Sissoko, Lamela, Llorente
Injured: Toby, Wanyama
Suspended: Davinson

Motspiller å se opp for: Pascal Groß
Forventet resultat: 4-0 (Son 2, Kane, Alli)

Kommentar:
Det blir et hyggelig gjensyn med Chris Hughton, men ikke hyggeligere enn at Spurs bør vinne en komfortabel seier. Brighton er uten seier på sine siste 5 kamper, forrige trepoenger kom borte mot Swansea 4. november.

Regner med at Poch stiller med samme ellever som mot Stoke, men rullerer backene. Dembele virker å være på rett vei med henblikk på sine skadeproblemer, men et lite spørsmålstegn så kort tid etter å ha spilt samfulle minutter lørdag.
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64153

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Vrient å spå noe lag her mtp at vi skal til Etihad allerede lørdag. Backene rulleres garantert og Sissoko spiller nok. Isåfall blir det fort en slags treer på midten med Winks og Eriksen som de to andre. Jeg ville nok hvilt én av den offensive trion bak Kane. Helst Alli mtp form. Han spilte dessuten mot APOEL. Mitt lag blir som følger:
Lloris
Aurier Dier Vert Rose
Sissoko Winks Eriksen
Lamela Son
Kane
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64157

• Lasse Sorgendal
  • Lasse Sorgendal's profilbilde
Enkelte! Mulig Foyth og Dier bytter plass, tipper Eriksen blir hvilt i denne? Han må være sylskarp til helga!! Det eneste som jeg tenker er at Dele Alli er best når motstanden er best...men han må spilles igang.
Kane, Son og Lamela vil bli byttet etter 60-70 min for å være freshe mot City.
Mitt lag blir som følger:
Lloris
Aurier Foyth Vert Rose
Dier Winks
Dele
Lamela Son
Kane

COYS!

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64159

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Lasse Sorgendal skrev:
Mitt lag blir som følger:
Lloris
Aurier Foyth Vert Rose
Dier Winks
Dele
Lamela Son
Kane

Personlig hadde jeg blitt glad hadde vi startet med dette laget, men tviler på at Poch gambler med midtforsvaret. I hvertfall ikke i en firebackslinje. Foyth er en spennende spiller og gjorde en god figur mot APOEL, men han virker foreløpig å mangle litt duellstyrke. Og så er det trolig for tidlig å starte Lamela, de 25 minuttene han fikk mot Stoke er det lengste han har spilt på over ett år.
- One team in London -

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64160

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Syntes vi må slutte med denne tulle rulleringa på backplass, samt sissoko inn 2 hver kamp.
nå må i begynne finne den start 11 ern som føler seg samspilt og er mest effektiv. laget som knuste stoke bør starte, la oss spille på oss en dose formkurve før vi rullerer.
og la spillerne som ikke har vært gode nok hvile eller tenke seg om i noen kamper.

greit å spare en spiller her og der, men en ting jeg har sett, er et forsvar som ikke spiller sammen kamp ut og kamp inn, der er det ofte rusk i maskineri.
så det og bytte backer til hver kamp er jeg sterk motstander av
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64164

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenthom skrev:
Syntes vi må slutte med denne tulle rulleringa på backplass, samt sissoko inn 2 hver kamp.
(...)
så det og bytte backer til hver kamp er jeg sterk motstander av

Det tror jeg er ønsketenkning, i hvertfall med vår spillestil og kampprogrammet vi er inne i nå. Sidebackene fordi det er den kanskje mest krevende posisjonen, og Sissoko fordi Dembele ikke tåler 180 minutter i uka.
- One team in London -

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64165

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Sant at backene sliter seg mest, men vi spilte da med davies og trippier hver eneste kamp da vi hadde flyten i fjor, målene rant inn. er helt ok å spare en back eller to her og der, men og la de spille nøyaktig annen hver kamp blir også feil. da ville heller hatt rose aurier hver 3. eller 4.kamp. kontinuiteten vi har i laget pr nå er forferdelig i forhold til da vi så si ikke tapte fotballkamper etter jul i fjor.
Tenker da spessielt bakover på banen.
Syntes vi må finne en første 11er, og spare nøkkelspillere i ny og ned, men la nøkkelspillere rullere på å rullere. Vi har sluppet inn alt for enkle mål i år, og det kommer ofte av misforståelser og rot der bak. må være et mareritt for f.eks dier og forholde seg til forskjellige backer, samt forskjellige posisjoner på banen så si hver kamp.
Når man har selvtilitt og form, er det lettere rullere med suksse, men når man har mistet flyten, er det bare tull og bytte på en 11er som endelig har en seiers feeling inne

spare spillere i denne kampen, for så tape, og deretter tape med toppa lag mot city er helbom. da legger vi altfor stort press på den kampen. reelt nå er top 4, gullkampen kan vi glemme. skulle vi finne på å spare spillere idag, og tape, for så ryke på et stortap mot city lørdag, ja da kan vi se langt etter topp 4, og hele laget kan begynne forsvinne til sommeren.
Idag MÅ vi vinne, så kan vi leve med et city tap i topp 4 kampen
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64166

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg deler det at backene ikke trenger å bytte så ofte som de har gjort, men å si at det har påvirket oss nevneverdig defensivt synes jeg er litt søkt.

Stoke: Dødball / tabbe av Lloris
Watford: Dødball
Leicester: Ubrukelig midtstopperspill på 1-0. Har ingenting med backen å gjøre. 2-0 er ei kontring. Vanskelig å vite hvordan det ville blitt med en fast bakre 4-5'er. Det er ikke noe strukturelt sammenbrudd, men håpløst at Mahrez blir ledet innover. Først og fremst ei fullstendig feilvurdering av Vertonghen 1 mot 1.
WBA: Alli gir fra seg ballen på midten. Sanchez kløner det til i løpsduellen.
Arsenal: 1-0 dødball. Klassisk Dier. 2-0 er mye rot. Alt for enkelt å løpe på yttersiden av Vertonghen og Trippier gjør knapt noen god jobb etterpå.
Man Utd: Lang ball stuss mål. Trenger egentlig ikke backer til å forsvare slikt.

Mulig 2-0 målet mot Arsenal hadde vært unngått med et mer samspilt forsvar. Resten av de der kan jeg ikke se har så mye med backene å gjøre. Selvsagt mange sjanser og situasjoner i kamper som ikke blir mål. Aurier spesielt har hatt en del hjerneblødninger som ikke nødvendigvis direkte vises i mål i mot. Og det der tar bare hensyn til det defensive.

Personlig hadde jeg latt Trippier og Rose spille 75% av kampene. Håper jo Aurier skal gjøre den plassen sin på sikt, men han må spille seg inn. Per dags dato er Trippier mye bedre. Rose er også litt vanskelig da jeg ikke vet hvordan han oppfører seg generelt sett. For meg er det "enkelt" i den forstand at så lenge han er med i troppen så kan han like gjerne spille. Oppfører han seg ikke bør han ikke engang være på benken.

Hva gjelder Brighton håper jeg vi starter med Trippier og Davies. Vi trenger ikke innleggene til Trippier på samme måte mot City - og jeg tror på en god dag Aurier og Rose kan klare seg bedre fysisk enn Trippier og Davies der vil gjøre. Skal vi ha en sjanse mot City må vi håpe på litt gode dager.

Dembele bør også spares her. Selv om han knapt er strålende om dagen må vi bare håpe at han også har en god dag mot City. Ser for meg at Winks starter for så å bli byttet ut mot Dembele.

Tror riktignok Pochettino starter med Aurier og Rose.

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64167

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Starting XI: Lloris (c), Aurier, Dier, Vertonghen, Rose, Winks, Sissoko, Lamela, Eriksen, Son, Kane.

Substitutes: Vorm, Trippier, Foyth, Davies, Dembele, Dele, Llorente.

PL: Tottenham (6) - Brighton (13) 13/12 kl. 21:00 2 år 5 måneder ago #64168

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Lamela starter!!! :woohoo:

Førsteellever: Lloris (C), Aurier, Dier, Vertonghen, Rose, Winks, Sissoko, Lamela, Eriksen,
Benk: Vorm, Trippier, Davies, Foyth, Dembele, Alli, Llorente
- One team in London -