Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64192

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Stadion: Etihad
Dommer: Craig Pawson
TV: Sumo/Premium/BT Sport 1

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs: Vorm, Aurier, Rose, Foyth, Sissoko, Lamela, Llorente
Injured: Wanyama, Alderweireld
Suspended: Sanchez

Motspiller å se opp for: Kevin de Bruyne
Forventet resultat: 2-1 (Kane)

Avhengig av mulig årsbeste og en del marginer her. Håper ikke vi går ut sånn som Mourinho gjorde. For det første er det bare flaut, for det andre fungerer det ikke. City finner alltid en vei igjennom til slutt, og ved å være elleve mann bak ballen lar man kampen gå på deres premisser. Må selvfølgelig finne oss i at City har en del ball, men jeg håper samtidig at vi går ut respektløst og i et høyt og kollektivt press. Hjelper ikke å gå ut med 4 mann i press sånn som United gjorde, da spiller det seg bare enkelt gjennom et ledd. Nøkkelen blir å ta ut de Bruyne og Silva, spesielt førstnevnte må nektes å diktere tempo. Sånn sett hadde det vært optimalt med Dier høyere i banen, men han trengs i midtforsvaret.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64193

• Knut
  • Knut's profilbilde
Første kamp på evigheter jeg ikke får sett ordentlig (annet enn litt sniktitting på mobilen) pga julebord. Tenker det kanskje er like greit... så overlever inventaret i hjemmet denne helgen også :)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64194

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Dette er en kamp jeg egentlig ikke forventer poeng i, men på en merkelig måte tror jeg kampbildet kan bli ganske likt som borte mot Real Madrid.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64195

• Knut
  • Knut's profilbilde
Blir vanskelig uten Alderweireld til å holde orden på troppene bak der. Disse andre gutta har vanskelig for å være feilfrie en hel kamp uten hans hjelp...

Vi får kanskje 1-2 sjanser til å score selv. Da må også Kane være skarpere enn han har vært de siste ukene.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64196

• HH
  • HH's profilbilde
Enig i laget.

Sjelden vært så sikker på tap på flere år. Skal sies at City vil selvsagt gå på en smell før eller senere de også - og laget vi stiller er ikke så dårlig, men kanskje litt utopisk å tro at folk som Alli og Dembele plutselig skal være på sitt beste igjen.

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64197

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Får håpe Winks har en bedre dag enn på onsdag, da var han meget svak. Dembele virker heldigvis å være på riktig vei. God sist han startet. Vår eventuelle suksess i denne kampen avhenger av som tidligere nevnt her at vi klarer å ta ut Silva og De Bruyne til en viss grad, og da blir våre to der avgjørende. Synd Wanyama ikke kan spille. Perfekt kamp for ham.

Son må ihvertfall starte dersom vi skal skape noe selv på overganger.
Audere-est-Facere

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64198

• HH
  • HH's profilbilde
Meget svak?

Han hadde flest taklinger. Han traff på flest pasninger både totalt og i %. Han hadde suverent flest involveringer hvis man tar spilletiden med i betrakningen. Og han hadde registrert flest såkalte "key passes". Så hva er det du baserer "meget svak" på?

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64199

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Har stålro på seier. City har spilt på seg overmot og Walker får en tøff dag på jobben mot Rose eller Davies.

Toget stopper nå, stanger rett i den liljehvite veggen og Kane senker dem med et flott Hattrick.
Følgende bruker har takket deg: Pride_Of_London, Øystein Svensen

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64200

• Guardiola
  • Guardiola's profilbilde
Jeg så kampen. Derfor skriver jeg at Winks var svak. Stort sett enkle støttepasninger kampen gjennom. Ser han får en del kritikk på diverse andre forum også etter den kampen.

Ikke noe dramatikk i det. Kan til og med være god timing å få en sånn kamp mot så svak motstand (samme med feks Kane). Naturlig at det svinger en del med en såpass ung spiller. Lov å håpe på at han slår tilbake med en kjempekamp mot City. Liker Winks. Bra Poch ser ut til å prioritere han foran Sissoko.
Audere-est-Facere

PL: Man City - Tottenham, 16/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64201

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg så også kampen. Rimelig opplagt hva Winks sin rolle er. Han skal være spillbar når folk som Eriksen blir satt under press. Det løste han som vanlig meget godt noe tallene tydelig viser. Han var spillbar og han mistet særs sjelden ballen.

Men ikke noe nytt at du overdriver. Synes det der var en meget svak begrunnelse av din påstand.