Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64278

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Burnley - Tottenham

Stadion: Turf moor
Når: 23/12 kl. 18:30
Dommer: tba
TV: TV2

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Dier-Sanchez-Jan
Aurier-Winks-Eriksen-Davies
Son-Kane-Alli

Subs: Vorm,Trip,Rose,Dembele,Lamela,Sissoko,Lloriente
Injured: Toby,Wanyama
Suspended:

Motspiller å se opp for: På papiret; ingen
Forventet resultat: 0-1 (Son)

Jeg vet ikke lengre hva Poch tenker når det gjelder backene, men Rose har sugd hardt de siste kampene, så regner nesten med at Davies spiller. Aurier/Trip-valg virker heller ikke ha no fornuftige tanker bak seg, men siden dette er en kamp vi regner Trip skal starte, så blir det sikkert Aurier. Utfordringen med laget akkurat nå, er at de fleste er ute av form så de fleste konstilasjoner fungerer på lagoppsett; eneste jeg regner med, og håper å se; er Son, som har vært et lyspunkt i det siste.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut, Øystein Svensen, Brakar

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64279

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Rimelig trist å tenke på at vi møter et Burnley-lag som for øyeblikket ligger over oss på tabellen. La oss håpe det har endret seg når vi etter matchen skriver halvspilt sesong. Bare å drille defensive dødballer, for vi kan ikke fortsette å forsvare oss på cornere som vi har gjort de siste ukene. Da kan du fort føye til Tarkowski, Vokes og Wood på 'motspiller(e) å se opp for'.
Ønsket lag til denne kampen:
Lloris
Aurier Sanchez Vert Davies
Dier Winks
Lamela Eriksen Son
Kane

Hadde vært deilig med en skikkelig respons nå. At vi spiller Burnley av banen med fine kombinasjoner og et flytende angrepsspill som vi gjør på vårt beste. Bedre julepresang kan jeg ikke forestille meg.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, wantanick, Knut

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64281

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tarkowski har blitt tiltalt for voldelig oppførsel mot Brighton og Glenn Murray. Noe lignende som Alli hadde mot Jacob.
www.bbc.com/sport/football/42402818
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64285

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Trenger en skikkelig kamp nå... clean sheet og 2-3 rett vei hadde gjort godt for både oss og gutta -COYS..
Tror Alli eller Eriksen starter på benken, den som starter vil jeg ha litt lengre tilbake på banen sammen m Dembele (synes Winks har vært elendig de siste kampene..)

Lloris
Dier-Sanchez-Jan
Aurier-Dembele-Eriksen/Alli-Davies
Lamela-Son
Kane
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av Hawk.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64296

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Merker jeg er veldig spent!
En uke siden vi ble rundspilt. Håper vi har brukt tiden godt og kommer skjerpa.

Jeg er spent og vi møter Burnley. Herre....
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64297

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Vinner vi ikke denne kampen må årets premier league sesong betegnes som en fiasko. Hadde tro på seier mot City men det var trist sorti. Rose og Alli bør henvises til benken i dag.

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64298

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Per Arne skrev:
Vinner vi ikke denne kampen må årets premier league sesong betegnes som en fiasko. Hadde tro på seier mot City men det var trist sorti. Rose og Alli bør henvises til benken i dag.

Ja, la oss konkludere etter halvspilt sesong!
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: Knut, Øystein Svensen

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64299

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Runden starta bra med Uavgjort mellom våre 2 største konkurenter til 4rde-plassen i hvertfall.

Jeg trur vi vinner i dag, men bare så vidt

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64300

• wantanick
  • wantanick's profilbilde
Jeg har faktisk troa på en komfortabel seier i dag! Vi har ikke vist særlig av fjorårsformen enda, og den tror jeg kommer snart. Og da skal vi klare Burnley med flere mål. Håper på Tripp og Davies på back og fire bak, med Dier og Winks på midten. Tror det skal være godt nok her. Son, Eriksen og Alli, med Kane på topp. Det lukter det mål av snart. COYS
COYS!

PL: Burnley(6) - Tottenham(7) 23/12 kl. 18:30 2 år 5 måneder ago #64301

• Presley
  • Presley's profilbilde
Nok en tøff kamp og Burnley er sterke hjemme (5-2-2).De scorer ikke mye mål , men de slipper lite også (7-3).Dette tyder på et lag som jobber hardt og slipper ikke motstanderen til mange sjanser.Med 5 seire og kun scoret 7 mål blir ikke dette noe lett kamp.Vi er ikke form om dagen og har en "rar" bortestatestikk, enten vinner vi eller så taper vi (4-1-4).Vi scorer en del mål, men vi slipper inn også (15-12).

Her gjelder det å møte opp til kamp, Burnley er et krige lag som jobber knallhardt.Det ser vi på hjemme statestikken til dem.De ligger på en fin 6 plass og er faktisk med å kjemper om en CL plass.Tempo blir nok en gang viktig her, spesielt hvis vi skulle få overganger.Vi ikke vente til Burnley har fått alle man bak og da begynne å spille.

Lloris
Aurier-Sanchez-Vertonghen-Rose
Dier-Dembele
Lamela-Eriksen-Son
Kane

Hold Alli borte fra laget, skal være glad hvis han er på benken spør du meg.Akkurat nå er han milevis unda formen og gjør mer skade enn godt.Sists kamp skulle han blit utvist, han skuffer meg med sin tåpelige oppførsel.Kjøre Dier opp sammen med Dembele, tror det kan være lurt i denne kampen.Lamelafra start, han har imponert og han viser tydelig at han vil spille mer.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 2 år 5 måneder ago av Presley.