Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77496

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Da har du ikke skjønt hva jeg mener, selv om jeg ikke ønsker Poch sparket, RH.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77497

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
@RH

Så du mener vi har samme forutsetninger økonomisk som ManU, ManC, Chelsea, Arsenal og Liverpool har nå?

Helt enig i at historiske oppturer og nedturer betyr svært lite her og nå, men man må gjerne være realistisk i forhold til hva klubben øser ut av midler i forhold til hva de nevnte klubbene har anledning til.

Vi har tydelig forskjellig syn på hva som er medisinen for det som vi opplever nå er. Jeg vil ha tid og du vil ha action.
Dessverre er det ofte slik at action trumfer tid i dagens fotball... Jeg ser et prosjekt som lider av for stor suksess for fort. Det tar tid å bygge storhet. Hentes det inn en ny trener nå så begynner vi litt på nytt igjen. Og når han ikke klarer en bøtte eller to + topp 4 så er det samme valsen om igjen.
Some day...

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77498

• HH
  • HH's profilbilde
På hvilken måte har vi ikke samme forutsetninger som Arsenal og Liverpool? Og hva gjelder Chelsea er det mye som tyder på at deres tid med store kjøp er over.

Ikke at det er noe hovedargument for meg. Å bli knust av Brighton, tape mot Newcastle, så vidt klare et poeng mot Watford, lese om sirup i kamptråd etter kamptråd derimot er det.

Hva er det vi bygger for tiden? Jeg klagde ikke da vi gikk fra 86 poeng til 77. Jeg hadde ingen store problemer med 71 heller, men jeg forventet etter 71 at vi i det minste skulle holde det nivået. Det har ikke skjedd. Så hvis vi ender opp med 65 poeng i år nærmer vi da oss et problem? Neste spørsmål blir da selvsagt om Pochettino er karen til å løse problemet. Jeg ser ingen tegn på det.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77499

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Hvor går grensen din da? På 72? 70? 75?

Så vi har like økonomiske forutsetninger som Arsenal og Liverpool? Hvorfor ble ikke lommeboka åpnet før i sommer?

Ingen som er uenig i at ting er sirup. Det vi er uenige om er hvordan vi skal komme oss ut av sirupen.
Some day...

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77500

• HH
  • HH's profilbilde
Husker jeg ikke feil har vi brukt mer penger enn Liverpool hvis man ser over de siste 3-4 årene. Hvorfor vi bruker penger når kan jeg ikke svare på, men Levy så vel etter sommeren at vi kunne ha brukt mer. Uansett. Våre inntekter er på nivå med Arsenal og Liverpool. I fjor antar jeg vi tjente mye mer penger enn Arsenal. Så selvsagt er vi på nivå.

Poenget mitt er at det Pochettino nå holder på med er på ingen måte unikt. AVB tok flere poeng i hans siste fulle sesong enn Pochettino klarte i fjor. Pochettino kan fort enda opp med færre poeng enn i hans første sesong. Da sliter jeg litt med å se byggingen. Er ikke slik at den sesongen med AVB/Sherwood er noen uslåelig målestokk.

Spiller vi sirup resten av året og havner på 60-tallet så mener jeg Pochettino helt opplagt må få sparken. Greit med tre år med opptur (selv om Pochettino altså tok oss bakover poengmessig det første året), men da har vi hatt tre år med nedadgående trend siden. Tre år er ikke en tilfeldighet.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77501

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Ble en bra helg dette. Tok innpå Arsenal og holder luken til United.

Kan ikke forvente evig utvikling. Det går opp og ned. Vi vet lite om hvordan ståa virkelig er. Om spillerne vil ha han, så behold han. Da blir det sikkert bra til sist. Håper det, men er litt mindre gaffa snakk for tiden. Så vi får se om noen bryter tausheten snart.

Edit: Må si pl til nå ikke er så dårlig som folk vil ha det til resultatmessig. Brighton er dårlig og Newcastle var bananskall. Resten er OK. Svartmalingen blir fort preget av formen før sommeren.
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Inge ivar .

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77502

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke så dårlig? 1/4 av sesongen og vi ligger an til å få 50 poeng.

Men for all del. Flott med optimistiske folk. Kan ikke være annet enn misunnelig.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77503

• Inge ivar
Eller 5 poeng bak 3. plassen. Ferdig med City, Leicester og Arsenal borte. Blir tullete å predikere slutten etter 9 kamper. 15/16 var vi også på 7. (14 poeng) etter 9 runder, endte med å jakte Leicester om 1. Blir ikke kamp om tittelen, men de andre bak der er også rimelig ræva. 15/16 holdt 66 poeng til 4. plassen. Ikke overrasket om det blir lavt denne sesongen og. Starter ofte sesongen tregt. Vinner ikke CL før jul.
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Inge ivar .
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, spurs_90, Øystein Svensen

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77504

• HH
  • HH's profilbilde
Og allikevel gjør du det selv. Mine 50 poeng var et svar til din tåpelige påstand om at starten egentlig ikke var så dårlig. Starten er dårlig. Så har jeg ikke påstått at fortsettelsen må bli det, men synes det er det mest sannsynlige scenarioet.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77507

• Inge ivar
Nå har du brukt 50 poeng tidligere i tråden også (så ikke helt tåpelig svar på tåpelig påstand). Store usikkerheter når du operer med et utvalg på 9. Om en ønsker det bør en i det minste finne et standardavvik. Da kommer en frem til at det ikke usannsynlig at vi ender med poeng til et tradisjonelt topp 4 nivå. Jeg gjør ikke den samme øvelsen, men baserer min påstand på at mange lag bak topp 2 virker jevngode. Derfor tror jeg det blir lavere poeng for topp 4 enn år da topp 6 er mye bedre en resten.

Jeg er helt enig i at vi har spilt dårlig fotball, men tabellmessig ligger vi greit ann. Vi er 5 poeng bak 3. plassen. Tross alt det som betyr noe. Ikke hva som måtte til foregående år. Det er mitt poeng. Du ser ofte svart-hvitt på andre sine innlegg. Prøv heller å forstå hva andre tenker.

Alle som ønsker topp 10 har hatt en dårlig start. Hvorfor skal de andre bli bedre utover, men ikke oss? Om stemningen i garderoben er Ok (ellers, ja, da er vi fucked) så syntes jeg det ikke er så mørk som folk vil ha det til. Foyth, Sess og lo celso kommer (kanskje to av de allerede i kveld). Om Harry Slowstarter Kane finner formen så er vi good.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, Øystein Svensen