Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77509

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg har også blitt beskyldt her inne for å være for vag og ha for mange forutsetninger i mine svar.

Skal man bruke 5 poeng opp så kan man vel bruke 4 poeng ned til nedrykk også?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: bakerboy

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77518

• tenor
  • tenor's profilbilde
Slik jeg ser det må det finnes en eller annen forklaring uten at jeg kan si jeg har sett den ført i pennen her? Med ny stadion skulle j alt bli bra? Men vi gjorde det best med lånt stadion, ny under bygging, nytt treningsanlegg og ingen kjøp! Alt kunne jo bare bli bedre? Så får vi ny stadion og kjøper og hva skjer? Jo vi er jo ikke helt til å kjenne igjen? Ballbesittelse er fortsatt gjennomgangsmelodien, men nå går det for sent. Det spilles støttepasninger, sidelengs og alt for mye bakover. Det er vel midtforsvaret vårt som har de fleste berøringer? Så sendes ballen framover, ut på kant og hva skjer? Sekunder etter er den hos midtforsvaret igjen. Hvis ikke det skjer kommer det en ball inn i midten som motstander greit og enkelt slår eller nikker bort. Det virker som om det er tomt på det kreative området? Så er jo spørsmålet om det er lurt å bytte ut MP? Neppe, dersom han da ikke er gått lei? Jeg lurer også svært på hva som har foregått i kulissene med tanke på de som tydeligvis ønsker seg vekk og ikke skriver ny kontrakt? Hvorfor selger man ikke mens man kan få noe for dem? La oss i hvert fall håpe at de siste minutter av denne kampen indikerer bedring. Slik det så ut i store deler var det til å grine av.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Loyd

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77521

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
– Det kommer alltid til å være spekulasjoner når det ikke går riktig vei. Folk fra utsiden vil se etter unnskyldninger. Vi har jobbet hardt for å bli bedre hver dag siden manageren kom. Det ville vært feil av oss å gjøre noe mer eller mindre.

Sitat Harry Kane

Veien til suksess er ikke rett frem.

Sitat Harry Kane
Some day...
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 5 måneder 2 uker ago #77522

• HH
  • HH's profilbilde
Veien til suksess er som tenor påpeker tydeligvis ei pasning tilbake til en stopper eller keeper.