Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77643

• Presley
  • Presley's profilbilde
Nei nei og atter nei.Hvorfor ta ut Aurier, nå blir det fort åpent i forsvaret vårt.Sissoko må ned å ta back plassen.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77644

• Presley
  • Presley's profilbilde
Den skal du sette Rose, gigant sjanse som ble missbrukt.

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77645

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Rose hvordan er det mulig å avslutte så dårlig?. står jo nesten oppå målet, vanskeligere å skyte utenfor mål enn innenfor.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 måneder 1 uke ago av madbitt.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77646

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Selv når vi scorer etter 1 min klarer vi ikke få med oss noe. Synes Liverpool egentlig er dårlige, men klarer ikke få med poeng likevel. Men ikke helt gærnt dette da. Men veldig irriterende å få 2 baklengs på dårlige markeringer og involveringer.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 måneder 1 uke ago av madbitt.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77647

• mka07
  • mka07's profilbilde
Jeg blir så provosert av at Eriksen får spille kamp etter kamp. Hva skal til for han ikke får lov å spille egentlig?
Følgende bruker har takket deg: HH

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77648

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Trist tap. Ja, vi blir presset, men vi holdt jo «greit» unna.
Missed chanse Son og personlig feil Aurier.
Some day...

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77649

• HH
  • HH's profilbilde
Kjedelig å bli avkledd igjen, men vi kjempet i det minste. Pulis hadde vært stolt.

Jeg velger å tro at vi har snudd ting. Og at spillet kommer sakte, men sikkert. Lo Celso for Eiksen vil hjelpe.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77650

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Irriterende , men veldig mye positivt og jeg liker N Dombele og Lo Celso. Rose tok virkelig ansvar i andre omgang. Har Kane mistet noe fart.? Jeg tror dette blir Liverpool sin sesong . De har så gode spillere samt flaks og marginene med seg .
Følgende bruker har takket deg: Presley

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77651

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette var surt og tungt.Liverpool var gode, men vi skapte gode sjanser og kunne fort ha scoret et eller to til.
Innsatsen kan vi ikke klage på, her var det vilje og innsats.
Våre midtstoppere var gode, de fikk det tøft, men gjorde en god jobb.Backene var ok, Aurier fikk ikke mye hjelp av Eriksen.Midtbanen vår falt sammen en stund, da kom liverpool til mye innlegg.
Jeg er ikke fan av Aurier, men han er uheldig på straffen.Det er straffe, men synes Mane faller lett.Gazzaniga er stor, vår beste.Dette viser at Lloris må kjempe for å ta plassen tilbake.Son var bra, jobber hardt og var en trussel.Kunne fort ha scoret.

Spurs forever

Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77652

• mka07
  • mka07's profilbilde
4 poeng over nedrykksplass.