Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30

Re:PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77653

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Hamarheim skrev:
Kjedelig å bli avkledd igjen, men vi kjempet i det minste. Pulis hadde vært stolt.

Jeg velger å tro at vi har snudd ting. Og at spillet kommer sakte, men sikkert. Lo Celso for Eiksen vil hjelpe.

Ble vi avkledd? Det vet jeg ikke om jeg er enig i.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Re:PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77654

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
mka07 skrev:
4 poeng over nedrykksplass.

Før sesongen var vi 0 poeng over nedrykksplass

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77655

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Plusser og minuser ved denne kampen. Oppløftende at vi kjemper, og at vi klarer å legge et visst trykk på Lfc på slutten. Resultatmessig er det helt ok/bedre enn forventa. Men i bunn og grunn blir vi nok en gang rundspilt på bortebane i en storkamp.

Mye rart med Pochettinos kampledelse igjen. De to siste årene har vi lyktes med å komme til Anfield og spille vårt spill. Vi har vært griseheldige både mot Arsenal og City med å ligge så dypt, men likevel gjør ikke Pochettino et forsøk en gang på å løfte laget. Det er også null koherens i det han driver med. Vi får en oppløftende match mot Røde Stjerne, men plutselig er Eriksen, Toby og Rose inne på laget igjen? (Rose gjør riktignok en god 2. omgang). Ikke at Lucas gjør et strålende innhopp, men nok en gang blir han knapt brukt i en kamp hvor vi bare kontrer. Og hvorfor starter ikke Ndombele? Winks er rett og slett ikke god nok på dette nivået. Her føler jeg at vi gjør oss dårligere/mer underlegne enn vi egentlig hadde trengt å være.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 5 måneder 1 uke ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: Arvid

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77656

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Det positive er at vi faktisk jobber, kjemper og står på for drakta. Det har vel ikke skjedd så mye mer enn to ganger i år (begge denne uka). Tar vi med oss det videre er det håp. At vi taper på Anfield får så være. Det svir fryktelig selvfølgelig, men de er bedre enn alle for øyeblikket.
Ellers er jeg enig i Eriksen-kritikken her inne. Tragisk å se på. Han løper sikkert mange kilometer, men det hjelper ikke når han viker unna alt av dueller, og bidrar minimalt offensivt.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77657

• HH
  • HH's profilbilde
At Winks ikke er god nok deler jeg ikke, men i kamper hvor vi tydeligvis ikke har noen intensjoner om å ha ballen blir han for dårlig.

Tror Winks vil passe veldig bra med N'Dombele og Lo Celso på sikt.

Så får vi se hvor lenge det går før Pochettino gir slipp på sine favoritter i Eriksen og Alli. Selv om Alli foreløpig er litt unnskyldt med tanken på kampformen.

Kane, Son, Lo Celso, N'Dombele, Winks og Sissoko med Sessegnon på backen gir oss mye av alt egentlig.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77658

• Reppekjeks
  • Reppekjeks's profilbilde
Helt vanvittig dårlig kamp av oss. Skal innrømme at jeg bare så fra 25 og utover, men det var triste greier. Totalt utspilt fram til 2-1. Da prøver vi å spille fotball, trolig delvis fordi Liverpool lar oss. Eriksen sjokkerende dårlig, og kanskje mer sjokkerende at han får lov å være så dårlig i en hel kamp. Alli har store mangler, og når han ikke er i nærheten av å vise styrkene sine blir det skralt. Sanchez akkurat som ventet, dårlig, panisk og uten kontroll med andre ord. Kane har blitt helt avhengig av mye bevegelser rundt seg, noe som var fraværende i denne kampen, og vinner knapt en eneste duell.

MOM for oss er Ndombele, til tross for at han bare får 30 minutter på banen, med Gazza på en god andre.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77659

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
HH skrev:
At Winks ikke er god nok deler jeg ikke, men i kamper hvor vi tydeligvis ikke har noen intensjoner om å ha ballen blir han for dårlig.

Så får vi se hvor lenge det går før Pochettino gir slipp på sine favoritter i Eriksen og Alli. Selv om Alli foreløpig er litt unnskyldt med tanken på kampformen.

Kane, Son, Lo Celso, N'Dombele, Winks og Sissoko med Sessegnon på backen gir oss mye av alt egentlig.
Da ser vi fotball med ganske forskjellige briller. Hva er Winks spesielt god på egentlig? Mye av grunnen til at vi sliter så mye med å løfte laget er at Winks ikke klarer å holde på ballen i mer enn et halvt sekund. Han er fysisk svak, helt gjennomsnittelig kvikk, og fryktelig lite kreativ. Han er udisiplinert og lite taklingssterk. Eneste han er relativt god på er korte pasninger. Sammenlikn han med Fabinho idag. Det er så mange lysår unna at det gjør vondt innvendig.

Ndombele - Winks - Lo Celso, da skal du se at vi blir solide defensivt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77660

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
HH skrev:

Da ser vi fotball med ganske forskjellige briller. Hva er Winks spesielt god på egentlig? Mye av grunnen til at vi sliter så mye med å løfte laget er at Winks ikke klarer å holde på ballen i mer enn et halvt sekund. Han er fysisk svak, helt gjennomsnittelig kvikk, og fryktelig lite kreativ. Han er udisiplinert og lite taklingssterk. Eneste han er relativt god på er korte pasninger. Sammenlikn han med Fabinho idag. Det er så mange lysår unna at det gjør vondt innvendig.

Ndombele - Winks - Lo Celso, da skal du se at vi blir solide defensivt.

Nå hadde ikke det blitt formasjonen.

Svak i dag, men Winks må ha folk å spille på. Så kan man kalle det en svakhet, men de fleste pasningsspillere må ha det.

Blir det samme når Eriksen ikke har folk som løper. Eller man kan ta Kane i dag. Hva gjør han foruten målet?

Vi får se hvem som får rett hvis vi noen gang blir et lag som spiller fotball igjen. Winks tror jeg hadde storspilt under Redknapp. Pochettino hadde en positiv effekt på litt urutinerte folk en gang, men det var før i tiden.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77661

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Begnner å bli en lei luke opp til topp 4 også. 8 poeng. Chelsea ser virkelig ut til å begynne å få det til, og Leicester virker også sterke og har vel det beste forsvaret sammen med poo, og når de i tillegg scorer 9 sist på bortebane så må det være mye krutt offensivt der ogsål. Eneste positive er at Arsenal nok engang sliter og klarer kun 1 poeng hjemme mot Palace.Men heldigvis er det mange kamper igjen, men vi kan ikke la luken bli større enn den er nå skal vi klare CL neste sesong. Men vi har hatt tøffe kamper, og det må bli noen enklere kamper utover nå.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 5 måneder 1 uke ago av madbitt.

PL: Liverpool (1) - Tottenham Hotspur (7) søndag 27.10.2019 17:30 5 måneder 1 uke ago #77662

• HH
  • HH's profilbilde
La oss håpe vi slipper EL tenker jeg. CL antar jeg er nære 5% sjanse for.