Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77924

• HH
  • HH's profilbilde
Dougie skrev:
Første borteseier på 183 dager forresten.

Skal du også sutre nå?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77925

• HH
  • HH's profilbilde
Huff. For en sutregjeng på Viasport. Enn å stille spørsmålstegn ved om man kan følge opp denne kampen til helga. Utrolig.

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77926

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
SuperBale skrev:
HH skrev:
Vi er vel ikke mer på rett vei enn hva vi var etter CP eller sist mot Røde Stjerne?

Nei, vi må få byttet ut MP for at dette skal bli bra igjen? Det er vel like rimelig sikkert som at vi får en boost nå?

DETTE er det som eg irriterer meg grønn over. Eg fikk advarslar om å bli kasta ut av forumet for ytringar på dette nivået her.
Kvifor i helvete skal det være slik at man skal forsøke å trakke ned dei som synst at ting ikkje fungerer som det skal, kvar gang det kjem ein seier?
Og om det er greit at "allt er i skjønnaste orden" gjengen skal få trakke på "no går det åt skogen" gjengen kvar gang det blir seier, så må da for pokker "no går det åt skogen" gjengen få trakke tilbake når vi tapar.
Følgende bruker har takket deg: tenor

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77927

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Vi har overtaket i gruppa nå mtp andreplassen. Men vil si det er rimelig åpent ennå. Tap mot Olympiakos vil bety at de er storfavoritter foran siste runde. Uanz deilig at vi er med i Europa!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: Loyd

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77928

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Ikke rart det er krig i verden...

Det er vel bare å bli vant med først som sist at ingen har like meninger som meg/deg.
Så får vi være enige om at vi ikke blir enige og samtidig takle noen spydigheter fra hverandre når stemningen blir opphetet nok.

Jeg er som vanlig optimist. Står fjellstøtt på at Poch får oss ut av elendigheten og at Eriksen vil reise seg igjen!
Some day...

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77929

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Loyd skrev:
Ikke rart det er krig i verden...

Så får vi være enige om at vi ikke blir enige og samtidig takle noen spydigheter fra hverandre når stemningen blir opphetet nok.
!

Så lenge reglane er like for alle, er det greit for meg. Men det har ofte vist seg at det er "negativ" gjengen som får trøbbel med moderatorar.
Følgende bruker har takket deg: tenor

Re:CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77930

• Test
  • Test's profilbilde
Kane - 8 poeng
Gazza- 10 poeng. Vår viktigste spiller
Locelso-10p mål og bra ellers
Son- 10p
Alli- 7p vil men får det ikke helt til, likevel en bra match
Dombele- 9p - litt trekk for at han ikke løp 100% tilbake etter å ha mistet ballen
Eriksen- 9p (alle med mål må ha 10 men litt trekk for dårlig feiring og kun en slapp high five til sessegnon etter målet)
Sessegnon 10p. Assist og holder bredden. Var oppe som spiss en liten stund?
Forsvaret og poch- vanskelig å vurdere pga svak motstand.
Sissoko- 10p

Sent from my iPhone using Tapatalk
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77931

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
HH skrev:
Skulle gjerne hatt 4-0 før man setter inne Eriksen.

I see what you did there :lol:
--- To Dare Is To Do ---

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77932

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Lurer på om de som startet denne kampen pr nå er vår beste 11'er. Kanskje med en Sessegnon inn når han kommer i form.
Lagt til grunn her er bla at disse 11 vil spille for Tottenham og viser det.

Gazza II: Sier seg selv med Lloris ute. Fantastiske redninger.
Foyth: Må være førstevalg på høyre back.
Dier: Håper virkelig at han kan slå til som stopper. I sine glansdager gjorde han en god jobb som DM men har sine begrensninger der mtp kreativitet.
Sanchez: Vil kanskje få hodet på plass med et godt samarbeid med Dier og selvtillit ved mer tillit.
Ndombele og LoCelso: Dette ser ut til å være fantastiske signeringer. Kreativitet og ferdigheter i massevis.
Siss: Bikkje og et monster. Passer godt sammen med Ndombele.
Sess: Er den av våre vb'er med størst potensiale og må spilles inn.
Dele, Son og Kane: Må spille.

Winks: Gjør som regel en grei jobb, men blir for enkel.
Rose: Veldig bra innsats men litt mye balltap og pasninger/innlegg uten adresse.
Moura: Best som innbytter. Kan gjøre fantastiske perioder, men ikke stabil nok.
Lamela: Kan glimte til men virker heller ikke å være stabilt god nok.
Aurier: Fra himmel til helvete i hver eneste kamp. Nevnte jeg ustabil??
KWP: Mener Foyth er bedre...foreløpig. Aner ikke hvor han er i periodene han ikke spiller. Kanskje han suger veldig på treningene??
Davies: Til nå vår beste vb. Et trygt og godt andrevalg.
COYS
Siste endring: 10 måneder 3 uker ago av CWaddle.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

CL: Røde Stjerne (3) - Tottenham (2) ons 6/11 2100 10 måneder 3 uker ago #77933

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg vil påstå at vår beste kamp i år fortsatt er hjemme mot CP. I den kampen spilte Aurier, Alderweireld, Vertonghen, Rose, Winks, Lamela og Eriksen fra start.

Personlig er jeg ikke så opptatt av hva som er den "beste" startoppstillingen. Jeg vil påstå at vi har bredde nok til at det vil variere ganske mye over en sesong.

Ikke at Rose var så genial i går, men synes han var mer "på" enn i flere kamper tidligere i sesongen. Innlegget til 3-0 er et glimrende løp og et glimrende innlegg. Lignet litt på den Rose vi hadde for noen år siden. Den Rose får vi aldri igjen, men kanskje kan vi se mer av den type løp fremover? Et eksempel på at ting varierer.

Så deler jeg at Foyth, N'Dombele og Lo Celso burde spille mye mer. Lo Celso først og fremst fordi det betyr at vi slipper Eriksen. N'Dombele litt fordi Winks har hatt en del svake kamper i det siste (det tror jeg vil svinge tilbake igjen) - samt at N'Dombele har et driv (som før 2-0) ingen andre hos oss har (Sissoko har bra "driv", men ikke samme teknikk som N'Dombele). Foyth har en ro og konstruktiv tanke bak ting Aurier aldri vil ha. Og selv om Foyth gjør feil gjør han knapt mer enn Aurier.

Bortsett fra stopperne, fordi Vertonghen og delvis Alderweireld ikke lever opp til potensialet, så liker jeg denne troppen veldig godt. At vi kan knuse CP og Røde Stjerne på borte med to så forskjellige lag sier noe om at vi faktisk har bredde og et OK toppnivå. Derfor det er så frustrerende at vi spiller så svakt. Greit når Michael Brown er den målfarlige fra midtbanen at ting ikke er så spennende å se på, men den troppen vi har nå burde kunne ta flere poeng og underholde på et helt annet nivå enn vi har gjort i godt over 1 år nå.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Øystein Svensen