Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (11) - Sheff UTD, Lørdag 9.Nov kl.16

PL: Tottenham (11) - Sheff UTD, Lørdag 9.Nov kl.16 4 måneder 4 uker ago #78067

• HH
  • HH's profilbilde
Godt å høre at ikke alle "følelsene" dine er helt på bærtur.

Dvs. provosert er å ta i. Jeg bryr meg katta i hva folk synes om meg her inne. Det interessante er hvis noen kan komme med innspill og vinklinger jeg ikke har tenkt på - om deg er deg, Spurs_90, Dougie eller hvem som helst er meg likegydlig. tenor som jeg har "klaget" på mye her inne synes jeg har hatt flere gode betrakninger i det siste - skal jeg da bry meg om at vi har vært heftig uenig i hans retorikk tildigere? Lar meg egentlig bare fascinere over at du bryr deg så mye om meg og hva jeg kanskje "egentlig mener".

Lett å oppsummere hva jeg synes om Pochettino. Jeg håper han lykkes, men jeg tror ikke han gjør det. At jeg "faglig" (i den grad jeg kan vurdere noe slik - derfor jeg skriver lange innlegg hvor jeg prøver å begrunne mine standpunkter) synes han gjør en elendig jobb om dagen har lite med hva jeg ønsker han skal oppnå. Hvordan klarer noen å blande noe slikt? Uforståelig for meg, men du er ikke alene i å gjøre det så...

Det første sitatet er fra Pochettino. Helt ubegripelig at han kan si noe slikt og at folk kjøper det. Han skal ha tid til å bygge etter 5 år? Absurd. At han kan få fortsette å unnskylde og bortforklare hva som helst er helt sensasjonelt. Selv ikke Nils Arne Eggen i Trøndelag hadde sluppet unna med så mye suppe som Pochettino gjentar gang etter gang i disse dager. Han er litt som en likanes Mourinho.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (11) - Sheff UTD, Lørdag 9.Nov kl.16 4 måneder 4 uker ago #78087

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Selvfølgelig trenger han tid til å bygge nå, fordi klubben har havna i en situasjon hvor en god del av stammen i laget ikke lenger ønsker å spille for klubben. De må ut, og Poch må få tid til å få inn nye. Dette skulle vært påbegynt tidligere, men synes ikke det hovedsaklig er Poch som har skylda i dette.

Det som provoserer meg for tida er hvor inkonsekvent han er. Han prater om behovet for å bygge nytt og være modige, men fortsetter å spille Eriksen og Aurier. Få de ut med en gang, og få på nysigneringene og et par stykker fra ungdomsavdelinga. Når man ikke slår Sheffield hjemme kan det ikke bli så mye værre, ser ikke hva han har å tape på å spille unggutter og de som er motivert for å være med videre.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: mka07, bakerboy, Knut