Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78260

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Fordi han er.. Aurier? Jeg tviler på at Mourinho har analysert ham, sett alle hullene han etterlater seg defensivt, sett hvor slurvete han posisjonerer seg, og tenkt «se, dette er en fyr jeg skal satse på».
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 8 måneder 2 uker ago av Dougie.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78261

• HH
  • HH's profilbilde
Hva ser han når han gjør det samme med Foyth?

Jeg er ingen fan av Aurier, men tror han starter. Håper riktignok jeg tar feil fordi jeg har store forhåpninger til Foyth.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78262

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Joa. Men Foyth har iallefall en potensiell fremtid. Og viser en større vilje (noen ganger litt i overkant) enn Aurier, hvilket også sier meg at han er mer lærevillig. Dessuten er Foyths feil ofte kun «hjerneblødning», at han tar en såledragning i egen sekstenmeter (så noen den mot Brasil, gud bedre), eller takler noen klønete. Aurier har mye av det samme pluss at han er direkte lat i markeringsspillet. Sistnevnte ikke akkurat noe Mourinho tradisjonelt har satt pris på.

Mou har alltid vært glad i en CB gone FB. Men dette er jo (som sagt) litt ønsketenkning. Blir sikkert Aurier som starter.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78263

• Presley
  • Presley's profilbilde
Første kampen under JM og han vil nok ikke gå på tap her.Nå det er sagt så føler jeg at West ham alltid spiller godt mot oss uannsett hvilken form de er i.De greier å finne innsatsen og vijen mot oss, så kan de tape de neste etter det.Dritt lei hele West Ham.

En kamp JM ikke vil tape, han vil ha en god start.Noe han bygge på, mye mulig dette ender uavgjort.Han skal finne laget sitt, hvem som passer inn i spillestillen sin.Han vet også at forsvaret vårt er tynt og trenger all hjelp den kan få.Synd at Ndombele er halv skadet, tviler på at han starter.Utrolig nok er vår reserve keeper (Vorm) skadet en mnd. det betyr at vi kan få noe skade på Gazzaniga.
Satser på han går for dette laget:
Gazzaniga
Foyth-Toby-Sanchez-Sessegnon
Dier-Sissoko
Son-Lo Celso-Alli
Kane
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78269

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Gazzaniga, Aurier, Alderweireld, Sanchez, Davies, Dier, Winks, Dele, Lucas, Son, Kane (C)

Skal ikke lese for mye av dette laget siden det er CL på tirsdag. Men registrerer at Sissoko (en av Pochettinos mest betrodde) er på benken. Lite overraskende med Dier og Lucas. Blir spennende å se Winks med en cdm bak seg, klart mest troa på ham der. Ellers tyder kanskje KWP involvering at Mou ser Foyth som stopper?

Re:PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78272

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
DougieFresh skrev:
Gazzaniga, Aurier, Alderweireld, Sanchez, Davies, Dier, Winks, Dele, Lucas, Son, Kane (C)

Skal ikke lese for mye av dette laget siden det er CL på tirsdag. Men registrerer at Sissoko (en av Pochettinos mest betrodde) er på benken. Lite overraskende med Dier og Lucas. Blir spennende å se Winks med en cdm bak seg, klart mest troa på ham der. Ellers tyder kanskje KWP involvering at Mou ser Foyth som stopper?

enig i at jeg savner sissoko, men samtidig har du rett i at programmet er tett og at flere spillere må prestere.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78273

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Helt greit lag, utenom Aurier. Hvis JM har sett noen kamper i opptak burde han skjønt at det ikke er noe man gjør...

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78274

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Tror Toby og Sanchez bør bytte plass. Aurier og Sanchez på samme side virker litt skummelt. Aurier er, slik han skal, litt offensiv og da er det viktig at stopperen evner å se/passe på rommet bak. Det er vel ikke Sanchez's sterkeste side.
COYS

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 2 uker ago #78275

• HH
  • HH's profilbilde
På den andre siden er Sanchez mye raskere.

Hvem er denne Alli? God han.

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 8 måneder 1 uke ago #78276

• HH
  • HH's profilbilde
VAR slår til igjen.