Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 4 måneder 2 uker ago #78299

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Herlig med seier igjen. Bra også for JM å starte med en 3-poenger, men han har mye å jobbe med.

Første 30 synes jeg var nitrist. Utrolig dårlig kvalitet på pasninger fra begge lag, litt tippeliga style. Veldig skuffende at vi faller sammen sånn siste 15-20. Farlig hver gang WH er over midtbanen. Og vi taper alt av dueller. Skal ikke være mulig å være så tafatt som Sanchez er på den brytekampen.

Vi hadde en god periode fra 30-75 ca. Egentlig litt heldig med at vi får tre mål. Alle avslutningene kommer innenfor keeperens rekkevidde, dog ganske fort. En god keeper hadde stoppet minst ett. Aurier hadde også en hodeløs inngripen som kunne gitt straffe i mot.

Ingen stor prestasjon dette, men vi får glede oss over 3 poeng samt at Kane og Alli er på gang. Son som vanlig god. Og Toby var vel godkjent.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 4 måneder 2 uker ago #78300

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Bra dette her. Når ledet vi 3-0 sist på bortebane?. Og vi har vel ikke vunet på nesten 1 år? ligaen, nesten utrolig av et lag som var topp 4 i fjor og senest var i CL-finalen.

Vi var aldri truet og andre målet til spammers kommer vel på overtid av overtiden. God start av Mourinho dette, og synes det var en litt annen glød over gutta i dag. West Ham er ikke spesielt gode, men alle vet at det er vi de vil slå og det er bortekamp. Vi vinner totalt fullt fortjent.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.

PL: West Ham-Tottenham, 23/11 kl. 13.30 4 måneder 2 uker ago #78301

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Skjønner ikke helt hva som var nitrist. Var litt kaos til å begynne med. Var vel som man kunne forvente? To lag som sliter. Derby. Ny trener. Mye krutt som ble brent i starten. Synes aldri vi så særlig truet ut og etter at det verste hadde lagt seg så tok kvaliteten over. Vi er så nærmere 4-0 enn WH 1-3. Når 1-3 så kommer skifter stemningen litt. Igjen. Føler aldri at vi er veldig truet, men vi sliter litt på dødball. Er vel en av grunnene til at Dier spiller. Uten han er det kun Alderweireld og Sanchez med litt hodestyrke. Og ingen av de er spesielt gode på defensiv dødball. Sanchez er helt idiot på 2-3 og Alderweireld roter vel hvis jeg husker riktig på det annulerte målet. Gazzaniga er heller ikke spesielt solid i feltet.

Hodestyrke er faktisk noe jeg ser på som vår største utfordring fremover. Ndombele for Dier og laget fungerer fremover. Skulle Mourinho finne plass til Lo Celso og Alli samtidig så enda bedre (på bekostning av Lucas). Usikker på om det går da er det kun Son igjen med skikkelig tempo. Tror Lamela og Eriksen forsvinner og blir erstattet av en Son/Lucas-type. Sessegnon kan nok få prøve seg litt fremover i banen. Tilbake til hodestyrke så sliter vi da. Kun to stoppere. Er etter mitt syn en av grunnene til at Mourinho ofte har hatt en "stopper" på ene backen- mer hodestyrke. Foyth er "stopper", men ikke spesielt god på hodet.

Jeg kan se for meg en ny back som er høyere. Og hvis Dier ikke lykkes tror jeg vi prøver å hente en litt stor DM til sommeren. Kommer litt an på om vi bytter back.

Ikke vært så optimist på flere år. Slår vi O og Bournemouth så er vi allerede på glid. Ikke at vi bare vinner alt, men da vil man få arbeidsro.

Og en siste observasjon fra kampen. Endelig Kane med litt blodtørst. Merkelig at to av de man antar hadde tettest forhold til Pochettino i Kane og Alli var to av de som så best ut i går.