Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78426

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham - Bournemouth

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 30/11 @ 16:00
Dommer: Lee Mason
TV:

Forventet lagoppstilling:
Gazza2
Aurier-Toby-Sanchez-Rose
Dier-Winks
Moura-Alli-Son
Kane

Subs: Whiteman, Jan, Sess, Sissoko, Ndombele, Eriksen, Lo Celso
Injured: Lloris, Vorm, Davies, Lamela
Suspended:

Motspiller å se opp for: Wilson
Forventet resultat: 3-1 (Kane, Son, Eriksen)

Jeg håper Ndombele får starte denne, og etter tirsdagens prestasjon, så kanskje Eriksen til og med fortjener (nja) en start, men frykter at Mou vil spikre den samme 11ern.
Ønsker Jan som venstreback og Ndombele for Dier
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78435

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Jeg har en følelse av at Tanguy og Jan får spille, men det er sikkert bare en ønsketenkning?

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78436

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Vi kan ikke spille med Winks og Dier sentralt i allefall.
På tvers, bakover, på tvers, bakover i sirupfart.
Må få N'Dombele skikkelig i gang nå
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: Arvid

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78437

• HH
  • HH's profilbilde
Å si at vi spilte i sirupfart mot WH er vel knapt en god beskrivelse av virkeligheten? Og hva gjelder de første 30 mot Olympiakos var ikke problemet at Winks og Dier spilte ballen for sent.

Antar Dier starter som plaster på såret for sist. Så må gjerne Ndombele spille isteden for Winks, men det har lite med at Ndombele spiller ballen raskere enn Winks. Det gjør han ikke.
Siste endring: 8 måneder 1 uke ago av HH.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78438

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Spurs - Arsenal fra 1991 på NRK2 nå.
Gamle gode «Boring Arsenal».
Spurs har 200 mill i gjeld og er på vei inn i en lang (15-års) periode med lite penger.
GG har 2,5 Mill i årslønn.
Thirstvedt, Gazza og Lineker spiller.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Presley

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78439

• Presley
  • Presley's profilbilde
SuperBale skrev:
Spurs - Arsenal fra 1991 på NRK2 nå.
Gamle gode «Boring Arsenal».
Spurs har 200 mill i gjeld og er på vei inn i en lang (15-års) periode med lite penger.
GG har 2,5 Mill i årslønn.
Thirstvedt, Gazza og Lineker spiller.

Ingen filming eller store protester på dommeren.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78440

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi må starte denne kampen mye bedre enn det vi gjorde i CL kampen.Vi må greie å være med fra start.Bournemouth er ikke dårlig lag og gjør det bra på bortebane.
Mulig JM gjør et par bytter.Tror Ndombele starter og muligens en til.Forsvaret blir nok det samme, men jeg håper at Vertonghen tar Rose sin plass.
Eriksen gjorde det ok sist, men han bør ikke starte.Må overbevise mye mer.

Tror JM starter med dette laget:
Gazzaniga
Aurier-Toby-Sanchez-Rose
Dier-Ndombele
Moura-Alli-Son
Kane
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78441

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Veldig viktig kamp dette, klarer vi 3 poeng her og kan vise bedre defensive takter vil prosjekt Mourinho ha fått en meget solid start og Levy kan nok en gang ha gjort et rett valg for vårt kjære Spurs . Fullt mulig og ta 3 poeng på old Trafford også neste uke og med videre i champ l så kan sesongen om klarer 4 poeng minimum på 2 neste ikke være kjørt allikevel .
Sjefs om Alli hadde prestert like bra idag også, Mourinho kan fort være mannen som løftet denne herremannen opp på sitt beste i karrieren. Eriksen vil jeg ikke se i troppen , må satse på dem som blør og vil noe fremover . Tipper vi har 2 midtstoppere med nye kontrakter før jul..

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78442

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Å si at vi spilte i sirupfart mot WH er vel knapt en god beskrivelse av virkeligheten? Og hva gjelder de første 30 mot Olympiakos var ikke problemet at Winks og Dier spilte ballen for sent.

Antar Dier starter som plaster på såret for sist. Så må gjerne Ndombele spille isteden for Winks, men det har lite med at Ndombele spiller ballen raskere enn Winks. Det gjør han ikke.

Mulig det, men ballen går oftere i rett retning (lengderetning) med Ndombele og da virker det litt mindre sirup. Det var vel det som var poenget vil jeg tro.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 1 uke ago #78443

• HH
  • HH's profilbilde
SuperBale skrev:
HH skrev:

Mulig det, men ballen går oftere i rett retning (lengderetning) med Ndombele og da virker det litt mindre sirup. Det var vel det som var poenget vil jeg tro.

Ikke at jeg er uenig i beskrivelsen historisk sett. Winks manglet tøffhet til å være litt mer vågal under Pochettino på slutten. Dier var til tider helt tragisk i pasningsspillet, men jeg synes begge viste fremgang på det området mot WH. Jeg velger med andre ord å tro at de vil spille mer fremover under Mourinho enn under Pochettino de siste ca 2 årene.

Dier og Winks blir aldri som Modric, men det trenger de heller ikke.

Så er jeg rimelig sikker på at Ndombele vil bli den beste CM'n vi har. Så på sikt er det mer et spm om hvem som skal spille ved hans side. Men da ikke fordi Dier og Winks er for "sirup", men fordi Ndombele har et større ferdighetsregister.