Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 6 dager ago #78475

• HH
  • HH's profilbilde
Jaggu sa jeg solid :(

Sissoko gjør alt han kan for å ikke bli matchvinner. Tror han skadet Vertonghen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 6 dager ago #78476

• mka07
  • mka07's profilbilde
Ble seier og vi ser solid ut, men så skal vi gjøre det spennende på slutten igjen. Er trygg på at Mourinho fikser det etterhvert.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 6 dager ago #78480

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Vanskelig å gjøre noe med 1-3, men vi roter det ordentlig til på slutten. Men 3 nye poeng og plutselig heng på topp 4. Den taklingen til Jan på slutten der er så viktig. Spent på hva The humble one pønsker på til onsdag.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 6 dager ago #78481

• HH
  • HH's profilbilde
Gi det frisparket er rimelig dårlig. Synes også vi holder for dårlig på ballen - selv om jeg skjønner at ved å være så direkte får vi en del bra muligheter til å skåre 4.

Uansett. Uendelig fremgang fra Pochettino. Vi skaper sjanser - og vi spiller motstanderen i ubalanse ganske ofte nå. Dette til tross for at vi helt opplagt ikke er blitt et skikkelig lag igjen enda. Også tydelig at Dier er et problem. Han kommer garantert til å bli bedre, men hvor lang tid skal han få? Var vel et par ganger Kane klarte å dekke bakover bedre enn Dier. I denne type kamper hvor det bølger litt så må DM´n kunne bryte av motstanderen flere ganger. I det minste få dyttet spillet ut til siden.

Heller ingen tilfeldighet at vi er best når vi spiller forbi Dier og N´Dombele. N´Dombele har så mye talent, men spesielt tidlig i kampen skal han dalle for mye.

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 6 dager ago #78485

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ble først litt skuffet over at vi idag også gjør det grusomt spennende på slutten. Usikker på om dette er mentalt eller om vi har en stor issue der bake når motstander kommer så lett til muligheter. Det ser ut som vi er best når vi fortsetter å angripe. En stund etter 3-0 så vi veldig solide ut, og så plutselig raknet det litt. Men 3 av 3 vinn må jo være godkjent. Naivt å tro at alt skulle falle på plass over natta og det er mye å jobbe med fortsatt. Vi har ikke møtt allverdens motstand ennå og den store testen kommer jo på onsdag. Utrolig spent på taktikken til den kampen. En defensiv inngang, som ikke er usannsynlig, tror jeg kan bli dødens. Vi er ikke klar til å ligge kompakt og vente på sjansen. Frykter han går tilbake til Dier og Winks. Jeg tror vi trenger både Siss og Ndombele.

Alli var det største lyspunktet i dag. En fantastisk fotballspiller når han lykkes.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 5 dager ago #78486

• Presley
  • Presley's profilbilde
Tøff kamp som forventet.Vi starter svakt, de første minuttene er vi dårlige.Tar oss sammen og vi scorer det førtse målet.Det målet er ren klasse, fantastisk passning av Toby og Son servere ballen til Alli.Etter dette blir vi mye bedre og skaper gode sjanser.
Mål nr. 2 er også vakkert.Nok en krem passning fra Toby og Alli gjør at helt rikitg.For et herlig mottak av Alli og han rett å slett iskald med to Bourenmouth spillere rundt seg og keeperen.Verdenklasse over den scoringen.Vi styrer kampen akkurat nå.
Mål nr. 3. Flott angrep og av alle så er det Sissoko som scorer, en flott scoring er det også.Herlig angrep av oss.

Nå har vi kontroll, men plutselig så mister vi den.Bournemouth scorer og vipps så blir kampen mer åpen.Vi bør forsatt han kontroll, men jeg satt med følelse at vi ikke hadde det.De scorer nok en gang og da kjenner jeg at stress faktoren øker betraktelig.En super takling a Vertonghen 7 min på overtid redder oss.
Når vi leder 3-0 på hjemmebane da skal vi ha kontroll, vi skal ikke la gjestene komme inn i kampen.Det er altfor svakt, vi skal greie å ri seieren i land uten altfor store problemer.
Vi skaper gode sjanser i løpet kampen, men vi kan fort skape mer og den siste passningen sitter.
Uannset så er det selvsagt godkjent av JM, han har nå vunnet 3 av 3 kamper.forventer at han strammer opp det defensive og lærer guttene hvordan de skal ri i land en seier.

VAR blir ikke brykt mye i denne kampen og hvorfor blir den ikke det.Det var vel minst to situasjone som den burde blitt brukt på.Jeg tenker det som skjedde mellom Alli og Lerma.Her skjer det noe, om Alli blir dyttet eller sparket vet jeg ikke.Lerma får gult kort.Hvorfor er ikke VAR inne i bilde?
På slutten av Første omgang handser Cook, han blokker et innlegg og ballen treffer han i armen.Hvorfro er ikke VAR inne i bilde? VAR dømmer straffe på slike ting, men ikke i dag,

Spillerene:
Alli:Nok en stårlende kamp av han, vår beste i dag.Gjør mye rikitg, går på løp og sender av gårde herlig passninger.Han er en playmaker denne gutten.Kan fort bli vår Frank Lampard.
Toby A:Begyner å spille fotball igjen og det var på tide.Sender av gårde passninger av høy klassen.Slik han spiller nå så håper jeg at han skriver ny kontrakt.
Ndombele:Liker han, gir oss den styrken på midten som vi trenger.Minner meg veldig om Dembele.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Oddmar Nyrnes

PL: Tottenham(10) - AFC Bournemouth(11) 30/11 kl. 8 måneder 5 dager ago #78487

• HH
  • HH's profilbilde
Var sjekket handsen til Cook. Enkel avgjørelse å ikke gi straffe spør du meg. Den regelen blir tolket strengere og strengere, men det finnes heldigvis fortsatt en grense. Treffer den ikke armen så går den i kroppen. Hadde vært noe å diskutere hvis det ikke hadde vært tilfellet.

99% på at VAR sjekket Lerma også, men så lenge ikke noe kan gi rødt holder de seg unna. Og det er bra. Alt for mye VAR-suppe som det er.

Den mest interessante situasjonen for meg er om Son bør få straffe. Sannsynligvis ikke da Son ofte faller lett, men ingen tvil om at han blir holdt.