Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78495

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Manchester Utd - Tottenham

Stadion: Old Trafford
Når: 4/12 @ 20:30
Dommer: Paul Tierney
TV: TV2 Sport Premium 2

Forventet lagoppstilling:
Gazza2
Aurier-Toby-Sanchez-Jan
Sissoko-Ndombele
Son-Alli-Lucas
Kane

Subs: Whiteman, Rose, KWP, Eriksen, Lo Celso, Dier, Winks
Injured: LLoris, Lamela, Davies
Suspended:

Motspiller å se opp for: Rashford?
Forventet resultat: 1-1 (Kane)
Siste endring: 8 måneder 2 dager ago av cjmozart.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle

PL: Manchester Utd(plass) - Tottenham(plass) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78496

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Føler meg rimelig sikker på at Dier fortsetter, og blir overrasket hvis Sissoko spiller sentralt. Mourinho sa vel indirekte etter West Ham-kampen at Sissoko har litt andre typer kvaliteter enn det han ser etter i en CM. Blir dog ikke overrasket om han fortsetter på høyrekant, da han har mer defensive kvaliteter enn Lucas. Så egentlig tror jeg vi stiller samme lag som mot Bmouth.

Er riktignok litt typisk Mourinho å gjøre noen tweaks i sånne storkamper. Signaturtrekket hans er jo å bytte CAM med en CDM, men jeg klarer ikke helt å se Alli bli vraket i den formen han er i. Mulig vi stiller med en mer defensiv høyreback. United er et kontringslag, og vil garantert prøve å spille i rommet Aurier etterlater seg. Men KWP er jo en relativt lik type som Aurier, og det er ingenting frem til nå som tilsier at Mourinho plutselig skal starte Foyth her. Så jeg går for uforandret fra Bournemouth.

Håper virkelig vi kan utnytte momentum her nå. Solskjær er dead man walking, og United var ganske krise mot Villa, men det er selvsagt litt typisk at de plutselig skal heve seg nå. Storkamp i flomlys og alt det der + at en del av de spillerne nok får mye motivasjon av å møte Mourinho. Det går heldigvis begge veier!
COYS
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, spurs_90

PL: Manchester Utd(plass) - Tottenham(plass) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78497

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
De siste gangene Mourinho har vært trener i England har jeg droppet å se toppoppgjør hvor han er trener. Det har vært antifotball hvor han sniker til seg en 1-0 seier. Blir spennende å se hva han gjør nå! Har han en mer offensiv tilnærming eller er det kynisk?

PL: Manchester Utd(plass) - Tottenham(plass) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78498

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Ligger vel i kortene at det blir en smule kynisk. United har én stor styrke, og det er fart. Klopp (eller Poch for den saks skyld) gikk heller ikke offensivt ut på Trafford. Tipper vi får se litt samme kampbilde som i fjor, hvor vi satser på å kontre dem i senk.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78499

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Dier har bare spilt så sykt dårlig, at jeg fatter ikke hvordan han skal fortsette fra start; Jeg forstår at Mou liker han, og at han skal spille når han er i form, men nå ser han tidvis ut som en pub-spiller som har vinni plass på laget vårt.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78500

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
cjmozart skrev:
Dier har bare spilt så sykt dårlig, at jeg fatter ikke hvordan han skal fortsette fra start; Jeg forstår at Mou liker han, og at han skal spille når han er i form, men nå ser han tidvis ut som en pub-spiller som har vinni plass på laget vårt.

Greia er vel at Mourinho ønsker eit anker på midtbana. Og akkurat no har vi ikkje så mange av dei. Kunne vore intressant å sett Verts eller Toby prøve seg der, men det er vel lite truleg.
Tipper Mourinho ønsker å spele Dier i form, i mangel på andre i hans posisjon. Men vil ikkje tru han har uendeleg mange sjansar før han sit på benken.
Siste endring: 8 måneder 2 dager ago av Andreas.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 2 dager ago #78501

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg forstår dilemmaet til Mourinho. Han ønsker opplagt en type som Dier på sikt som DM. På samme måte som Winks så må Dier spille for å evt. komme tilbake i slag. Det er bevist gang på gang at spillere ikke bare kan trene seg tilbake i slag (eller utvikle seg som i tilfellet med Winks).

Da har man to problem:
1) Dier svekker laget på kort sikt
2) Vil Dier ta steget? Er selvsagt ikke slik at bare fordi han spiller så vil han bli god (igjen)

Pochettino hadde noe av det samme med Sissoko.

På lang sikt har man på den andre siden den mulige oppsiden av å ikke bruke penger på en ny DM. Samt at det ikke skal glemmes at på det tidspunktet Utd kjøpte Matic så tror jeg det var ganske stor enighet blant Spursfans om at Dier ikke måtte selges - selv ikke for 50m. Han var veldig god en liten periode. Og fyren er helt opplagt helt nydelig å ha i et lag. For alle hans svakheter så prøver virkelig Dier - og når ting blir tøft så virker det som han bare spiller bedre. Han er også som Mourinho har påpekt en virkelig lagspiller.

Ikke enkel den der. Jeg har mistet troen på Dier, men hadde jeg vært Mourinho hadde jeg gitt han mye spilletid frem mot sommeren. En siste sjanse kan man gjerne kalle det. Selv om jeg har mistet troen betyr det ikke at jeg mener det er umulig at han igjen kan bli en god spiller.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 1 dag ago #78504

• HH
  • HH's profilbilde
Martial ute. Viktig.

Jeg tviler på at Utd spiller oss i senk, men vårt forsvar er ikke spesielt godt egnet til å håndtere Rashford, James og Martial i kontra. Dier, Alderweireld og Vertonghen henger ikke med tempomessig der - samt at Aurier knapt er noe lyn han heller. Sanchez har farten, men ikke alltid våkenheten.

James har en tendens til å bli sliten. Uten Martial har de en mindre å spille på.

Ikke at jeg tror på "jinx", men Lingard kan selvsagt fint skåre to han. Ikke slik at det som er igjen er ubrukelig, men Martial i godt humør er vanskelig å møte.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 1 dag ago #78506

• John
  • John's profilbilde
Hva med Ndombele og winks sentralt. Hadde vel gått det?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 8 måneder 1 dag ago #78507

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ndombele er muligens for offensiv og Winks for pinglete for Mourinho-fotball? Dvs. hver for seg går de, men trur Mou vil ha en Dier/Wanyama-type