Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78558

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
mka07 skrev:
Gleder meg virkelig til Eriksen drar. At han får komme inn og holde på slik han har gjort denne sesongen, på bekostning av andre, det gjør meg skikkelig forbanna.

Eriksen var vel et friskt pust i dag?!
Some day...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78559

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Dette var grusomt. En del oppløftende, iallefall offensivt, de første kampene til Mourinho, men akkurat nå føles det som ett skritt frem og to tilbake. Pochettino var iallefall iferd må å integrere de nye. Mourinho valgte å stå ved en del av de etablerte og det er fair så lenge det går bra, men i dag var det same old procedure, både offensivt og defensivt.

Lite poeng å trekke frem enkeltspillere, men jeg vil faktisk si at den som skuffer mest er Kane. Hva er det han holder på med om dagen?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78560

• Nils-Rune
  • Nils-Rune's profilbilde
Dette var fryktelig svakt. Fullstendig sirup . Hva har skjedd med Harry Kane? Nå vil jeg heller ha Parrott fra start. Hvorfor kommer Le Celso inn etter Eriksen? Hvorfor kommer Eriksen inn i det hele tatt? Hvor er Sessegnon. ?Dombele burde startet. Igjen er det personlige feil av Sanchez og Gazzaniga på det første målet og Sissoko på det andre. Jeg syns United sitt lagt var så svakt at det var en glitrende mulighet til å ta dem, men det første målet gir dem trua og gnist og da sliter vi.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78561

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
For en nitrist og skral prestasjon vi gjør i kveld... Er så vanvittig skuffa.
Vi forærer United to mål på sedvanlig patetisk vis.. vi greier altså ikke å unngå å gjøre slike store feil..helt utrolig..
Vi ser dette veldig ofte i de store kampene. Miniputtfeil som fører til baklengs. Da blir det håpløst å vinne.

Aurier fikk Rashford til å se ut som Messi utpå der.

Vi har dessverre en to/tre spillere som ikke holder mål:
Aurier - en vandrende katastrofe
Sanchez - har null utvikling. Fyren er jo rå fysisk med både fart og styrke, men mangler ALT for mye når det kommer til fotballklokskap til å være en god nok stopper.
Hjelper ikke å være rask når man ikke evner å beregne spretten på en ball eller greie slå ok pasninger. I tillegg blir han altfor stressa for ofte.
Winks/Sissoko samtidig på midten holder altfor lavt nivå - på alle måter.

Forventer at N`Dombele blir mer involvert nå. Fatter ingenting av at Eriksen skal få lov til å komme inn før han. Eriksen vil bort, så la han råtne med juniorlaget til han stikker.

I tillegg er det mange som overhode ikke er PÅ; Kane er en skygge av seg selv. Sirup. Null sjanser, får også meget lite å jobbe med, men virker svært tam. Son var langt borte. Lucas var helt ut av det.. Alli scorer et verdensklassemål men er ikke så mye synlig ellers.

Jeg ønsker at vi per nå kan spille med følgende backfirer: Foyth, Alderweireld, Verthongen, Rose. Tror den kan være den beste som vi kan stille med...

Jeg er svært skuffa over innsatsen, føler United vil mer enn oss. Før pause kunne vi ligget under 5-0. Ser vi bak resultatet er vi svinheldige.
Vi ble regelrett pissa på og utspilt omtrent hele kampen.

Jeg er svært langt nede akkurat nå..
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Siste endring: 4 måneder 3 dager ago av Hørry-Kane.
Følgende bruker har takket deg: ErlendL

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78562

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Loyd skrev:
mka07 skrev:
Gleder meg virkelig til Eriksen drar. At han får komme inn og holde på slik han har gjort denne sesongen, på bekostning av andre, det gjør meg skikkelig forbanna.

Eriksen var vel et friskt pust i dag?!

Tjaneii?

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78563

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Piss poor

Mourinho out, eller ialfall Eriksen

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78564

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Dårligere greier ja. Enig angående Kane. Han spiller fullstendig sirup på topp. Alli virker jo mye farligere fremover enn han. Vi har da noen farligere innlegg i 2 omgang men hvor er Kane?.

Slik som Kane spiller nå så hadde det vært bedre med Son på topp og Kane på benk.

Aurier sliter vedlig med Rashford. Hva gjør Aurier på 1-0-scoringen. Står stille og følger ikke løp også står han å vifter med armene etterpå??. Aurier har dessverre alt for dårlig fotballforståelse. Og i hele 1 omgang hadde han håpløse innlegg, men var bedre i 2 omgang til å slå innlegg. Offensivt er faktisk ikke Aurier helt gærn, men det viktigste egenskapen til en back er defensivt og der må han vel være blant de svakeste i PL?.

Kjenner jeg Mourinho rett så vil det overraske meg om han får vesentlig flere kamper. Nesten hva som helst fungerer bedre enn han. Nesten en vandrende katastrofe som skaper masse utrygge medspillere. Selv Corluka var en kongeback hvis alternativet var Aurier. Er ikke vanskelig å se hvem United har sett seg ut som vårt svake kort heller; Aurier. Alle ser jo det samme, at mannen er en vandrende katastrofe. Fatter ikke hva Posch så i denne mannen?. Tror aldri Mourinho hadde hentet Aurier.

Alli virker til å være den eneste som virker litt skarp om dagen, selv Son var svak i dag.

United er også et merkelig lag. Stort sett gode mot de bedre lagene, for mot de svakere lagene står de stort sett bare å ser på. Selv mot pool klarte de faktisk poeng og det var ikke ufjortjent. Så jeg hadde ikke regnet med noe mer enn max 1 poeng heller.

Kampen var ganske svak synes jeg. Gutta ser ikke ut som om de har spilt så alt for mye sammen, men samtidig er det sjelden vi ser gode ut på Old Trafford, selv når vi møter United som i dag som egentlig ikke imponerer nevneverdig annet enn at innsatsen deres var god.

Begge United målene er store tabber av oss, først keepertabbe plus en Aurier som står og sover, så tabbe av oss som gir straffe. Men straffen var litt tvilsom synes jeg, for han detter ikke av involveringen men kaster seg en stund etterpå, fordi han utnytter seg av situasjonen, for han kunne fint holdt seg på bena hvis han ville.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 4 måneder 3 dager ago av madbitt.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78565

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette var skremmende dårligt enkelt og greit.
United var mange hakk bedre enn oss og det kan de takke oss for.Så utrolig lite bevegelse og tempo at det skal ikke være mulig.Vi "presset" United med mange mann, var opptil seks spillere på United sin banehalvdel, men de sto jo bare der.Der var ikke noe plan over presset, United spilte seg veldig lett gjennom.

Det som også skuffer stort er at Mourinho ikke greier å gjøre noe i pausen, vi er like tafate i andre omgang.Hvorfor gjorde han ikke bytter før?
Ndombele burde ha kommet innpå før, han kommer kun innpå pga Winks får seg en smell i ankelen.
Hvorfor bytter ikke Son ving, han var borte det meste av kampen.Vi må kunne utnytte at United har Young på backen.
Lo Celso som skal være veldig god, er ikke nærheten av laget.Får kun 5-10 min.

Aurier er/var ekstrem offensiv og han skulle passe på Rashford.Gud bedre meg, alle så at det ikke gikk, men Aurier bare forsatte i samme stil.Må kunne forvente at spillere tenker litt selv.Her burde JM gjort grep, meget svakt av både Aurier og JM.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78566

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Håper Eriksen selges i januar, og at vi starter renoveringen av troppen så fort som overhodet mulig. Det er ikke uten grunn at Pochettino ville selge flere av disse spillerne allerede i sommer, og at han har maset om mangel på harmoni og dynamikk.
Jeg tror Pochettino hadde en klar plan og idé om hva som burde/skulle gjøres, jeg håper Mourinho har det også.

Det er lett og la seg rive med av tre haltende seire på rad, men denne troppen trenger helt åpenbart fornyelse. Nå er det for mange blindpassasjerer og en ubalansert spillertropp. Levy og klubben burde vært villige til å gjøre større forandringer i sommer.

Jeg mener Levy har større skyld i dette enn hva Poch har, da jeg tror Poch ønsket større forandringer. Nå håper jeg Mourinho plukker ut de dårlige eggene fort, og krever endringer allerede i januar. Dette blir en mellomsesong, sannsynligvis, og da må vi ha en god plan frem mot neste sesong.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 4 måneder 3 dager ago #78567

• Christian
  • Christian's profilbilde
Definitivt et steg tilbake dette. Føler vi burde vunnet mot dette United-laget. Skaper altfor lite i tillegg. Keepertabbe på første målet. Straffa synes jeg er tvilsom. Rashford faller utrolig lett.