Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 7 måneder 4 uker ago #78596

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Det Alli sier om attitude etter denne kampen har han også sagt tidligere etter tap.. Det er bekymringsverdig om dette er noe som "bor" i troppen..
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Manchester Utd(10) - Tottenham(6) 4/12 7 måneder 4 uker ago #78597

• HH
  • HH's profilbilde
Bor det noe mer i troppen enn for det norske damelandslaget i håndball?

Det er en illusjon at noen lag noe sted alltid klarer å være "på". Barcelona ser tafatte ut i en CL semifinale. Til og med boksere sier noen ganger etter tap at de ikke klarte å komme inn i riktig mentale tilstand. Altså da er konsekvensen at man blir slått i hodet av en motstander som spesifikt er trent opp til å slå hardt og presist. Man skulle tro det i seg selv var motivasjon til å være "på".

Og som alltid et dilemma for trenere hva man skal si til en tropp. Skal man fortelle de hvor gode de er for så å risikere at de tar for lett på ting? Eller skal man fortelle hvor tøft det tross alt er å vinne i PL for så å risikere at selvtilliten synker?

Ikke at poenget mitt er at man bare skal akseptere slik vi til tider spiller mot Utd, men synes man skal være forsiktig med å lese for mye i det. Jeg synes det er lite som tyder på at det "bor" noe av den slags i troppen. Hvem er det vi snakker om? Bortsett fra Aurier, som jeg antar har vunnet en del med PSG før han kom til oss, så synes jeg ingen av de som spilte mot Utd viser særlige tegn på slik sløvhet. Også et poeng at vi så sløvest ut i starten av kampen. Skal man da kalle det en styrke at vi hentet oss inn?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90