Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78598

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

TV: I opptak på sumo

Match officials
Referee: Kevin Friend. Assistants: Adrian Holmes, Mark Scholes. Fourth official: Robert Jones. VAR: Lee Mason. Assistant VAR: Dan Robathan.

Dette laget tror jeg starter:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Benk: Whiteman, Sissoko, Winks, Lo Celso, Rose, Foyth, Lucas
Skader: Lamela, Lloris, Davies, Vorm

Motspiller å se opp for: Wood, Barnes
Resultattips: 3-2 :dry: (Son, Alli x2)
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78599

• Presley
  • Presley's profilbilde
Vi må heve oss mange hakk fra forrige kamp.Vil ha guts og energi på banen.Forventer også at JM bytter på laget, han vise at han ikke godtar sløvhet.
Hva skjer med Lo Celso?
Ryktene sier at han vil tilbake Real Betis pga han ikke får spilletid.Det kan jeg forstå.Han som skulle være så utrolig god og ta plassen til Eriksen, men han han får knapt spilletid.Eriksen har fått mye mer spilletid.

Dette laget vil jeg ha:
Gazzaniga
KWP/Foyth-Toby-Sanchez-Vertonghen
Dier-Ndombele
Moura-Alli-Son
Kane

Ut med Aurier og sissoko, sist kamp var de elendige.JM må sette eksempel, at slik godtar han ikke.
Kan også starte med Lo Celso og sette Alli på vingen.Sessegnon er også et alternativ på kanten.Dier og Ndombele må starte i dag, vi trenger dem.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av Presley.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78600

• HH
  • HH's profilbilde
Lo Celso uten preseason. Nytt land. Skadet i nesten 6 uker. Og nå skal han hjem? Tror jeg virkelig ingenting på. Antar han starter i Tyskland.

Forventer Dier fra start. Uten å være respektløs mot Burnley så vil det ikke være feil å anta at deres største mulighet til å skape gode sjanser er gjennom duellspill og gjerne på dødball. Mourinho sa også ganske tydelig på pressekonferansen at Sissoko ikke er noen han ofte vil spille sentralt som en såkalt nummer 6. Meget mulig vi for se Dier og Ndombele. Ellers interessant å se hvem som starter på høyreving og som høyreback. Hadde vært morsomt med Foyth. Og kanskje skal Lucas få en sjanse til å revansjere seg. Lo Celso og Foyth hadde vært morsomt, men tviler på at Mourinho gjør så store forandringer.

Forøvrig elsker jeg The Humble One. Svarer alltid skikkelig på spørsmålene. Kongen er død lenge leve kongen osv. Mye mer interessant å høre på Mourinho enn Pochettino. Selv om jeg skjønner det kommer til å bli litt hakk i plata der også. Bare så mye en manager kan snakke om og etter noen år har man på mange måter vært igjennom det meste.
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av HH.
Følgende bruker har takket deg: Presley

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78601

• Presley
  • Presley's profilbilde
HH skrev:
Lo Celso uten preseason. Nytt land. Skadet i nesten 6 uker. Og nå skal han hjem? Tror jeg virkelig ingenting på. Antar han starter i Tyskland.

Forventer Dier fra start. Uten å være respektløs mot Burnley så vil det ikke være feil å anta at deres største mulighet til å skape gode sjanser er gjennom duellspill og gjerne på dødball. Mourinho sa også ganske tydelig på pressekonferansen at Sissoko ikke er noen han ofte vil spille sentralt som en såkalt nummer 6. Meget mulig vi for se Dier og Ndombele. Ellers interessant å se hvem som starter på høyreving og som høyreback. Hadde vært morsomt med Foyth. Og kanskje skal Lucas få en sjanse til å revansjere seg. Lo Celso og Foyth hadde vært morsomt, men tviler på at Mourinho gjør så store forandringer.

Forøvrig elsker jeg The Humble One. Svarer alltid skikkelig på spørsmålene. Kongen er død lenge leve kongen osv. Mye mer interessant å høre på Mourinho enn Pochettino. Selv om jeg skjønner det kommer til å bli litt hakk i plata der også. Bare så mye en manager kan snakke om og etter noen år har man på mange måter vært igjennom det meste.

Stemmer det, han var skadet i lang periode.Håper virkelig at han slår til, vi trenger en slik spiller nå som Eriksen ikke er tilstede.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78602

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Dier for Winks, ellers uforandret fra sist.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78603

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Ingen Tanguy på benk. Heller ingen Foyth.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78604

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tanguy er skada, men Foyth virker å være helt ute i kulda hos Mourinho. Ellers gøy med Parrott og Sess på benk
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78605

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Liker forøvrig dårlig tendensene rundt Ndombele. Han er i starten av 20-årene og har en helt rå fysikk, men likevel er han kontinuerlig småskada/i for dårlig fysisk form. Han var jo med på hele pre season også, så ingen unnskyldninger der.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av Dougie.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78606

• HH
  • HH's profilbilde
Rå fysikk? Fyren tålte 70min i Ligue 1. Vet ikke om han er spesielt sterk for størrelsen heller. God kroppsbeherskelse dog.

Hva gjelder Foyth antar jeg Mourinho ikke ser noe verdi i en veik stopper mot Burnley. Verre hvis han ikke spiller i Tyskland.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78607

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Merkelig om Foyth er helt ute i kulda i forhold til prestasjonene til Aurier. Da må han være på tippeliganivå. Men ingen tvil om at høyre vingback er en posisjon hvor vi er svakest og at det må handles i januar.

Herlig med Chelsea-tap. Nå har vi mulighet til å få kontakt med topp 4 igjen.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.