Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78608

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Om ikke rå fysikk, så har han iallefall en kropp som tilsier at han burde orke mer enn 60 minutter annenhver uke.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78609

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
Rå fysikk? Fyren tålte 70min i Ligue 1

Hvor henter du denne påstanden fra? N’Dombele spilte stort sett 90 min hver kamp forrige sesong.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78610

• HH
  • HH's profilbilde
På sikt er jeg enig. I starten lignet han mer på Daniel Braaten enn en topp midtbanespiller. Kondisen var dårlig i Lyon også. Heldigvis kan ta fikses på, men skjer ikke i løpet av uker.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78611

• HH
  • HH's profilbilde
spurs_90 skrev:
HH skrev:

Hvor henter du denne påstanden fra? N’Dombele spilte stort sett 90 min hver kamp forrige sesong.

Så du han spille? Husker ikke om det var her inne eller på SC, men det kommenterte jeg allerede før vi kjøpte han at han så pumpa ut på slutten av kamper. Og jeg var på ingen måte alene der.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78612

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
spurs_90 skrev:
HH skrev:

Så du han spille? Husker ikke om det var her inne eller på SC, men det kommenterte jeg allerede før vi kjøpte han at han så pumpa ut på slutten av kamper. Og jeg var på ingen måte alene der.

Nei, jeg hadde bare sett han en håndfull kamper før han signerte for oss. Rart om det er slik at han alltid er kjørt etter 70, men stort sett aldri blir byttet ut før 90. Han ble byttet ut i det 65 min i en kamp og i 57 min i en kamp, han ble byttet ut mellom 20-30 min i noen kamper og var skadet i en kamp. Ellers bare 90minuttere. Treneren til Lyon må jo ha vært dummere enn Poch.
Siste endring: 5 måneder 3 uker ago av spurs_90.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78613

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Vintage Kane. Rettvendt, krumme nakken, banke til. Så jævlig deilig å se.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78614

• HH
  • HH's profilbilde
Hjelpe meg. Du så det vel selv for Tottenham?

Ja. Pochettino er god han. Se på Alli.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78615

• mka07
  • mka07's profilbilde
For en start!

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78616

• HH
  • HH's profilbilde
Grei start. Selv om jeg antar VAR finner noe.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 5 måneder 3 uker ago #78617

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nå er det gøy!