Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78628

• Knut
  • Knut's profilbilde
Hvem fikk assist på den? :P
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78629

• mka07
  • mka07's profilbilde
Vertonghen

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78630

• HH
  • HH's profilbilde
Stort sett vært helt helt strålende. Men den høyresiden fungerer ikke defensivt. Aurier er helt natta.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78631

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Offensivt har dette vært strålende, men defensivt er det like shaky som alltid. Burnley kommer til å putte. Skal sies at McNeill har en strålende fot.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78632

• HH
  • HH's profilbilde
Synes ikke vi er "shaky" defensivt foruten innleggene ned vår høyreside. Ikke bare Aurier sin skyld da Lucas også er dårligere defensivt enn Son. Og når Dier har taklet på venstre så har ikke Sissoko gjort det samme på høyre.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78633

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
Hjelpe meg. Du så det vel selv for Tottenham?

Ja. Pochettino er god han. Se på Alli.

Hjelpe deg? Ja, jeg har sett han for Tottenham, men jeg kan ikke si at jeg har sett nok av han her til å kunne si at han har dårlig fysikk og ikke klarer mer enn 70 min. Uansett synes jeg det er rart, om han er kjørt etter 70 kamp etter kamp, at en trener på det nivået gjennom en hel sesong i både liga og cuper ikke bytter han ut.

Ja, Mourinho også. Se på KDB og Salah. Fy så mange ræva, dumme trenere...

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78634

• HH
  • HH's profilbilde
spurs_90 skrev:
HH skrev:
Hjelpe meg. Du så det vel selv for Tottenham?

Ja. Pochettino er god han. Se på Alli.

Hjelpe deg? Ja, jeg har sett han for Tottenham, men jeg kan ikke si at jeg har sett nok av han her til å kunne si at han har dårlig fysikk og ikke klarer mer enn 70 min. Uansett synes jeg det er rart, om han er kjørt etter 70 kamp etter kamp, at en trener på det nivået gjennom en hel sesong i både liga og cuper ikke bytter han ut.

Ja, Mourinho også. Se på KDB og Salah. Fy så mange ræva, dumme trenere...

Så flink du er med sarkasme.

Dumme Pochettino og Mourinho som ikke spiller han da.

Du trenger ikke stole på min vurdering men den står jeg nå for uansett hvor dum jeg er som har den.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78635

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Gruer meg til 73. minutt.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78636

• HH
  • HH's profilbilde
Du kan forøvrig se Ndombele-tråden. Så ser du at jeg mente det lenge før vi kjøpte han. Er vel på en av de første sidene basert på den første hele kampen jeg så.

Hva som er så kontroversielt med at jeg mener det skjønner jeg ikke.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78637

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Det tar jeg som et kompliment fra sarkasmens far.

Jeg mener ikke at noen av dem er dumme. Det er nok helt riktig å ikke starte Tanguy nå. Kanskje spesielt i dag, iom at han er skadet.

At jeg ikke stoler på den vurderingen har du rett i.