Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78638

• HH
  • HH's profilbilde
Nå ligner det litt Kane. Burde byttes ut. Orker ikke en skade på den ankelen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78639

• HH
  • HH's profilbilde
spurs_90 skrev:
Det tar jeg som et kompliment fra sarkasmens far.

Jeg mener ikke at noen av dem er dumme. Det er nok helt riktig å ikke starte Tanguy nå. Kanskje spesielt i dag, iom at han er skadet.

At jeg ikke stoler på den vurderingen har du rett i.

Du får finne eksempler på usaklig sarkasme fra min side fordi noen er uenige med meg i sak.

Sårt for deg at jeg var kritisk til Pochettino på slutten? Tungt liv.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78640

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
Du kan forøvrig se Ndombele-tråden. Så ser du at jeg mente det lenge før vi kjøpte han. Er vel på en av de første sidene basert på den første hele kampen jeg så.

Hva som er så kontroversielt med at jeg mener det skjønner jeg ikke.

Det er ikke kontroversielt, jeg bare lurte på hva som lå bak. Etter den første hele kampen du så... Sjekket du om Lyon hadde spilt mange kamper i denne perioden? Kan være andre grunner til at han så kjørt ut siste 20 i akkurat den kampen du så, vet du, enn at han er dårlig trent.

For du er litt enig at det er rart at han nesten kun har spilt fulle kamper om han er dårlig trent, eller?

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78641

• HH
  • HH's profilbilde
Nå er ikke det kun basert på den ene kampen, men det var det første eksemplet. Ikke slik at jeg har planer på å bruke mye energi på å "bevise" mitt ståsted. Og er du interessert nok kan du sikkert søke opp andre kilder som enten gjentar min mening eller forsterker din. Min stoler du ikke på - det forandrer seg nok ikke.

Kjenner ikke Lyonlaget godt nok til å si om det var andre som var enda mer slitne enn Ndombele i snitt osv. Men ja - generelt er det faktum at han spiller fulle kamper et bra tegn selvsagt.
Siste endring: 6 måneder 3 uker ago av HH.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78643

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Da sier vi stopp og diskuterer en god kamp

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78644

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Nesten litt emosjonelt å se mottakelsen Lennon får.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78645

• HH
  • HH's profilbilde
Kult med Sessegnon. Selv om jeg ikke helt forstår hvorfor ikke han og Lo Celso allerede er på banen.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78646

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
Nå er ikke det kun basert på den ene kampen, men det var det første eksemplet. Ikke slik at jeg har planer på å bruke mye energi på å "bevise" mitt ståsted. Og er du interessert nok kan du sikkert søke opp andre kilder som enten gjentar min mening eller forsterker din. Min stoler du ikke på - det forandrer seg nok ikke.

Kjenner ikke Lyonlaget godt nok til å si om det var andre som var enda mer slitne enn Ndombele i snitt osv. Men ja - generelt er det faktum at han spiller fulle kamper et bra tegn selvsagt.

At du ikke hadde planer om å bruke mye energi på å «bevise» dine påstander gikk jo opp for meg ganske fort. Noe som for meg egentlig bare understreker det jeg trodde, at det at Tanguy ikke klarer mer enn 70 min var basert på et ekstremt tynt grunnlag, lagt frem veldig bastant.

Fint, da er vi enige der.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78647

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
målmaskinen Sissoko :lol:
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 6 måneder 3 uker ago #78648

• HH
  • HH's profilbilde
Hjelpe meg spurs_90 du er barnslig.

Sissoko storskårer! :lol:
Følgende bruker har takket deg: spurs_90