Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78649

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Mourinho er et offensivt geni. Kan nesten ikke huske sist vi ledet 5-0 i PL.

Sissoko så totalt hjelpesløs ut foran mål under Poch, under Mourinho ser han plutselig god ut. Har vel scoret omtrent like mange mål på 3 kamper under Mourinho som han gjorde på 3 år med Poch. Han kunne fort hatt 2 mål i dag, for han hadde også et stolpeskudd. Men dette har vel å gjøre med at Mourinho gir spillerne litt mere frihet?. Noe må det jo være. Eventuelt at Mourinho har en egn evne til å gi spillere selvtillit.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Shezz

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78650

• HH
  • HH's profilbilde
Herlig med en "kjedelig" kamp.

Sissoko blokkerer et innlegg. Aurier burde notere. Veldig mye positivt generelt med Mourinho. Lenge siden vi har sett så bra ut som i dag. Vi slo CP selvsagt, men ikke like bra som dette. Unntaket er høyresiden defensivt og spesielt Aurier.

Håper KWP eller Foyth storspiller på høyrebacken i Tyskland.
Siste endring: 4 måneder 2 dager ago av HH.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78651

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Mourinhos offensive tilnærming er bortimot perfekt for denne troppen. Spesielt når det gjelder å bryte ned motstandere som ligger dypt. Høyt temp, bruke bredden, vri spillet. Når det fungerer som idag, er det en nytelse å se på.

Men ja, høyresiden defensivt er et stort spørsmålstegn. Har en sesongdefinerende hjemmekamp mot Chelsea om noen uker, rimelig åpenbart hvor de kommer til å fokusere spillet sitt. Jeg tror Mourinho på at han egentlig ikke ønsker å spille Sissoko dypt. Mye grunnen tror jeg er at Sissoko ikke kan spille «invertert» (da spillestilens hans baserer seg på å slå ballen forbi på utsiden). Dier til høyre sentralt gir mye mer mening, da han kan dekke en del av rommene Aurier etterlater seg.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 måneder 2 dager ago av Dougie.

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 2 dager ago #78652

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Idag gjorde eg ei dårleg vurdering. Eg bestemmte meg for å slenge ongane til "besten og besta", ta med kjæringa på date, og rett og slett gi ein god faen i kampen.

Meg bekjennt, har eg kun gått glipp av 4-0 mot CP og 5-0 mot Burnley so langt denne sesongen. Det er tydleg at mitt fravær gir kanonresultat.
Det store spørsmålet er no; kor mykje er eit samla tottenham-forum villeg til å betale meg for ikkje å sjå på kampar resten av sesongen? Tydleg at vi hadde hatt ein sjans på ligagullet om eg hadde haldt meg vekke...
Siste endring: 4 måneder 2 dager ago av Andreas.
Følgende bruker har takket deg: Loyd, Christian

PL: Tottenham (8) - Burnley (12) Lørdag 7. desember klokka 16:00 4 måneder 1 dag ago #78653

• Presley
  • Presley's profilbilde
Herlig med en solid seier, flotte mål var det også. Uansett så kunne Burnley fort ha scoret et eller to mål før pause.De kom selvsagt på vår høyreside, vi har problemer på den siden.Selv om vi ikke slipper inn mål i dag så er vi ikke forsvaret vårt 100%.
Venstre siden vår var bra, godt vi kan bruke Vertonghen på backen.
Vi er effektive og det er gledelig.Midtbanen vår var mye bedre i dag, vant dueller og tempo var også mye bedre.Kane var på fra start, krummer nakken og går rett på mål.To mål på han, det første er bare nydelig.Son sitt mål er en sterk kandidat til årets mål, for et tempo og ikke minst en ballkontroll som er av verdens klasse.En herlig spiller denne Son.

Alltid kjekt at vi greier å holde nullen, slike ting er med å løfter laget.Gutta jobber gjennom hele kampen.Mourinho treffer bra i dag og kjekt at han benytter av seg byttene på slutten av kampen.Flott at Parrott og Sessegnon får komme innpå.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot