Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78673

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Stadion: Allianz Arena
TV: Viasat 4

Forventet lagoppstilling:
Austin
KWP Foyth Tanganga Rose
Skipp Wanyama
Lo Celso Eriksen Sessegnon
Parrott

Motspiller å se opp for: Bayern kommer nok til å hvile like mange som oss, så jeg sier Alphonso Davies fordi det er kult med kanadisk talent.

Gleder meg skikkelig til denne kampen, for det er en mulighet til å se en del spillere i aksjon man ikke ser så ofte. Flere jeg virkelig håper griper sjansen her, spesielt Lo Celso og Sessegnon.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Thomas Skifjord Johansen, Halvor Dalene, CWaddle, Brakar

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78676

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Fra Twitter:

TEAM NEWS:

Hugo Lloris (elbow), @Ben_Davies33 (ankle), @ErikLamela (hamstring), Tanguy Ndombele (groin), @Vorm_Official (calf) and @HarryWinks (ankle) are all continuing rehabilitation at Hotspur Way

@dele_official, @HKane, @JanVertonghen and @Serge_Aurier have not travelled to Munich and will train at Hotspur Way on Wednesday

#UCL #COYS

Kan virke som at vi får se en del spillere i aksjon som vanligvis ikke er en del av startelleveren. :)
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."
Siste endring: 3 måneder 4 uker ago av Halvor Dalene.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut, Arvid

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78677

• HH
  • HH's profilbilde
Jepp. Eneste som gjør denne kampen interessant. Antar BM gjør det samme.

Håper vi får se KWP eller Foyth spille strålende på høyrebacken. Aurier må gjerne spille hvis han kan spille godt, men liten tro på det. Og selvsagt får man håpe Lo Celso storspiller. Hadde hjulpet oss stort hvis vi kan få igang en ny høyreback og Lo Celso som et offensivt alternativ.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78678

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Hadde jeg vært Mou hadde jeg satt igjen Son også. Når han først har satt seg på flyet satser jeg på han får siste 30. Kan ikke huske sist han ble hvilt, og det blir neppe mye av det fremover heller. Han tåler mye, men havnet på felgen sist vinter/vår pga for mye spilletid.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78679

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Foyth og Lo Celso er jo antagelig vår muliget fremover og måå vise noe imorgen om ikke morinho skal forsterke der i januar . Spes høyre back tror jg morinho vurderer . Kan vinne imorgen? Bayern reserver mot Spurs reserver. Bør bl jevnt . 5,75 odds på Spurs er rett og slett sykt .

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78687

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Gazzaniga, Walker-Peters, Foyth, Alderweireld, Rose, Dier (C), Sissoko, Lo Celso, Eriksen, Sessegnon, Lucas.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78688

• Presley
  • Presley's profilbilde
Spennende å se hva reservene får til, men nå det er sagt så det ikke lett i vise seg frem når nesten alle de faste spillerene ikke er med.Det jeg mener at det blir vanskelig å vise seg frem når man spiller med andre som ikke har fått mye spilletid.Spillere er ute av form, vært skadet, ikke samspilte osv.
Liker selvsagt at JM hviler våre beste, ingen vits i risikere skader og de trenger nok litt hvile også.

Tror ikke Munchen stiller med sitt beste mannskap, men tøft det blir det uannsett.Vi må ta litt igjen etter det tapet vi fikk i første kamp.Hadde vært kjekt om vi fikk se Parrott i dag og muligens Tanganga.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 3 måneder 4 uker ago av Presley.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78689

• Presley
  • Presley's profilbilde
Bayern Munich: Neuer, Pavard, Martinez, Boateng, Davies, Thiago, Kimmich, Coutinho, Coman, Gnabry, Perisic.
Subs: Ulreich, Lewandowski, Goretzka, Muller, Singh, Mai, Zirkzee.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78690

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Litt sterkere enn jeg hadde antatt. Spesielt Toby skjønner jeg ikke poenget med. Denne kampen betyr mindre enn Audi Cup-finalen. Hvorfor ikke starte Skipp, Parrott og Tanganga? Uansett, kunne vært verre. Gledelig å se spillere som Sess, Lo Celso, KWP og Foyth. Spent på hvordan Eriksen responderer på sin første start på en stund også.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 3 måneder 4 uker ago #78691

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
BM starter jo tilnærmet toppa lag; litt overraskende kanskje.