Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78712

• RH
  • RH's profilbilde
Dier har blitt så dårlig at det er vanskelig å forstå. Byttes der med en annen gigant.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78713

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Dier og Kwp er bare og selge. Har jo ikke navnet lenger vi . Rose kan vel gi seg nå ve og heller dyrke hobbyn sin Dart ..

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78714

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Backer

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78716

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Allt i allt var vel dette som forventa. Vi er ikkje på høgde med BM når vi stiller første 11er. Så da er vi det iallefall ikkje med b-laget.

Er vel få som beviste at dei fortjente ein plass i første 11er idag, men vil ta nokre spelarar litt i forsvar:

Foyth - Spelte ved siden av KWP som var banens svakaste etter Dier. Vanskleg å holde markeringar og posisjonering når du heile tida må dekke for ein back som ikkje forstår seg på kvar han skal være på bana.
Sess - Debutant. Scorar fint mål, og viste ved eit par andre tilfeller at han har gode bein, samt godt overblikk. Crossen til Eriksen på slutten var flott. Meir slik, og mindre elendige driblingar på kanten, så blir det bra.
Moura - At Moura er ein dårleg spiss når han må møte visste vi vel allerede. Han treng rom å springe mot og da hjelper det lite med dei fravrande gjennombruddspassningane våre.
Siste endring: 7 måneder 3 uker ago av Andreas.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78717

• HH
  • HH's profilbilde
Synes Foyth var strålende jeg. Kan egentlig ikke huske en eneste situasjon hvor KWP satte han i problemer. Problemet til KWP var at han aldri fikk stoppet innleggene. Innlegg fra den siden er det helst motsatt stopper og back som må håndtere. Virket på Mourinho etter kampen at han var fornøyd med Foyth også.

Egentlig kjedelig hvor enig jeg er med Mourinho. Veldig grei og ærlig beskrivelse av Sessegnon. Isteden for bare å hylle han for målet kommenterer han saklig at han har mye å lære (samtidig som han gir skryt for gode avslutningsegenskaper).

Det mest skuffende var Dier og Sissoko. Nå spiller de mot en særs god midtbane, men det der holder bare ikke. Skipp kommer selvsagt inn når folk er litt slitne, og selv om han ikke akkurat dominerer kampen så har vi et par kombinasjoner når han er på banen.

Eriksen veldig ordinær, men kan ikke huske å ha sett slik innsats på veldig lenge fra den kanten. Kan håpe på at han kan gi oss noe nå kanskje? Vi trenger et par til som kan bidra sammen med Kane og Alli. Lucas er fin han, men kan ikke spille alle kampene. Sessegnon tviler jeg på blir klar i år - selv om utvikling i den alderen plutselig kan skyte fart. Lo Celso tror jeg er et godt stykke i fra, men på samme måte som med unge spillere så sitter det plutselig for "utlendingene". Fabinho hos Liverpool et godt eksempel fra fjoråret. Veldig svak lenge før han ganske plutselig spilte seg opp.

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78718

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Synd med Lo Celso. Han tok virkelig ikke vare på sjansen sin, så tror dessverre det blir en stund til neste gang han starter. Foyth og Sess tror jeg kan få mer tillit fremover.

Eriksen viser glimt av gammel storhet på slutten. Skulle Eriksen finne form over jula, er det selvsagt et kjempeløft for oss. Blir ikke veldig overrasket om Mou prøver han sentralt på midten. Han har brukt Fabregas der før.

Så er problemet at vi mangler en ordentlig dm. Nå er det fortsatt litt tidlig, og hvem vet, plutselig klikker det bare. Men prosjektet med å spille Dier i form har virkelig ikke slått til. Like slurvete og daff fortsatt som han har sett ut helt siden sykdomshelvete. Kan jo begynne å lure på om han rett og slett har blitt satt for mye tilbake av det.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

UCL: FC Bayern-Tottenham, 11/12, kl. 21. 7 måneder 3 uker ago #78720

• HH
  • HH's profilbilde
Håpløse forutsetninger for Lo Celso. Tror ikke Mourinho bryr seg så mye. Karen er ikke fysisk i stand til å spille 90 min enda. Det får være det viktigste å få på plass. Da må han være skadefri en stund til.

Blir noen vanskelige valg for Mourinho fremover. Hvis Alli ikke kan spille skal han da bruke Eriksen eller Lo Celso? Personlig hadde jeg brukt Lo Celso, men basert på i går er det rimelig opplagt at Eriksen er den beste spilleren. Med slik innsats fra Eriksen er det bare et spørsmål om uker før han er i bra slag igjen tipper jeg. Ikke så enkel den.