Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78764

• HH
  • HH's profilbilde
Respekt til Wolverhampton. Nest beste laget jeg har sett i PL i år. Enda mer imponerende med tanke på at de spilte på torsdag.

Mye rot offensivt, men et par store plusser også.

1. Dier. Denne Dier har en verdi. Veldig veldig god i dag.
2. Sanchez. Litt rotete med ball et par ganger. Litt unnskyldt også da Dier og spesielt Sissoko ikke gjør nok for å være spillbare. En magnet defensivt. Utrolig mange innlegg havnet til Sanchez.
3. Gazzaniga. Litt tvilsom posisjonering på målet, men et par glimrende redninger hvor han får ballen langt nok ut til siden.

Innsatsen var 100%. Selv med mye dårlig kvalitet kjempet vi hele veien.

Mest negative var Alli. Ubrukelig. Skjønner ikke hvorfor han ikke ble tatt av tidligere. Og generelt fikk vi aldri angrepet som et lag i kontra. Kun Lucas som så litt skummel ut.
Siste endring: 3 måneder 3 uker ago av HH.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78765

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Helt vanvittig seier i en fryktelig vanskelig bortekamp. Ikke mange som kommer til å ta tre poeng der.

Minner litt om Leicester-kampen dette. Vi blir litt utkjempa, men har egentlig god kontroll. Det er faktisk vi som skaper det farligste. Så får de et mål litt ut av ingenting, og da var jeg helt sikker på at vi skulle tape. Idag var lyspunktene først og fremst i det defensive. Sanchez har noen av sine faste hjerneblødninger, men ellers var det bunnsolid. Spesielt bra på dødball, lenge siden vi har vært gode der. Dier strålende.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78768

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette var en elendig kamp fra vår side.Vi henger ikke med til tider, Wolves kjører over oss og burde ha vunnet denne kampen.
Våre backer var dårlige. Vertonghen så ut som en amatør i dag, Traore gikk forbi hver eneste gang.På målet til Wolves så rygger Vertonghen hele tide og lar Traore få skyte fra 17 m.Skremmende svak var Vertonghen i dag, men utrolig nok så scorer han vinner målet.

Midtbanen vår var svak og jeg tenker mest på de gangene vi hadde ballen.
Pick your poision.
1.for lang tid med ballen
2.går for mye med ballen
3.dårlig touch,
4.så er passningen altfor dårlig.
Litt mer konsentrasjon så kunne vi skapt sjanser på overgangene, men i dag sviktet det meste offensivt.

Dier var god, taklet og kriget som aldri før.Takker han for den felingen på Traore i andre omgang.Han ofrer seg der.Våre ti midtstoppere skal ha ros også, de sto imot alle innleggene.
Er ikke fornøyd med JM heller.Hvorfor gjør han ikke bytter før når han hvor overspilt vi blir.Når ting ikke fungere må gjøre bytter,slik han gjorde i CL kampen (tok av Dier).

Okey, vi vinner på bortebane mot en vanskelig motstander.Innsatsen er bra, viljen er der.Stopper ikke opp å jobbe selv om det er tungt.
Uannsett så ha JM litt å jobbe med.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 3 måneder 3 uker ago av Presley.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78769

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg synes absolutt vi kunne gjort mer med ballen, og i kontringsfasen er vi for dårlige. Men ikke enig i at dette var elendig. Gjennomgangsmelodien virker å være at dette var et ran, men hvor mye skaper egentlig Wolves? De har knapt en ordentlig sjanse gjennom 90 minutter. Om noe synes jeg dette var en strålende kamp defensivt, selv om innsatsen på 1-1 er svak.

Jeg er rimelig sikker på at vi hadde rakna etter utlikningen hvis dette hadde vært tidligere i høst, men vi beholder fokus helt inn, og får betalt for det.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78770

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Det er mye å plukke på her. Backer er nevnt..
Men det som er gledelig er innsats og vilje til å blø for drakta! Det har vært stor mangelvare i år før Mou. Ingen lag i noe land er gode nok til å vinne noe om ikke det er på plass. Jeg tipper mye vil falle på plass av seg selv om vi fortsetter med slik innsats. Det vil øke selvtilliten til troppen og spillere som ikke har vært seg selv i det siste vil blomstre. Alli er det beste eksempelet hittil under Mou. Dier i dag. Til og med Eriksen viste tendenser til dette mot Bayern.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78771

• HH
  • HH's profilbilde
Elendig? Hvis Wolverhampton spiller nære 100% hvor ofte er vi da bedre enn de på bortebane?

Er forventningen at vi skal være det beste laget hver gang vi spiller foruten når vi møter Liverpool og City?

Dette var ikke elendig, men som det virker til å være enighet om så burde vi kontret bedre.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78772

• RH
  • RH's profilbilde
Deilig med seier, men vi er med all respekt å melde ganske så dårlige. Wolves er et bra hjemmelag, men de ligger tross alt bak Sheffield U på tabellen. Forrige PL-match spilte de uavgjort mot Brighton. Mot oss ser de imidlertid ut som City forrige sesong, fordi vi gir dem flust med overganger og rom på midtbanen, noe de heldigvis ikke utnytter godt nok. Dier er bedre defensivt i dag, men en sentral midtbane med han og Sissoko kommer aldri til å fungere. Tror ikke Winks blir den helt store spilleren, men vi må ha noen på den midtbanen som kan motta og ta med seg ballen forbi et ledd selv under press. Backsituasjonen nærmer seg også krise. Foyth spiller jo høyreback på Argentina (et ok landslag vil jeg påstå) uten noen erfaring i den posisjonen, men han gjør det likevel bra. Hva med å la han spille 4-5 ligakamper på rad i stedet for Aurier? Forstår det ikke.

Chelsea neste helg blir sesongdefinerende. Seier der, og vi har plutselig muligheter på topp 4. Men uansett må vi snart begynne å se ut som et mer solid kollektiv. Får håpe seieren i dag bidrar i så måte.
Følgende bruker har takket deg: Arvid

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78773

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ja elendig.Vi mister ballen altfor ofte og altfor enkelt.Tar oss for god tid med ballen og Wolves spilte seg for lett gjennom midtbanen.
Jeg mener dette var et ran, men for all del jeg selvsagt glad for at vi vinner.

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78774

• HH
  • HH's profilbilde
Et stykke fra ganske dårlige til elendige. Hvordan skal man beskrive kampene mot Brighton, Watford etc hvis dette var elendig?

Jeg synes ikke vi var gode. Tviler på at noen mener det, men det Wolverhamptonlaget taper ikke mange kamper hjemme hvis de fortsetter å spille slik.

Virker som noen glemmer at motstanderen også kan spille godt i blant.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 3 måneder 3 uker ago #78775

• Presley
  • Presley's profilbilde
HH skrev:
Et stykke fra ganske dårlige til elendige. Hvordan skal man beskrive kampene mot Brighton, Watford etc hvis dette var elendig?

Jeg synes ikke vi var gode. Tviler på at noen mener det, men det Wolverhamptonlaget taper ikke mange kamper hjemme hvis de fortsetter å spille slik.

Virker som noen glemmer at motstanderen også kan spille godt i blant.

Jeg vet at motstanderen kan spille godt og at Woves er et bra lag.Dette ville være en tøff kamp, men jeg bare mener at dette ikke var en god kamp av oss.Wolves kom for lettt til.Vi mistet ballen for lett og ofte i farlige posisjoner.

Spurs forever