Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 7 måneder 3 uker ago #78776

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Men Wolves kom jo ikke lett til? De overspilte oss på midten, men hadde de en eneste 100%-sjanse? Masse ufarlige skudd og masse cornere, men det var det.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 7 måneder 3 uker ago #78777

• HH
  • HH's profilbilde
Presley skrev:
HH skrev:
Et stykke fra ganske dårlige til elendige. Hvordan skal man beskrive kampene mot Brighton, Watford etc hvis dette var elendig?

Jeg synes ikke vi var gode. Tviler på at noen mener det, men det Wolverhamptonlaget taper ikke mange kamper hjemme hvis de fortsetter å spille slik.

Virker som noen glemmer at motstanderen også kan spille godt i blant.

Jeg vet at motstanderen kan spille godt og at Woves er et bra lag.Dette ville være en tøff kamp, men jeg bare mener at dette ikke var en god kamp av oss.Wolves kom for lettt til.Vi mistet ballen for lett og ofte i farlige posisjoner.

Enig i at vi ikke var spesielt gode.

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 7 måneder 2 uker ago #78783

• HH
  • HH's profilbilde
Veldig fin liten analyse av Jenas under MOTD i går. Verdt å se.

Jeg unnskylder Dier litt som helt opplagt har dårlig selvtillit med ball, men nytter ikke med to sentrale som er livredde for ballen. Dier må ha N'Dombele eller Winks ved siden av seg. Dvs. en Winks med selvtillit - samt at Dier også må bli modigere enn han er nå.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Arvid

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 7 måneder 2 uker ago #78787

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Så analysen til Jenas selv, helt enig. For mange bakoverpasninger, dårlig smarbeid mellom forsvar midtbane, manglende tillit. Vi mistet Dembele som var den viktige midtbanespilleren av denne grunn, ikke redd for ball og ikke redd for å dra av et ledd. Sissoko Dier sier seg selv at det var ikke midtbanekampen vi skulle vinne i går. Ndombele er enormt viktig på midtbanen vår, winks er eneste som kan ta hans posisjon.
All kred til Mourinho, som har terpet dødballer defensivt, vi hadde en plan med å dra kantene ut så det ble corner imot, og stole på at vi vant disse duellene, noe vi gjorde.

Men var noen ganger det var fryktelig å se på den trege midtbanen og bakoverpasninger som da ender i balltap i enda farligere posisjon enn om vi hadde slått ballen fremover. Skal det gå bakover skal det rett og slett ikke finnes mulighet for balltap, så enkelt er det
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Wolverhampton Wanderers(6) - Tottenham Hotspur 7 måneder 2 uker ago #78798

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
HH skrev:
Et stykke fra ganske dårlige til elendige. Hvordan skal man beskrive kampene mot Brighton, Watford etc hvis dette var elendig?

Jeg synes ikke vi var gode. Tviler på at noen mener det, men det Wolverhamptonlaget taper ikke mange kamper hjemme hvis de fortsetter å spille slik.

Virker som noen glemmer at motstanderen også kan spille godt i blant.
"Wolves taper ikke mange kamper hjemme hvis de fortsetter slik".

Wolves taper generelt lite kamper. De hadde 2 tap(totalt hjemme og borte) før de møtte oss. Er bare Pool som hadde færre tap. Så at folk begynner å klage på at vi ikke bare skal slå Wolves borte, men vi skal også være klart best spillemessig blir litt i overkant. Vi må tross alt tenke på at Mourinho nå har klart 2 seire allerede borte på kort tid. Tidligere denne sesongen med Poch hadde vi 0 seire borte, og vi vant omtrent ikke borte forrige sesong på høsten heller.

Personlig var jeg positiv til Mourinho før han kom, men så langt har vi vært bedre enn forventet spesielt resultatmessig og det tror jeg ingen er uenig i.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 7 måneder 2 uker ago av madbitt.
Følgende bruker har takket deg: bakerboy, Knut, HH