Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78890

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Referee: Graham Scott. Assistants: Neil Davies, Mark Scholes. Fourth official: Tim Robinson. VAR: Mike Dean. Assistant VAR: Constantine Hatzidakis.

Jeg tror Eriksen går inn for Son.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs: Vorm, Rose, Sissoko, Winks, Lo Celso, Foyth, Parrott
Injured: Lamela, Lloris
Suspended: Son

Motspiller å se opp for: Maupay
Forventet resultat: 4-2 (Kane x2, Alli, Eriksen - Maupay, Connolly)

Gikk ikke så bra forrige gangen, og som den gan skulle vi rette opp en dårligprestasjon fra kampen før. Håper og tror at det går bedre denne gangen!

COYS!!!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78891

• Presley
  • Presley's profilbilde
Har ikke mye tro på tre poeng i dag,Vi spiller dårlig og til tider uten mye plan.Det fungere ikke, enkelt og greit.
Når Mourinho velger å bruke Dier og Sissoko på midten blir det tamt.Vi trenger ikke to arbeidshester med dårlig ballkontrol, må ha en kreativ, en spiller ala Dembele.
Aurier starter nok også, kan se ut som Mourinho ikke vil bruke noen andre spillere der.

Skulle gjerne sett Lo Celso fra start, leste mye postivt om han før han kom til oss.Vi trenger en som kan drive fremover med ballen, Eriksen er jo ikke aktuell i mine øyne.
Tviler på at det skjer så lenge Mourinho er sjefen.

Mitt tips:1-1
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78894

• HH
  • HH's profilbilde
Håper vi gjør flere bytter. Dette blir for meg tre kamper i en. Winks og Foyth bør starte. Rose også. Håper ikke Eriksen går inn for Son, men antar det. Lo Celso, Sessegnon og Ndombele bør komme inn (hvis ikke Ndombele starter).

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78895

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Forventer at vi starter med noen andre enn Dier og Sissoko sentralt i dag. Det nytter ikke!! På tide å få inn noen som kan drive med ball, passere mostanderne MED ball og som evner å slå gode pasninger FRAMOVER.

Blir deprimert av sånn vi framstår nå...
Gi oss mål og ekte Tottenham-spill!!

LØKK MED JULA OG COYS!!
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78896

• RH
  • RH's profilbilde
Proppen gikk på sett og vis ut av sesongen vår med tapet mot Chelsea, og jeg tror resten av juleprogrammet kommer til å bære preg av det. Kan selvfølgelig håpe at noen andre spillere inn kan bidra til litt mer energi, men vi vil nok uansett ikke henge sammen som lag. Son ute medfører også at sjansene får mål reduseres betraktelig. Kane er jo helt ute av det. Ikke at han får mye servering heller.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78897

• Knut
  • Knut's profilbilde
#THFC: Gazzaniga, Aurier, Alderweireld, Sanchez, Vertonghen, Winks, Sissoko, Lucas, Dele, Sessegnon, Kane (C).
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78898

• HH
  • HH's profilbilde
Kult med Sessegnon. Og takk og lov får Dier hvile. Blir fort han og Ndombele fra start om to dager tenker jeg.

Forventer respons fra sist. Brighton var dårlige sist jeg så de. Muligheten for å motbevise noen av de mest dramatiske her inne. Får jeg heller spise det i meg hvis vi fortsetter i samme spor som mot Chelsea. Det vil faktisk sjokkere meg.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78899

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Gazzaniga, Aurier, Alderweireld, Sanchez, Vertonghen, Winks, Sissoko, Lucas, Dele, Sessegnon, Kane (C)

Altså ingen N'Dombele, ingen Lo Celso fra start... Trist.
Kult med Sessegnon.. Aurier har klippekort som vandrende katastrofe på høyreback...

Håper Sessegnon kan fore Kane med gode bidrag.

Lamela forøvrig tilbake på benken
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av Hørry-Kane.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78900

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Gøy med Sessegnon i slik offensiv rolle, definetivt hans beste posisjon. Idag håper jeg han er Sesse(son)
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 6 måneder 1 uke ago #78902

• HH
  • HH's profilbilde
Når var sist du så Sessegnon spille back?

Personlig tror jeg vi hadde vært bedre tjent med å spille skeivt motsatt vei. Hva er det Aurier gjør som Sessegnon ikke kan gjøre som wingback?

Uansett. Håper Sessegnon kan være mer med i spillet enn mot BM. Og han er normalt en god avslutter så kan fort skåre.