Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Watford (17) - Tottenham (8) 01.2020 Kl. 13.30

PL: Watford (17) - Tottenham (8) 01.2020 Kl. 13.30 2 måneder 3 uker ago #79386

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Bra kamp av Aurier??!

Per Sofascore, the Ivory Coast international lost possession a shocking 29 times, five more than any other player (Troy Deeney, 24) and 13 more than any other Spurs player (Dele Alli, 16).
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Watford (17) - Tottenham (8) 01.2020 Kl. 13.30 2 måneder 3 uker ago #79387

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ikke noen sjokkerende dårlig kamp nei. Positivt at vi ikke gir dem mange sjanser, og holder nullen for første gang på et år. Synes også Alli viser at han er på vei mot storform igjen.

Ellers er det noe sløvt over laget som helhet. Lite energi. Ser på Newcastle og Chelsea nå. Helt annen tenning i alle spillere utpå der. Sitter også med en følelse av at Jan og Toby begge er over the top. Aurier litt bedre i dag men fortsatt irriterende mange dumme valg. Winks ok. Og så synes jeg det mangler sluttprodukt på Lamela, Lucas og Lo Celso.

Tviler på at vi klarer å kjøpe oss ut av alle problemene på banen, kanskje med unntak av en høyreback. JM må få ut mye, mye mer av de vi har. Ellers blir det en nitrist sesong med rask exit i cupene og 8-10 plass i ligaen.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Watford (17) - Tottenham (8) 01.2020 Kl. 13.30 2 måneder 3 uker ago #79388

• HH
  • HH's profilbilde
Hørry-Kane skrev:
Bra kamp av Aurier??!

Per Sofascore, the Ivory Coast international lost possession a shocking 29 times, five more than any other player (Troy Deeney, 24) and 13 more than any other Spurs player (Dele Alli, 16).

Gudene vet hva de teller. De hadde vel Son som beste utespiller i dagens kamp (for begge lag). Mulig det er ei side hvor alt er oppned?

Nå liker jeg statistikk så ikke det. Også villig til å justere mitt bilde av en spillers prestasjon basert på slikt - at jeg rett og slett glemmer visse hendelser i kampen. Det sagt har whoscored Aurier som banens beste basert på nettopp statistikk. Så inntil videre velger jeg å stå på at Aurier spilte godt.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Watford (17) - Tottenham (8) 01.2020 Kl. 13.30 2 måneder 3 uker ago #79389

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Fælt og si det men om Mr Llorente hadde fått bli hos oss 1 år til hadde vi brått vært tett på Chelski nå. Både pga meget god defensivt på dødballer, dyktig i stuss/flikke gjennom spillere og smart nok til og gjøre dt raskt (kremt Lamela,Moura m flere) antagelig stått med noen mål også i di vippekampene til Mourinho.

Trøsten til Spurs nå må være at arsenal og chelski og man u med alle er helt talas også så faktisk ikke noe som er kjørt om vi tar Norwich onsdag . Er vel chelski-arsenal da også .

Måtte Eriksen fly av sted nå og 1 spiss inn så får Mourinho få ro og jobbe som f... med di han da har . Liker måten morinho støtter laget og oppfører seg på i 2020 . Ikke noe og ta han på ,er laget som utvilsomt har blitt svakere ..

Coys !

PL: Watford (17) - Tottenham (8) 01.2020 Kl. 13.30 2 måneder 3 uker ago #79390

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Hvorfor bruker vi ikke Alli som spiss?
Sterk på hode og kan drible av 2-3 stk. Sterk nok også.