Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: ECL: Pacos Ferreira - Tottenham 19/8 kl. 20:30

ECL: Pacos Ferreira - Tottenham 19/8 kl. 20:30 1 måned 2 uker ago #88052

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Liten tvil at karen har noe spesielt i seg. Skulle bare mangle når man blir kåret til den beste i Serie A. Så får man bare håpe fansen godtar de feilene han garantert kommer til å gjøre.

Husker da Lloris først kom. Han gjorde ikke mange store feil, men gud bedre så mye snakk det ble om de gangene han var utenfor feltet og det ble litt rabalder. Kan se for meg noe tilsvarende med Romero hvor han selger seg og at vi taper 2-1 mot Arsenal eller noe. Jeg tror det vil gå helt fint. Ingenting som tilsier at han er spesielt skjør eller noe slikt, men man vet aldri. Lloris justerte seg og har siden meget mulig vært den beste keeperen i PL hvis man ser hele den perioden over ett. Jeg tipper Romero må justere seg litt, men håper som sagt ikke for mye. Så får man se om jeg får rett og hvor lang tid det tar å tilpasse seg. Trenger ikke nødvendigvis være mange kampene, men kan også ta litt tid.

Likte forøvrig Nuno sin pressekonferanse etter kampen. Enkelt når man vinner selvsagt, men forfriskende å høre hvor direkte han er i beskrivelsen av spillere. Sier rett ut at Sessegnon sliter - samtidig som han er veldig nøye med å nevne hvor stort potensial han mener Sessegnon har.

Nuno har en litt morsom stil i blant. Etter bortekampen startet han vel med å si "yes we played good" for så å bruke resten av intervjuet på å fortelle hvor dårlige vi egentlig var :lol:

Personlig mener jeg man ikke skal være så redd for å si at vi var dårlige eller at enkeltspillere ikke hadde sin beste kamp. Ikke for å fraskrive seg ansvar eller henge ut folk - men fordi fansen fortjener at folk er ærlige. Akkurat nå er Nuno etter mitt syn perfekt der. Skal sies at det var AVB en stund også - før han ble gretten gammel mann.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.