Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87901

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Wolverhampton - Tottenham

Stadion: Molineux
Når: 22/8 kl. 15:00
Dommer:
TV: Tv2 Sport PL 2

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Tanganga-Dier-Sanchez-Reg
PEH-Skipp
Moura-Alli-Son
Kane

Subs: Gol, Romero, Doc, Davies, Lo Celso, Gil, Bergwijn, Scarlett
Injured: Rodon?
Suspended:

Motspiller å se opp for: Traore, Jimenez
Forventet resultat: 1-1 (Alli)

Jaaa, kommer Kane til å starte denne? Regner med at vi starter ganske likt som sist og at nykommerne må kjempe seg inn på laget. Ser jo at når jeg skal velge benk, så har vi for mange spillere per dags dato, og at vi nok bør selge 2-3.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Knut, Dougie

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87902

• HH
  • HH's profilbilde
Like greit å komme seg til neste kamp.

Hva gjelder troppen var det vel omtrent 15 mann i går man burde selge :lol:

Tipper Kane starter på benken. Ville vært merkelig å sette ut Bergwijn nå synes jeg. Ellers burde vel lage si seg selv så fremt alle er friske og raske.

Forventer egentlig en ganske stor nedtur her. Jeg tror ikke det er tilfeldig at vi ikke engang skaper en halvsjanse i Portugal. Selvsagt andre spillere, men veldig lite som tyder på at vi har noe særlig til angrepsspill om dagen. Noe jeg tror vil bli et vedvarende problem under Nuno. Så håper jeg selvsagt at City ga så mye energi at jeg tar feil. At vi går ut og styrer kampen med selvtillit fra første minutt. Det Wolverhampton-laget klarer jeg ikke å se for meg vil gjøre det spesielt godt i år. Moutinho drar på årene. Traore hadde en fabelaktig sesong, men usikker på om vi får se han igjen i det slaget. Neves synes jeg har vært middels ganske lenge. Deres etter mitt syn beste spiller i Neto er skadet. Podence er også ute. Jimenez er god, men antar han trenger mer tid. Så absolutt perfekt tidspunkt å møte Wolverhampton på.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87903

• Hawk
  • Hawk's profilbilde
Kampen i går viste vel at vi ikke har en ekstremt stor stall for øyeblikket.... De rutinerte SPURS spillerne var svake (Winks, Lo Celso, Davies, Doherty og Sessegnon). Av de nye var d Gil som imponerte, han hadde guts samt at han lyktes med ting nå og da. Tror han kan bli bra for laget utover sesongen, håper jo selvfølgelig d samme ang Romero, men føler nok at en midtstopper ofte trenger litt lengre tid til å spille seg inn i laget.
Jeg ble litt skuffa over Nuno i går, forstår ikke hvorfor han ikke tok ut CCV til pause eller tidlig i 2.omgang og fikk inn en mer off spiller. CCV var klein og vi sleit jo HELE kampen med å få finne spillere framover på banen, en ekstra midtbanespiller litt høyere i banen ville sannsynligvis bedret situasjonen litt når vi "trengte" et mål...

Selv om jeg mener vi trenger bedre ballspillere og pasningsspillere mot majoriteten av våre motstandere så tipper jeg vi starter m akkurat samme formasjon (433) og samme spillerne som mot City. Håper vi får se et positivt innhopp av Kane, Lo Celso og en av nykommerne Romero eller Gil i løpet av kampen
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av Hawk.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87904

• HH
  • HH's profilbilde
Vanskelig å lese veldig mye inn i hvor god jobb flere av de som spilte i går kan gjøre. Selv om jeg må innrømme at Winks var så skuffende at jeg har forandret mening angående ny midtbanespiller. Litt samme følelsen på høyrebacken. At Tomiyasu fort ikke erstatter Tanganga, men Doherty. Selv om jeg tviler på at Tanganga hadde sett fantastisk ut i går heller. Tross alt ikke slik at de 11 som spilte mot City er "geniale" og de som spilte i går er milevis dårligere. Derimot tviler jeg ikke på at Romero, Lo Celso, Gil og delvis Davies kan gjøre en OK jobb i PL ganske kjapt hvis nødvendig. Men det var ikke basert på gårsdagen.

City kan fort være verdens beste lag i mai - selv om det ikke så slik ut forrige helt osv.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87910

• mka07
  • mka07's profilbilde
--
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av mka07.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87920

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Romero er ikke med i troppen. Knee ligament damage :(
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87921

• Knut
  • Knut's profilbilde
FFS :angry:
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87922

• HH
  • HH's profilbilde
Hadde ikke startet i dag uansett. Høres ut som skaden han slet med under Copa'n. Går nok bra.

Vet ikke hva det er, men tipper muligens et leddbånd? Hatt slike skader selv hvor man aldri helt vet akkurat når det er helt borte. At man kan bli øm etter en kamp uten at det nødvendigvis er noe langvarig. Selv om det ikke er bra at han slet med det i Copa'n for nå å få det tilbake igjen ganske lenge etter.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87923

• Christian
  • Christian's profilbilde
Etter hva jeg skjønte er det ikke alvorlig med Romero, men trenger bare litt tid. Burde kanskje ikke spilt mot Pacos de Ferreira heller

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87924

• HH
  • HH's profilbilde
Ingen krise så lenge det ikke fører til varige men. Kan ikke sette ut Dier eller Sanchez etter City.