Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87955

• RH
  • RH's profilbilde
Nuno-ball blir nok gøy framover skal dere se. Mourinho all over again. Men Paratici ville jo ikke ha en offensiv trener så da så. Når det er sagt, må vi jo uansett ha inn en fotballspiller på midten der. Ndombele er åpenbart bare å glemme og Lo Celso blir litt meh, selv om han hadde et ok innhopp i dag. Er nesten så det er verdt å selge Kane for å få inn en slik spiller samt en skikkelig midtstopper til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87956

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
HH skrev:
Utrolig positivt å se glimt av hva Bergwijn kan. Må også være en bra boost for han å se at han er den av de foran som ble værende på banen.

God når han er igjennom, men 1 mot 1 og det å komme seg forbi med fart er han for treg til virker det som. Litt usikker på han som ving. Som hengende spiss eller offensiv midtbane mer farlig for motstanderen.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87957

• HH
  • HH's profilbilde
Ingen stilpoeng, men over tid er det prestasjoner som gir poeng.

Så er ingen lag best i 38 kamper i PL. Også et poeng å være best i de viktige situasjonene.

Så får vi se om dette er som høsten med Mourinho eller om det er starten på et lag som kjemper som løver i hver kamp som et lag. For tidlig å si.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87958

• HH
  • HH's profilbilde
Sheik skrev:
HH skrev:
Utrolig positivt å se glimt av hva Bergwijn kan. Må også være en bra boost for han å se at han er den av de foran som ble værende på banen.

God når han er igjennom, men 1 mot 1 og det å komme seg forbi med fart er han for treg til virker det som. Litt usikker på han som ving. Som hengende spiss eller offensiv midtbane mer farlig for motstanderen.

Nja vil jeg si. Han er ingen Traore, men våre største sjanser i andre ble stort sett skapt ved at Bergwijn går forbi en eller flere mann.

Klart Bergwijn er ikke perfekt. Da hadde han ikke spilt for oss, men ikke så bekymret for han 1 mot 1. Jeg tror han er god nok der.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87959

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
HH skrev:
Sheik skrev:
HH skrev:

Nja vil jeg si. Han er ingen Traore, men våre største sjanser i andre ble stort sett skapt ved at Bergwijn går forbi en eller flere mann.

Klart Bergwijn er ikke perfekt. Da hadde han ikke spilt for oss, men ikke så bekymret for han 1 mot 1. Jeg tror han er god nok der.

Enig som sagt når han er igjennom eller når det ikke er en løpsduell.

OT: Tror derimot vi må ha en målskorer til inn før vinduer stenger. Uten Bale, så er det tynt når Son/Kane ikke har dagen.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87960

• HH
  • HH's profilbilde
De fleste lag er ganske avhengige av sine to beste målskårere. Man vil selvsagt alltid ha flere spillere som "naturlig" skårer mye mål, men jeg synes ikke vi er så dårlig besatt der.

Alli, Bergwijn, Lo Celso og Lucas vil alltid skåre en del når de er i form og de spiller i roller hvor de får muligheten til å være rundt boksen.

Hvis man sier at Kane og Son kan sammenlignes med Salah og Mane. Så er det opp til et par av de fire nevnte å skåre 8-10 mål som de f.eks fikk i fjor fra Firmino og Jota (tror dog Jota skårer mer hvis han holder seg frisk).

Tviler på at den spilleren blir kjøpt på slutten av vinduet. Mulig det blir en spiss til, men tipper han ender opp mer som CV enn Bale.

Blir spennende å se hvordan vi stiller mot Watford. Om vi da får se mer angrepsspill. Er jo en frykt med Nuno at uansett hvem som spiller så blir det ikke mye mål.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87961

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ja blir spennende å se hjemme mot Watford hvordan vi ser ut. Har jo spilt to forsvarskamper nå, det kan det ikke bli neste uke. Son og Lucas hadde ikke dagen i dag og jeg synes vi så bedre ut etter Kane kom i. Skapte ganske så store sjanser på slutten. Kane så veldig brydd ut da han ble byttet inn, en slags bekymret mine i ansiktet da han nok var usikker på mottagelsen. Gikk heldigvis bra.

Stopperne klarte seg ganske bra i dag også, minus en stor feil hver som kunne blitt farlig. Værre på backene. Adama var helt umulig å få has på. Reg ikke så krise som i vår (og god mot ManC) men du verden han er svak 1 mot 1. Da Adama vandret ut på høyresiden var han utrolig langt unna å stoppe han. Med fare for å virke sta frykter jeg fortsatt at LB er et svakt punkt i år.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,22?

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87962

• Knut
  • Knut's profilbilde
Son plukket opp en skade iflg Gold som skriver at det var grunnen til at han ble byttet ut. Sier ikke noe om alvorlighetsgrad.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av Knut.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87963

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Adama kan jo terrorisere alle sidebacker i PL da. Ihvertfall frem til sluttproduktet.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87964

• Knut
  • Knut's profilbilde
cjmozart skrev:
Adama kan jo terrorisere alle sidebacker i PL da. Ihvertfall frem til sluttproduktet.

Han og Lukaku er nesten overmenneskelige... veldig vanskelig å stoppe uansett hvem du er.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --