Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87979

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
cjmozart skrev:
Adama kan jo terrorisere alle sidebacker i PL da. Ihvertfall frem til sluttproduktet.
Det kan vi snart slutte å bekymre oss for. Til og med Romano begynner å linke ham til oss.
Han er jo helt umulig å stoppe med lovlige midler. Så var det sluttproduktet da. Vanskelig når han blir tatt hver gang men mye rart...
COYS
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av CWaddle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87980

• RH
  • RH's profilbilde
Vi har vår egen Traore i Lucas, så skjønner ikke helt den der. 40 mill vi heller kan bruke på noe vi faktisk trenger. En midtstopper til og en sentral offensiv midtbanespiller.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87981

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Synes Traore er veldig symptomatisk for Wolves-angrepet. Finnes det et lag som får mindre ut av så mye godt spill som dem?

Han dominerte jo mot oss, men avleveringene var tidvis helt håpløse. Ikke trenger vi han heller. Eneste grunnen jeg kan skjønne er at Lucas drar. Men jeg vet ikke om Adama er en oppgradering fra Lucas heller sånn jevnt over, selv om han åpenbart er et større wildcard.

Det skal sies at han er en av PLs morsomte spillere å se på da. Kjedelig blir det ikke!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av Dougie.

PL: Wolverhampton(13) - Tottenham(9) 22/8 @ 15:00 1 måned 3 uker ago #87982

• HH
  • HH's profilbilde
Enig.

Traore på sitt beste i noen kamper er helt utrolig, men hvor sannsynlig er det at han blir mer klinisk både hva gjelder avslutninger og avleveringer? Vi trenger ikke en spiller som er fantastisk 1 av 10 ganger, men også ineffektiv i 5 av 10.

For meg er Traore en typisk spiller for et litt "mindre" lag. Vet ikke om Dougie sammenligner han med Lucas, men for meg er de litt like. Lucas har også kamper hvor han er fryktelig god - før han i neste kamp skal drible 4 mann hver gang han mottar ballen og i den avgjørende kontringen slår ei pasning 3m bak Son osv.

40m er bare absurd for meg. Enda mer absurd når Bergwijn endelig kanskje er i litt flyt og Gil ser ut som et stort talent. Hvorfor i all verden skal vi da ha Traore for å blokkere deres spilletid? C. Ronaldo er en annen sak selvsagt.