Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88341

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Alle klubber merker det om 3-4 spillere er ute. Men du må gjerne sammenligne våre offensive spillere mann for mann med Chelsea, United, City og Liverpool. Lucas, som ligger an til å spille mest etter Son og Kane av våre offensive spillere, ville sannsynligvis ikke vært i kamptroppen til noen av disse lagene om alle var skadefrie.

Hehe, bruker man en midtstopper/høyreback som venstreback når man allerede har tre venstrebacker i stallen vitner iallefall det om god balanse i troppen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88342

• HH
  • HH's profilbilde
Kvalitet og bredde er ikke det samme.

Ei heller er backer og vinger.

Ar Reguilon og Davies er dårlige er ikke det samme som at de ikke er venstrebacker. Hehe.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88343

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Kvalitet og bredde henger i aller høyeste grad sammen. Vi er bak på begge.

Har du tre venstrebacker som er dårligere som venstreback enn en annen spiller i troppen, så har du en ubalansert tropp.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88344

• HH
  • HH's profilbilde
Nå var vel ditt poeng at vi manglet en angrepsspiller.

For min del kunne vi gjerne ha solgt Davies og Reguilon i sommer, men når man ikke har evig med penger er ikke det så lett. Og de fleste tror vel fortsatt at Reguilon kan bli noe så.... at jeg mener Tanganga under forutsetning av at Emerson spiller godt kunne løst venstrebacken en periode betyr ikke at ting er ubalansert.

Vi kunne kjøpt mer stallfyll der fremme selvsagt.

Og nå er vel ikke poenget mitt at jeg ikke hadde ønsket meg en ving som hadde garantert vært bedre enn Bergwijn, Lucas og det Gil kan bli, men jeg tror muligens ikke det hadde vært så enkelt. Så da synes jeg det er helt fint at man ser hva man har i Bergwijn, Gil, Reguilon osv.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88345

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Jeg gjorde i utgangspunktet et poeng av at vi fikk mange skader i en lagdel jeg allerede synes vi er tynt besatt i.

Jeg kunne godt ha tenkt meg en skikkelig god angrepsspiller til, ja, men nå håper jeg først og fremst de vi har holder seg skadefrie.

Jeg synes troppen er litt hummer og kanari, med noen ekstremt gode spillere og spillere med veldig høyt potensiale, og noen skikkelige middelmådigheter. Og jeg syntes det at man i den posisjon man i antall er best besatt, vil bruke en annen spiller er litt artig og understreker det.

Så skjønner selvfølgelig også jeg at overgangsvinduer er vanskelige, at vi konkurrerer på andre vilkår og at utgangspunktet var vanskelig. Vi har en ung tropp med masse potensiale, men jeg har lave forventninger til denne sesongen.
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av spurs_90.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88346

• HH
  • HH's profilbilde
Helt legitimt selvsagt. Delte bare ikke oppfatningen av at vi har kun 5 spillere som kan fylle de rollene. Og jeg er usikker på hvor mange har gode 6. valg. Liverpool da de var på sitt beste hadde Origi som 4. valg - som ikke var i nærheten av like god som de tre som alltid startet. Så hadde de folk som Lallana (som vel spilte mer midtbane - så mer sammenlignbar med Lo Celso), Minamino og Shaqiri. Mulig Ox spilte noen kamper som ving? Men tviler på at det var mange.

For meg er problemet vårt nå at vi har en haug med spillere man tror har potensial, men hvor veldig få for tiden tar det neste steget. Hver for seg kan jeg tror Reguilon, Rodon, Lo Celso, Skipp, Ndombele Bergwijn, Gil osv. kan bli veldig bra, men akkurat nå er det litt for mange man tror kan bli veldig bra vs. de som nå er det. Så ser jeg ingen mulighet for å bare bytte ut alle så da må man ta det litt gradvis. Nå forsvant de gamle denne sommeren så antar jeg et par av de jeg nevnte forsvinner neste sommer hvis de ikke hever seg.
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av HH.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88347

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Det er ikke no stort problem med mange spillere med potensiale så lenge vi ikke forventer å være en toppklubb i år. Personlig tenker jeg at det er helt greit med en 7-8-9.plass så lenge vi ser bedring i spillestil, taktikk og at spillere blir bedre. At Gil f.eks har noen krisekamper er helt naturlig, og jeg gleder meg til de øyenblikkene han glimter til. Han har helt åpenbart mye å gi. Hvis Ndombele fortsetter som i dag, vi får tilbake Son og Kane kommer seg i form, så er vi plutselig et ok+ offensivt lag igjen. Jeg har mer trua på Reg en HH og mener han fint kan fungere for oss. Greit at han var dårlig i 3 mnd i fjor, men mange spiller dårligere under Mourinho, og spesiellt backer virker det som.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88348

• HH
  • HH's profilbilde
Hvilke backer spilte dårligere under Mourinho? Om noe var i det minste Aurier bedre. Reguilon spilte også sin beste fotball for oss under Mourinho. Doherty har vært like ubrukelig uavhengig av trener. Selv om han selvsagt ikke har spilt mye under Nuno. Davies vil jeg si er som vanlig. Så glimtvis bedre ut under Mourinho, men også den håpløse Davies vi for ofte ser.

Det jeg aldri skjønte med Mourinho og backer var hvorfor Tanganga aldri fikk spille igjen etter å ha sett ok ut den våren. Vet han slet en del med skader, men sesongen etter var han vel knapt på banen.

Reguilon virker som en flott fyr. Men lenge lenge siden han har vært god. Så får man se om han plutselig finner plassen sin. Trodde det kunne bli bra etter City, men har vel ikke gått mye fremover siden. Selv om han opplagt er noe bedre defensivt nå enn siste halvdel i fjor.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88349

• Knut
  • Knut's profilbilde
Fikk ikke sett kampen i går selv, men leste over her at Ndombele viste lovende takter - eller misforstod jeg?

I tilfelle svært gledelig!
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av Knut.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88350

• HH
  • HH's profilbilde
Han var ikke dårlig, men rimelig meh. Men virket til å jobbe greit og så vel ut som han var i fysisk god form - selv om kampformen naturlignok ikke helt er der. Hadde Winks spilt slik hadde det vært meget dårlig. Når Ndombele gjør det er det vel OK.
Følgende bruker har takket deg: Knut