Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88351

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg synes han viste lovende takter, bød som vanlig på noen øyeblikk med magi. Målet kommer etter at han hælflikker en ball som ser ut som den skal ut av spill, og han holder egenhendig på å score et mål.

Så skal det sies at vi henger dårlig sammen som lag, og skaper lite sjanser. Det Ndombele bidrar med er først og fremst individuell brillianse, ikke noe som løfter spillet nevneverdig. Og han har fortsatt en lang vei å gå før han er match fit - helt håpløst press på ballfører før 1-1 målet.

Men noe å bygge på!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88352

• HH
  • HH's profilbilde
Kunne definitivt vært mye verre. Han kunne ha vært i dårlig fysisk forfatning og sett uinteressert ut. Så var ikke tilfellet.

Ndombele så vel ikke noe dårligere ut enn Kane - og det ville vel vært merkelig om Ndombele skulle gått rett inn og dominert.

Vil vel si det var backene som igjen viser at de er for dårlige. Davies var vel ikke like frustrerende som Doherty, men glipper igjen på et mål. Fatter ikke hvordan han kan glippe mannen sin så grovt der. Greit at det blir mål fordi det er umulig for Davies å dekke alle retninger den returen kan gå, men han må være nærmere angriperen. Ballen er faktisk ikke viktig så lenge han er tett i mannen sin.

Så var det vel ingen som direkte lyste. Tanganga er vel igjen den som er best bak.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88353

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Jeg så til og med Ndombele smile i løpet av kampen.
Og så fistbumpet han Nuno etter han ble tatt av. Skal vel nevnes at det så ut som om det var Nuno som tok initiativet :cheer:
Kan ikke huske å ha sett dette tidligere, uten om når han har scoret da...
COYS
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av CWaddle.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88354

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Jeg har aldri vært noen stor fan av Davies, men han har vært dårligere enn normalt i starten av denne sesongen.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88355

• HH
  • HH's profilbilde
Det som er så merkelig med Davies er at han egentlig burde være helt OK når han ikke blir bedt om å gjøre noe offensivt. Selv under Mourinho på det mest defensive synes jeg backene ble bedt om så lite offensivt. Doherty kom høyt i banen noen ganger i går, men jeg mener helt ærlig at jeg skulle klart å slå bedre innlegg enn han. Og allikevel klarer Davies å spille dårlig.

Jeg tror faktisk helt oppriktig at Meling ville vært et bedre 2. valg på backen enn Davies og Sessegnon.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88356

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Meling ville jeg byttet med Davies. Meling er mye bedre enn Doherty og de betalte vel 10 mill for Meling og vi betalte 10 x+ for Doherty. I tillegg er Meling fortsatt ganske ung og kan bli mye bedre mens Doherty er 30 år om 4 mnd og på toppen av karrieren. Tenk å være så dårlig på toppen av karrieren din?. Skulle vært ulovlig å kjøpe så dårlige spillere. Kjøpsloven burde slått inn. Det er bedrageri.HH skrev:
Det som er så merkelig med Davies er at han egentlig burde være helt OK når han ikke blir bedt om å gjøre noe offensivt. Selv under Mourinho på det mest defensive synes jeg backene ble bedt om så lite offensivt. Doherty kom høyt i banen noen ganger i går, men jeg mener helt ærlig at jeg skulle klart å slå bedre innlegg enn han. Og allikevel klarer Davies å spille dårlig.

Jeg tror faktisk helt oppriktig at Meling ville vært et bedre 2. valg på backen enn Davies og Sessegnon.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Siste endring: 4 måneder 1 uke ago av madbitt.

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88357

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Davies har definitivt sett sine bedre dager, men den dagen vi signerer Birger Meling, tror jeg virkelig vi skal begynne å stille noen spørsmål ved hvor vi er på vei som klubb.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

CL: Stade Rennais - Tottenham Hotspur i dag 19:45 4 måneder 1 uke ago #88358

• HH
  • HH's profilbilde
At to av oss ønsker han isteden for de vi har betyr vel at vi burde stille noen spørsmål allerede?